Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Peugeot 508 plně odhalen únikem. Tohle je celý jeho „klavírový” interiér
21.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejen interiérem, ale i LEDkami a „lvími šrámy“ dokáže zaujmout francouzská novinka. Po předchozím částečném úniku si ji teď můžeme prohlédnout do detailu.
Novou generaci Peugeotu 508 jsme si již částečně představit mohli, vůz byl nafocen bez maskování zvenčí i zevnitř. Úplné ale toto předčasné odhalení zdaleka nebylo, a tak dnes v jeho odhalování můžeme směle pokračovat. Ani o publikaci nových materiálů se ovšem nepostarala přímo automobilka, jde o další únik nejspíše skrze polské zastoupení.
Jak se tyto materiály dostaly ven nás ale ve výsledku nemusí až tak moc zajímat, podstatné jsou samotné snímky a vůz na nich. Nový Peugeot 508 si konečně můžeme prohlédnout do detailu. Jak je z fotek patrné, nabízen bude se dvěma odlišnými čelními maskami. Měnit se však vždy bude jen výplet, nikoliv tvar, na který navazují úzké světlomety zakončené „lvím spárem“. Tedy sadou LEDek pro denní svícení.
Zajímavý je boční pohled, kdy povšimnout si lze vzpřímenějšího čelního a „seseklejšího” zadního okna. Peugeot 508 tak vypadá jako kupé, ačkoliv samozřejmě jde o sedan. Jeho boky protínají výrazné linky a prolisy napomáhající k dynamickému vzhledu. Zároveň je ale evidentní, že nutností budou velká litá kola - bez nich by novinka působila nepatřičně.
Přesunout se můžeme k zadním partiím, kde se v rámci světel opětovně opakuje téma lvích drápů. Znovu jsou u toho diody, jimž společnost dělá výrazná odtrhová hrana zavazadlového prostoru. Dvojice koncovek výfuku vystupující z nárazníku a lemující napodobeninu difuzoru pak stoprocentně bude mít spojitost s vyššími úrovněmi výbavy a výkonnějšími motorizacemi, v základu lze spíše čekat jednu.
Tím se dostáváme pod kapotu, kde se objeví benzinové motory 1,2 PureTech a 1,6 e-THP. Očekávat lze ovšem také 1,5litrový a dvoulitrový turbodiesel, přičemž výkonově budou jednotky pokrývat škálu od 120 do 210 koní. Přijde také plug-in hybrid, který nejspíše onu jedna-šestku spáruje s elektromotorem a nabídne tak 300 koní. Mířit přitom budou na všechna čtyři kola.
Zamířit můžeme do interiéru, kde jsme dosud mohli mluvit hlavně o „klavíru“. Tak lze označit řadu tlačítek, jež se nacházejí pod centrálním displejem. Nyní tu máme daleko lepší pohled, nejnovější variace i-Cockpitu je tak jasně patrná do detailu. Všimnout si tedy můžeme digitálního přístrojového štítu, který se skrývá za menším volantem. Velmi výrazný je pak oproti tomu středový tunel.
Zajímavě stylizované jsou rovněž výdechy klimatizace, zatímco volič automatu (standardem ovšem minimálně u nižších úrovní výbavy bude šestistupňový manuál) si bere inspiraci v leteckých sidesticích. Vše rámuje ambientní LEDkové podsvícení či v tomto případě i kožené čalouní. V základu se ale bezesporu objeví látka. Více si o nové 508 řekneme nejpozději do dvou týdnů, pokud tedy vůbec ještě bude co dodat...
Nová generace Peugeotu 508 se nám ukázala zvenčí ze všech stran, prohlédnout si můžeme také interiér. Zatím neoficiálně
Zdroj: NaMasce.pl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva