Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Passat má české ceny, vrcholné TDI BiTurbo stojí přes milion
21.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Passat B8 startuje na 638 900 Kč s jediným benzinem v nabídce. Diesel je dražší o 43, kombi o 25 tisíc Kč.
Cenám nového Volkswagenu Passat jsme se věnovali již před měsícem, kdy ve známost vešel ceník platný pro německý trh. Nyní ovšem máme k dispozici ten český, jenž je oproti našemu původnímu odhadu k vašim peněženkám ještě o něco velkorysejší. Manažerská modla totiž startuje na sumě 638 900 Kč, za které dostáváte sedan osazený 1,4litrovým benzinovým motorem o výkonu 125 koní. Sáhnout ale můžete i po verzi 1,4 TSI ACT, která se kromě 150 koní pyšní také systémem deaktivace poloviny válců. Za tento model přitom zaplatíte 683 900 Kč.
V obou případech je řeč o výbavě Comfortline, která zahrnuje 16palcová litá kola Sepang, akustické parkovací senzory, systém start/stop, bezpečnostní systém s funkcí automatického brzdění City Brake, zadní boční airbagy (ty přední jsou samozřejmostí), tempomat, třízónovou klimatizaci, multifunkční kůží obšitý volant, látkové čalounění Weave nebo audio systém Composition Media. Počítat mimo to můžete ještě se šestistupňovým manuálem, tím se nám ovšem benzinová nabídka uzavírá.
Přesunout se tedy můžeme k dieselům, kde je selekce podstatně širší. Na úrovni Comfortline totiž můžete sáhnout po agregátech 1,6 TDI BlueMotion (120 koní) nebo 2,0 TDI BlueMotion (150 a 190 koní). Ty je přitom možné kombinovat nejen s manuálem, ale v případě slabšího dvoulitru také s automatem. Pro silnější verzi tohoto motoru je pak převodovka DSG standardem, přičemž cena v tu chvíli činí 840 900 Kč. Základní 1,6litrový diesel přitom startuje na sumě 681 900 Kč.
Dostáváme se k výbavě Highline, která do vínku dostala 17palcová litá kola London, zadní LEDková světla, adaptivní tempomat, vyhřívaná přední sedadla nebo dekory z kartáčovaného hliníku. Osadit ji přitom můžete prozatím jen dvoulitrovým dieselem, přičemž ten naladěný na 150 koní můžete pořídit za 767 900 Kč v kombinaci s manuálem nebo za 828 900 Kč při volbě automatické převodovky.
DSG je pak standardem i pro výkonnější verze motoru 2,0 TDI, kdy 190 koní může zamířit buď na přední (884 900 Kč) nebo všechna čtyři kola (944 900 Kč). Pokud ovšem chcete absolutní vrchol v podobě dvoulitrového dieselu BiTurbo, jehož výkon narostl na 240 koní, pak si připravte 1 010 900 Kč. Stovku byste ovšem v takové chvíli měli pokořit za 6,1 sekundy.
Tím stávající ceník končí, zmínit již můžeme pouze příplatek za kombi, který činí 25 000 Kč, nebo prvky doplňkové výbavy. Z nich by nejvíce mohl zaujmout paket R-Line s elektronickým diferenciálem a podvozkem sníženým o 15 mm, za nějž dáte 15 700 Kč. Mimo to můžete sáhnout i po 19palcových kolech Verona (27 800 Kč) či masážních sedadlech (34 200 Kč).
Bližší informace najdete jako obvykle v kompletním oficiálním ceníku sedanu (PDF, 144 kB) nebo kombíku (PDF, 144 kB), který si můžete stáhnout ze stránek oficiálního zastoupení. Povšimnout si přitom můžete i prázdných kolonek u celé řady dalších motorů, ty ale zjevně dorazí až ve druhé vlně. Nejsme si ovšem jisti, zda to samé se týká i nejnižší výbavy Trendline, která v Německu k mání je.
Všechny oficiální fotografie VW Passat B8 Limuzína




























Všechny oficiální fotografie VW Passat B8 Variant
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 11 hodinamiNěmci teď poznávají to, co my známe z dob komunismu. V zemi chybí dobíjecí stanice, i když třetinu z nich nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva