Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Tiguan bude prý fenomenálně krásný, půjde mu ale hlavně o spotřebu
21.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka dorazí jako pseudokupé i prodloužená verze se sedmi sedadly. Zvětší se i „kufr”, spotřeba naopak.
Dnešní den je zjevně zasvěcen koncernu VW Group. Dosud jsme vám totiž mohli představit ceny Seatu Leon ST X-Perience nebo Volkswagenu Passat a předestřeli jsme vám vizáž Škody Fabia v obyčejnějších verzích. Nyní se pro změnu vracíme opět k „lidovému vozu“, svou pozornost však protentokrát zaměříme na novou generaci SUV Tiguan. Ta by se měla objevit v závěru letošního nebo na počátku příštího roku, díky čemuž se slavnostní premiéra zjevně odehraje v Paříži, Los Angeles nebo Detroitu. Samotné místo ovšem až tak podstatné není, mnohem důležitější je vizáž novinky.
Šéf australského zastoupení Volkswagenu John White totiž uvedl, že nový Tiguan skutečně bude stát za to. „Na trh míří kompletně přepracovaný vůz, který bude delší, dostane větší zavazadelník a v rámci doplňků nabídne i třetí řadu sedadel.“ Dá se tedy předpokládat, že dostaneme konkurenci nového Nissanu X-Trail nebo chystaného Land Roveru Discovery Sport. Oba tyto modely ale chtějí Němci strčit do kapsy vizáží.
„Vůz jsem viděl již v březnu, a vypadá fenomenálně. Je to zcela jiný styl - mnohem agresivnější,“ dodává White. A tím v nás vzbuzuje očekávání, které těžko dojde naplnění. Obdobná prohlášení totiž doprovázela i příchod nové Škody Fabia nebo zmiňovaného Passatu. Právě ten by přitom měl mít na vzhled Volkswagenu Tiguan velký vliv, zvláště v oblasti čelní masky.
Mimo to se automobilka sice nechá inspirovat koncepty typu CrossBlue, výsledek však až tak odvážný nebude. I když v tomto směru by německý koncern mohl překvapit, zvláště v případě kupé. Kromě něj pak nový Tiguan dorazí také ve standardní či prodloužené formě, jež bude hostit výše uvedených sedm pasažérů. Všechny modely přitom bude podpírat platforma MQB.
O pohonných jednotkách se pak již White nezmínil, očekávat však můžeme maximálně dvoulitrový objem. Výkon pak s největší pravděpodobností nepřesáhne 200 koní, spíše než na jízdní dynamiku se tak Volkswagen zjevně zaměří na spotřebu a emise CO2. Dost možná tedy kromě čtyřválců dostaneme i tříválce.
Nový VW Tiguan má být agresivnější. Je však otázkou, zda bude vypadat tak působivě jako na neoficiální ilustraci Theo China
Zdroj: Car Advice, Ilustrace: Theo Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 3 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před hodinou - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 2 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 3 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 4 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva