Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Mercedes A nachytán při testech, bude to zase trochu klasičtější hatchback
23.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Nová generace nejmenšího Mercedesu dostane evoluční platformu MFA. S ní je spojen nárůst rozměrů, který přinese více místa i agresivity.
Třetí generace Mercedesu třídy A přišla na svět v roce 2012. Jelikož se předloni dočkala faceliftu, není nejspíše překvapivé, že německá automobilka již usilovně pracuje na zcela novém modelu. Ten nejspíše dorazí někdy v příštím roce pod označením W177, přičemž ve srovnání s dosluhujícím provedením lze čekat nárůst venkovních dimenzí. Nabobtná tedy logicky i prostor v interiéru.
Modifikace venkovního vzhledu navíc přispějí k adopci mnohem klasičtější schránky než tomu bylo kupříkladu u první generace. Nová třída A tak bude ještě více tradičním hatchbackem, k němuž se přiblížila i svým aktuálním provedením, už náš test v roce 2012 ale odhalil, že přerod není tak úplně dokonán. A nové záběry prototypů naznačují, že by nyní dokonán být mohl.
Automobilka počítá s evoluční verzí podvozkové platformy MFA, momentálně však není jisté, jakým způsobem vyjma větších rozměrů se tato modifikace projeví. Víme ovšem, že vzhled nebude jen klasičtější, ale také mnohem agresivnější. Lví podíl na tom ponese výrazněji zkosená střešní linie, kromě toho lze čekat také výraznější boční linku. Rozšířen bude i rozchod kol.
Mercedes třídy A s označením W177 tedy čekají nemalé změny, na rozdíl od modernizace třídy G. Ta se dočká velkého faceliftu, který přinese oblejší karoserii. Dosud se přitom zdálo, že tento krok německou legendu opravdu promění, nicméně nové záběry již tuto domněnku nepotvrzují. I přes kamufláž je totiž zřejmé, že se nám zde opět rodí tatáž klasika v bledě modrém - pro dobro samotného Mercedesu.
Více si o modernizaci tohoto vozu řekneme v příštích měsících, oficiální výstavní debut je totiž naplánován již na zářijový Frankfurt. Aktuálně tak jen dodáme, že stranou modifikací karoserie lze očekávat hlavně zásah do konstrukce, v jehož důsledku poklesne hmotnost. Nižší tedy bude i spotřeba, ovladatelnost ale půjde nahoru.
Chystaný Mercedes A se ještě více přiblíží tvarům klasického hatchbacku
Třída G bude naopak i po modernizaci stále svá
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- GM znovu propouští, padáka dostalo 1 000 zaměstnanců. Prý chce mít v týmu jen ty správné lidi
před 2 hodinami - Automobilky předem prosí Trumpa, aby nerušil dotace na elektrická auta, tomu se říká zoufalství
před 3 hodinami - Britové vyzkoušeli Škodu Octavia Combi RS po faceliftu. A narazili jen na problém, který trápí pouze je
před 5 hodinami - Porsche říká, že Macan bude jeho nejprodávanějším autem i s elektrickým pohonem. Počkáme si na to
před 6 hodinami - Venku je nový Jaguar, po kterém zase zatoužíte, má motor 5,6 V12 a manuální převodovku
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva