Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Renault Mégane má kompletní český ceník, od 340 tisíc ale stojí jen teoreticky
23.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský hatchback prozatím není k mání s atmosférickým motorem, první cena tak činí 377 900 Kč. Za diesel pak dáte nejméně 400 tisíc Kč.
České zastoupení francouzské automobilky v minulém týdnu odhalilo první ceny, za které bude nový Mégane k dispozici nedočkavým tuzemským motoristům. Ten odstartoval ve výbavě Premiere Edition na sumě 399 900 Kč, což není úplně nízká suma. Za tu sice dostanete vcelku bohatou standardní výbavu, nicméně doplněnou pouze 1,2litrovým motorem o výkonu 100 koní a dynamikou definovanou akcelerací z klidu na stovku za 12,3 sekundy.
Pohonnými jednotkami se ale dnes primárně zabývat nebudeme, místo toho si posvítíme na kompletní ceník, který je nyní fanouškům značky k dispozici. Ten startuje na sumě 339 900 Kč, za kterou dostanete jediný atmosférický motor v nabídce, tedy 1,6litrový čtyřválec 1,6 SCe, a výbavu Life. Ta zahrnuje třeba 16palcová ocelová kola či manuální klimatizaci, k mání ovšem bude později. Kdy konkrétně, to ovšem značka nezmiňuje.
Jelikož obdobná politika platí pro daný motor také v kombinaci s ostatními úrovněmi výbavy, je aktuálně fakticky nejlevnější verzí provedení Energy TCe 100 spojené se stupněm Zen. Za tento model dáte 377 900 Kč, přičemž již zdarma můžete počítat s paketem Klimatizace Plus zahrnujícím automatickou klimu a dešťový a světelný senzor. Mimo to nechybí třeba stavitelné sedadlo řidiče nebo elektrické ovládání zadních oken.
S touto úrovní výbavy je možné spřáhnout také silnější variantu přeplňované benzinové jedna-dvojky, za jejíž 130 koní dáte 394 900 Kč. Mimo to je na výběr dvojice dieselových modelů využívajících 1,5litrový čtyřválec, který byl naladěn na 90 nebo 110 koní. Ceny startují na 419 900 a 444 900 Kč, standardem je ve všech případech šestistupňový manuál. Tedy až na verzi SCe, která je spojena s pětistupňovou převodovkou.
Posunout se můžeme na úroveň Intens, kde již můžete sáhnout také po dvouspojkovém automatu EDC. V kombinaci s benzinovým motorem bude tato převodovka k dispozici opět až později, s dieselovými 130 koňmi ji však můžete spřáhnout již nyní. Cena startuje na 519 900 Kč, přičemž standardem jsou pakety Navigace a Design 16. V prvním případě detailní popis není třeba, ve druhém jde o 16palcová litá kola či LEDky.
Vrcholem nabídky jsou úrovně Bose a GT, přičemž první zmiňovaná se zaměřuje hlavně na luxus. Máme tu tedy třeba 17palcová litá kola, kombinaci látkového čalounění a koženky, masážní strojek v předních sedadlech, multimediální systém Bose nebo paket zahrnující parkovací senzory, zpětnou kameru a parkovacího asistenta. Ceny pak bez jedné stokoruny startují na 480 tisících Kč.
Závěrem již zmíníme verzi GT, jejíž 205 benzinových koní vychází na 589 900 Kč. Za diesel naladěný na 165 koní pak dáte o 60 tisíc korun více, opět však bude tento model k mání až později. V obou případech je pak standardem převodovka EDC, která se pyšní systémem Launch Control či možností rychlého podřazení o několik rychlostních stupňů Multichangedown.
Více se dozvíte z kompletního oficiálního ceníku (PDF, 380 kB), který je možné stáhnout z webu českého zastoupení. Kromě jednotlivých položek standardní výbavy zde máte i prvky za příplatek, stejně jako originální příslušenství.

































Nový Renault Mégane startuje na českém trhu na 340 tisících korun zatím jen teoreticky...
...za verzi GT pak dáte minimálně 589 900 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Vstupenka do klubu prestižních SUV BMW ani jako ojetina nezklame, oproti novému autu stojí pakatel
před 11 hodinamiPrvní elektrická Octavia byla nesmysl a ta příští bude zas. Škoda to tehdy věděla, v mezičase na to zapomněla
včeraNěmci jsou vážně kouzelníci, i neskonale elegantní Porsche 911 dokázali pár tahy zprasit k nepoznání
včeraVW začal odhalovat další nový Amarok, tenhle udělá bez Fordu. Ale nebojte, vám ho neprodá
včeraBentley si loni odpravilo prodeje i zisky hybridy, a tak letos obojí zkusí zachránit čím? No jistě, dalšími hybridy
včera
Živá témata na fóru
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.09. 21:57 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.09. 13:06 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 04.09. 10:43 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon
- Mercedes - auto pro masy 04.08. 19:34 - M.Z.