Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Renault Espace 2015 má české ceny, bez tři čtvrtě milionu pro něj nechoďte
2.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ nové foto) Crossover z Francie je k mání jen s motory 1,6. Základ stojí 769 900 Kč, vrchol přes milion.
Renault Espace patřil v kategorii vozů MPV vždy na absolutní vrchol, čemuž se asi může divit jen málokdo, neboť Francouzi daný segment de facto založili. V posledních letech však dochází k odlivu zákazníků směrem ke crossoverům a SUV, což automobilka neponechala bez povšimnutí. Novou, v pořadí již pátou, generaci, tak výrazně přepracovala a nasměrovala k aktuálně velmi populární části trhu. I nadále však můžete počítat s velkorysým prostorem pro sedm cestujících i jejich zavazadla.
Stávající nabídka zatím na českém trhu počítá pouze s trojicí pohonných jednotek, kdy logicky jsou více preferováni „producenti sazí“. Ve všech případech ale můžeme počítat s 1,6litrovým objemem a čtyřmi válci, do budoucna lze pak očekávat také příchod dvoulitrového turbodieselu. Zatím však není jisté, kdy se tak stane, pročež si posvítíme na stávající nabídku, která kromě výše zmíněného počítá se třemi úrovněmi výbavy.
Základem je stupeň Life, kdy můžete sáhnout pouze po základním 1,6litrovém dieselu naladěném na 130 koní a 320 Nm točivého momentu. Tuto sílu přenáší šestistupňový manuál, přičemž samotná výbava zahrnuje třeba přední i zadní parkovací senzory, tempomat, dvouzónovou klimatizaci, LEDky, bezklíčový vstup a startování, panoramatickou střechu nebo multimediální systém R-Link 2 s navigací TomTom a 8,7palcovým displejem.
Za vše platíte 769 900 Kč, tedy sumu, která sice není malá, dané výbavě ale vcelku odpovídá. Pokud ovšem chcete více - jak síly, tak i položek - musíte zamířit na úroveň Zen. Výše představený motor zde startuje na sumě 819 900 Kč, mimo to ovšem můžete sáhnout také po verzi naladěné na 160 koní a 380 Nm. Platit v ten moment budete 919 900 Kč, zatímco benzinová jedna-šestka produkující 200 koní je k dispozici za 869 900 Kč.
Ve výbavě v ten moment dostáváte šestistupňovou (u dieselu) či sedmistupňovou (u benzinu) automatickou převodovku EDC, 18palcová litá kola, detekci vozů ve slepém úhlu nebo tónová okna. V případě komfortu lze pak navíc počítat ještě s polokoženým čalouněným, slunečními záclonkami ve druhé řadě sedadel, ambientním podsvícením či přístrojovou deskou, která může být vyvedena ve dvoubarevné kombinaci.
Přesunout se můžeme k vrcholné úrovni Initiale Paris, která je spojena pouze s výkonnějšími motory. Za ten benzinový dáte 1 009 900 Kč, za dieselový pak o padesát tisíc korun více. V tu chvíli je standardem systém řízení všech čtyř kol 4Control, adaptivní tlumiče, audio systém Bose, kožené čalounění nebo 19palcová litá kola.
Mimo to lze počítat i s výbavou příplatkovou, ta však bude oznámena teprve blíže k dubnovému zahájení prodeje. Momentálně tak víme více pouze o lacích, které si stejně jako kompletní přehled jednotlivých standardních položek můžete stáhnout v jejich kompletním přehledu (PDF, 606 kB).















Nový Renault Espace je možné pořídit také s laky Beige Dune, Noir Amethyste nebo Noir Etoile. Každý z nich by vás měl vyjít na nějakých dvacet tisíc korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nepovedené nové BMW M5 dostalo znovu nakopáno od svého vlastního předchůdce, ránu z milosti mu přidal Mercedes
včeraSrovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025
Nejnovější články
Ford zkouší zachránit svůj elektrický propadák s pomocí kdysi slavného fotbalisty. Ví ale ještě někdo, kdo to vůbec je?
před hodinouItalové odhalili protijed na moderní auta. Má motor V8 bez turba, manuál a dokonce zapalovač s popelníkem
před hodinou„Rychlé” dobíjení vám zničí vaše elektrické auto, varuje nová studie, zkrácení životnosti baterií je ohromné
před 2 hodinamiNissan je na tom skutečně zle. Po rekordní ztrátě vyhodí 20 tisíc lidí, zavře 10 továren, zastavil téměř veškerý vývoj
před 4 hodinamiMax Verstappen měl při tajném testu s Ferrari pod falešným jménem stanovit nový rekord okruhu. S nikým se pak nebavil a odjel
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.14. 16:18 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... včera - Brus
- Detektory policejních radarů včera - GENEVO Guru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? včera - H357
- Cyklistické vlákno 05.12. 18:45 - Brus
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan