Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel Astra 1,6 BiTurbo CDTI: nový diesel přiváží 160 koní a čtyřlitrovou spotřebu
11.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nadvakrát přeplňovaná jednotka zvládá sprint na stovku za 8,6 sekundy. K mání je pouze s nejvyššími úrovněmi výbavy od 530 tisíc korun.
Nová generace Opelu Astra je na trhu již několik měsíců. V mezičase přišel kombík i titul Evropské Auto roku (COTY). Evidentně tak nastal čas na jisté rozšiřování nabídky, které je spojeno s představením 1,6litrového dieselu biturbo. Ten je v českém ceníku zahrnut již pár týdnů, nicméně teprve nyní došlo na jeho detailnější prezentaci. Začít přitom můžeme u výkonu, jenž vrcholí na 160 k a 350 Nm.
S touto silou se Astra rozjede z klidu na stovku za 8,6 sekundy, sprint 80 až 120 km/h pak zabere 7,5 s. Nejvyšší rychlost je 220 km/h a spotřeba dle normovaného cyklu NEDC 4,0 až 4,1 litru na sto kilometrů. Veškerá data přitom platí pro pětidveřový hatchback osazený šestistupňovým manuálem, motorem 1,6 BiTurbo CDTI je však možné osadit i kombík.
V případě praktičtější varianty bohužel údaje nejsou k dispozici, značka dále jen zmiňuje pouze jemnou a progresivní akceleraci směrem ke čtyřem tisícům otáček. Prý možné počítat s výjimečnou kultivovaností nenarušující akustickou pohodu v kabině. Tím nám však informace o novém turbodieselu definitivně končí.
Přesunout se tak můžeme k českým cenám, jež startují na sumě 529 900 Kč v případě výbavy Dynamic. Ta zahrnuje 17palcová litá kola a sportovní přední sedadla. Dopřát si ovšem můžete ještě nejvyšší úroveň Innovation, která je k mání od 539 900 Kč a přidává dvouzónovou klimatizaci. V případě kombíku si pak pokaždé připlatíte 25 tisíc korun.
















Opel Astra je k mání také s novým motorem 1,6 BiTurbo CDTI, ovšem pouze v nejvyšších výbavách
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
před 10 hodinamiPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včera
Nejnovější články
Němci proklepli nejspolehlivější dostupné auto podle svých vlastních STK, kladů má na rozdávání
před 9 hodinamiAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
před 10 hodinamiŠkoda začala odhalovat svou novou vlajkovou loď, bude to další velmi kontroverzní novinka
dnesUž i Němci chápou: „Automobilky kvůli elektromobilům uvízly v katastrofální spirále ztrát.” Uniknout z ní nebude snadné
dnesBMW poprvé ukázalo novou elektrickou řadu 3. Vypadá to, že ji znovu trápí stejný problém jako dnešní pětku
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva