Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Renault Espace 2015 má první ceny, rozsáhlá standardní výbava levná není
8.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzské MPV je k mání ve třech motorizacích a čtyřech výbavách. Za Initiale Paris dáte 1,2 milionu Kč.
Nová generace legendárního Renaultu Espace spatřila světlo světa krátce před loňským pařížským autosalonem. Zhruba dva týdny poté jsme si mohli posvítit důkladněji na jeho techniku, teprve nyní jsou však k dispozici první ceny. Ty samozřejmě souvisejí s domovinou francouzského MPV, přičemž startují na částce 34 200 Eur (cca 940 500 Kč). Za to dostáváte 1,6litrové dieselové provedení dCi naladěné na 130 koní a šestistupňový manuál.
Za danou sumu navíc dostáváte také úroveň výbavy nazvanou Life, která rozhodně není skromná. Počítat totiž můžete třeba s duální automatickou klimatizací, panoramatickou střechou Lumiere, předními a zadními parkovacími senzory, multimediálním systémem R-Link2, navigací TomTom nebo tmavě hnědým látkovým čalouněním. Zvenčí pak Espace zdobí 18palcová litá kola Lapiaz a čelní diodové světlomety.
Přesunout se můžeme na úroveň Zen, kde již nabídka zahrnuje výkonnější diesel dCi 160 a benzinovou jedna-šestku naladěnou na 200 koní. V obou případech je standardem dvouspojková převodovka EDC, ta však u dieselového modelu má šest rychlostních stupňů a u benzinového sedm. Ceny pak činí 39 200 Eur (1 078 000 Kč), respektive 37 700 Eur (1 036 750 Kč).
V rámci výbavy lze očekávat navíc kromě položek úrovně Life zpětnou kameru, ambientní podsvícení nebo slot na SD-kartu. Tím ale s daným stupněm můžeme skončit a přesuneme se k Renaultu Espace Intens, který je k dispozici s tím samým pohonným ústrojím. Za diesel dCi 160 si přitom francouzská automobilka účtuje 42 300 Eur (1 163 250 Kč), za benzinový pak 40 800 Eur (1 122 000 Kč).
Výbava v ten moment kromě již výše zmíněného zahrnuje vyhřívaná přední sedadla, kožené čalounění Dark Brown Riviera nebo dřevěné obložení středové konzole. Mimo to lze počítat také s paketem City Pack, jehož součástí je automatické parkování a elektricky ovládané víko zavazadelníku, či sadou Technology. Její součástí je pak adaptivní tempomat a head-up displej.
Ani to ovšem není vrchol, ten představuje provedení Initiale Paris. Agregáty se v jeho případě nemění, výbava však již zahrnuje třeba 19palcová kola, podvozek 4Control s natáčením zadních kol a aktivními tlumiči, kožené čalounění Nappa, vyhřívaná přední sedadla s masážní funkcí a elektrickým nastavením v deseti směrech či audio systém Bose se dvanácti reproduktory.
Ceny činí nemalých 46 300 Eur (1 273 250 Kč), respektive 44 800 Eur (1 232 000 Kč), což by na český trh již mohlo být příliš. Počítat ale můžeme s jistým „odečtem“, jehož výši by nám mohl naznačit třeba rozdíl mezi tuzemskou a francouzskou cenou Renaultu Captur. Ten se v ČR prodává od 279 900 Kč, ve Francii pak od 16 300 Eur (448 250 Kč), rozdíly u dalších modelů jsou v absolutní rovině podobné.
Dostáváme se tedy k sumě zhruba 170 tisíc korun, kterou bychom mohli odečíst od částek vyžadovaných na francouzském trhu za Espace. Základní cena pro Českou republiku by tak činila přibližně 770 000 Kč, v případě vrcholného Initiale Paris by si pak automobilka za benzinový model účtovala 1,06 milionu Kč. Zda to ale takto dopadne, to se snad dozvíme záhy.
Francouzské ceny nového Renaultu Espace
Espace Energy dCi 130, Life, 34 200 Eur
Espace Energy dCi 160, EDC6, Zen, 39 200 Eur
Espace Energy TCe 200, EDC7, Zen, 37 700 Eur
Espace Energy dCi 160, EDC6, Intens, 42 300 Eur
Espace Energy TCe 200, EDC7, Intens, 40 800 Eur
Espace Energy dCi 160, EDC6, Initiale Paris, 46 300 Eur
Espace Energy TCe 200, EDC7, Initiale Paris, 44 800 Eur
Nový Renault Espace si můžete pořídit ve třech "obyčejnějších" úrovních výbavy...
...či jako vrcholné provedení Initiale Paris
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie