Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává

O české novince se od začátku mluví jako o českém Golfu, tak proč se rovnou nepodívat na to, jak si stojí ve srovnání s jeho novou generací. I ten už jsme mohli prozkoumat do detailu naživo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává

24.10.2019 | Petr Prokopec

Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

O české novince se od začátku mluví jako o českém Golfu, tak proč se rovnou nepodívat na to, jak si stojí ve srovnání s jeho novou generací. I ten už jsme mohli prozkoumat do detailu naživo.

Dnešek je dnem, kdy se pozornost celého motoristického světa, a vlastně nejen toho, upíná na německý Wolfsburg. Volkswagen totiž strhl plachtu z dlouho očekávané osmé generace kultovního modelu Golf. Na překvapení je ale samozřejmě nutné zapomenout, a to nikoliv jen kvůli úniku oficiálních fotek, na který došlo jen pár hodin před premiérou. Němci totiž v uplynulých měsících snad i toužili po tom, aby je s vývojovými prototypy nachytalo co největší množství špionážních fotografů, a tak nejednou uspěli.

S ohledem na výše zmíněné by tak zmínka o designu mohla být považována za nošení dříví do lesa, zvláště když Golf s pořadovým číslem osm kráčí cestou evolučních změn. Nicméně i tak si krátký komentář nemůžeme odpustit. Trochu se totiž zdá, že vůz trpí syndromem Škody Fabia druhé generace. Patrné je to zejména při pohledu na zadní partie, kde sice najdeme logo značky i označení modelu, stejně jako světlomety, ovšem jinak je víko zavazadelníku poměrně čisté. Ač se tedy Němci snaží o dramatičnost sportovním nárazníkem, vůz vypadá spíše vysoce než široce.

Vpředu došlo pro změnu na převzetí masky z elektrického Volkswagenu ID.3, což se z našeho úhlu pohledu taktéž nejeví jako ta nejšťastnější volba. Nelze samozřejmě nikterak zpochybnit pozitivní aerodynamický efekt, ovšem s ohledem na výrazný sklon kapoty směrem dolů a úzký profil masky se může zdát, jako kdyby tyto partie pocházely z jiného vozu. Protože ale názor na design je ryze subjektivní, úvah raději již zanecháme. Ostatně, pokud se na nový Golf budete koukat z boku, již žádný sporný bod nenajdete, vše vypadá stejně jako dříve. Tedy jen evolučně.

Kromě toho Fabia druhé generace není zrovna vozem, který bychom s novinkou z Wolfsburgu chtěli ihned porovnávat. Nicméně od Škody utíkat nebudeme, jen si přizveme do hry hatchback Scala. Ten byl totiž již od prvních zmínek titulován jako Český Golf. Tisková zpráva doprovázející německý vůz přitom naznačuje, že minimálně v rámci prostornosti se tak dělo plným právem. Pokud totiž někdo tahá za kratší provaz v rámci rozvoru, pak je to překvapivě Golf a nikoliv Scala, jakkoliv stojí na platformě MQB A0, která stojí v koncernové hierarchii níže než architektura MQB.

Realita je však taková, že Golfu naměříme mezi nápravami 2 636 mm, tedy totéž, co stávajícímu provedení, zatímco Scala nabízí o 14 milimetrů více. Jako zcela liché se tak ukázaly spekulace, dle kterých měl rozvor Golfu narůst až na 2,84 metru. Že ostatně něco takového ani nemohla být pravda, dokládá pohled na nabídku dalších modelů Volkswagenu. Již zmíněný ID.3 má totiž díky absenci motoru rozvor 2 765 mm, přestože je kratší než Golf. A takovému Passatu naměříme 2 791 mm. Přesto je měla novinka překonat, což nebylo pravděpodobné.

Nyní se tedy ukazuje, že nedošlo ani na 20centimetrové prodloužení, ani na překonání českého soupeře. Vůči němu je Golf s délkou 4 284 mm dokonce také kratší, byť šířkou 1 789 mm jej o chlup překonává. Zajímavé pak je, že s výškou 1 456 mm je nižší, nicméně jak jsme zmínili, vlivem některých detailů působí spíše jako hubený dlouhán. Ze Scaly naopak máte pocit, že byla koncipována hlavně s ohledem na maximální šířku, na čemž mají zásluhu nejen užší a podlouhlejší lampy, než jaké nabízí VW, ale také absence loga a jeho nahrazení nápisem Škoda.

Vzhled a prostornost jsou však víceméně jedinými oblastmi, kde Scala může mít v očích některých lidí navrch. Co se týče samotné výbavy či třeba architektury kabiny, tam již Volkswagen pěje zcela jinou píseň. Nový Golf totiž již ve standardu počítá s 10,25palcovým digitálním přístrojovým štítem, jemuž společnost dělá 8,25palcová dotyková obrazovka multimédií. Pokud však nemáte do kapsy hluboko, můžete středový displej nahradit 10palcovým, k mání je také head-up displej, u kterého se počítá s informacemi „plovoucími“ po čelním skle před řidičem.

Větší množství obrazovek vedlo k úbytku klasických tlačítek, většinu funkcí tak ovládáte dotykově či hlasem. Němci přitom rovněž podlehli módě a vyrukovaly s operačním systémem, jenž lze aktivovat slovy „Hello Volkswagen“. Pokud ovšem s touto technologií již máte své zkušenosti, jistě víte, že není kritizována neprávem. Stačí totiž, abyste se během rozhovoru uvnitř jen letmo zmínili o názvu automobilky, a systém se již ptá, co pro vás může udělat.

Stále větší konektivitě v nových vozech se ale naneštěstí nevyhneme, danou věc je tedy třeba akceptovat. Stejně jako to, že Golf osmé generace již bude neustále pod dohledem automobilky, neboť je jako první koncernový vůz konstantně napojen na internet. Právě proto došlo k průtahům při vývoji, neboť využity byly stovky milionů řádek kódů namísto předchozích desítek. Na druhou stranu vám ale díky tomu Volkswagen dokáže mnohé funkce, na které jste třeba při pořízení neměli, aktivovat zpětně. A vůz bude průběžně i modernizovat.

Němci se ale na těchto bodech nehodlají zastavit, do budoucna kupříkladu počítají s tím, že klíčem od vozu i zapalování se stane váš mobilní telefon. Skrze něj navíc bude možné poslat specifický kód vašim přátelům, kteří tak klidně mohou Golf užívat po dobu vaší nepřítomnosti. Vy si pro změnu můžete stáhnout veškerá jejich jízdní data, stejně jako polohu po zaparkování. Zmiňovat pak rozšířené jízdní asistenty, které za určitých okolností mohou i krátce převzít kontrolu nad řízením, je pak už skoro zbytečné.

Přesunout se tedy můžeme pod kapotu, kde nás v první vlně čeká dvojice benzinových litrových tříválců (90 a 110 koní) a 1,5litrových čtyřválců (130 a 150 koní), stejně jako dva dvoulitrové turbodiesely (115 a 150 koní). Standardem se přitom ve všech případech stane nový šestistupňový manuál, který byl vyvinut s ohledem na snížení emisí CO2. Za příplatek však lze sáhnout po DSG a u silnějšího dieselu i po 4x4.

Vyjma těchto základních agregátů Volkswagen počítá s výraznou hybridizací. První stupeň je spojen s mild-hybridními jednotkami, kdy silnější tříválec a oba čtyřválce doprovází 48voltový elektrický okruh a dvouspojkový automat. Výkony 110, 130 a 150 koní se vůči ryze benzinovým motorům neliší, počítat však můžete s ponížením spotřeby či bleskurychlejšími starty, neboť energie rekuperovaná během brzdění může být využita formou elektrického dopingu. Čistě na elektřinu ale mild-hybridy jezdit nebudou.

Pokud se ovšem chcete pohybovat bezemisně, možnost mít budete, neboť od příštího roku nabídku rozšíří plug-in hybridní varianty. Ty zůstanou i dosavadního spojení 1,4litrového přeplňovaného čtyřválce a elektromotoru, stejně jako u šestistupňového DSG. Velikost baterie však byla zvětšena na 13 kWh. Navíc dorazí hned dvě verze, kdy základ nabídne 204 koní. Nad něj se pak postaví provedení GTE, které bude koncipováno jako sportovní a mimo 245 koní vyrukuje i s agresivnějším bodykitem.

Očekávat samozřejmě můžeme také návrat variant GTI, GTD a R, přičemž Volkswagen prozatím zmiňuje jen tolik, že vrchol řady se dostane přes 300 koní. Dle spekulací by ale mělo dorazit i zcela nové provedení R Plus, které se má postavit koncernovému Audi RS3 či konkurenčnímu Mercedesu-AMG A45. Jeho přeplňovaný dvoulitr by tedy měl posílat na všechna čtyři kola 400 či dokonce ještě více koní. Zda tomu tak ale bude, nejspíše nezjistíme ani letos, ani příští rok, nýbrž ještě později.

Lze tak jen dodat, že do prodeje dorazí Golf ještě letos, a to minimálně na pěti evropských trzích, aby tak splnil podmínky ankety Evropské auto roku 2020, ve které se uchází o titul. Když přitom byla na podzim v Paříži 2012 představena generace sedmá, rovněž ihned nastoupila do klání COTY. To následně i vyhrála. Bude se historie opakovat? To zjistíme v předvečer březnového autosalonu v Ženevě.


Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 1 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 01Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 2 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 02Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 3 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 03Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 4 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 04Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 5 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 05Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 6 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 06Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 7 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 07Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 8 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 08Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 9 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 09Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 10 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 10Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 11 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 11Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 12 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 12Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 13 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 13Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 14 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 14Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 15 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 15Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 16 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 16Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 17 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 17Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 18 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 18Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 19 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 19Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 20 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 20Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 21 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 21Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 22 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 22Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 23 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 23Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 24 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 24Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 25 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 25Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 26 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 26Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 27 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 27Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 28 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 28Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 29 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 29Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 30 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 30Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 31 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 31Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 32 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 32Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 33 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 33Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 34 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 34Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 35 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 35Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 36 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 36Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 37 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 37Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 38 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 38Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 39 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 39
Nový Golf jsme si již mohli prohlédnout naživo...

Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 40 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 40Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 41 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 41Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 42 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 42Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 43 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 43Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 44 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 44Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 45 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 45Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 46 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 46Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 47 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 47Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 48 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 48Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 49 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 49Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 50 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 50Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 51 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 51Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 52 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 52Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 53 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 53Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 54 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 54Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 55 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 55Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 56 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 56Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 57 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 57Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 58 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 58Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 59 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 59Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 60 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 60Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 61 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 61Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 62 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 62Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 63 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 63Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 64 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 64Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 65 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 65Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 66 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 66Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 67 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 67Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 68 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 68Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 69 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 69Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 70 - VW Golf VIII 2019 vlastni zive foto 70
...stejně jako nás zástupci Volkswagenu zasvětili do tajů nové techniky

Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 71 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 01Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 72 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 02Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 73 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 03Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 74 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 04Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 75 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 05Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 76 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 06Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 77 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 07Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 78 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 08Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 79 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 09Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 80 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 10Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 81 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 11Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 82 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 12Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 83 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 13Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 84 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 14Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 85 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 15Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 86 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 16Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 87 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 17Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 88 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 18Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 89 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 19Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 90 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 20Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 91 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 21Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 92 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 22Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 93 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 23Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 94 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 24Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 95 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 25Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 96 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 26Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 97 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 27Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 98 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 28Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 99 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 29Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 100 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 30Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 101 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 31Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 102 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 32Nový VW Golf jsme hned srovnali se Škodou Scala, v důležité věci s ní prohrává - 103 - Skoda Scala 2019 oficialni prvni 33
Pro srovnání pohled na Škodu Scala, která by chtěla být vnímána jako český Golf

Zdroje: Volkswagen, Škoda Auto

Petr Prokopec

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše