před 11 hodinami | Petr Prokopec
Japonci jsou už teď v „nouzovém režimu” a budou propouštět. Bez nového strategického investora pak nemají přežít déle než rok a dva měsíce. Bývalého š...
dnes | Petr Miler
Je to fascinující veletoč, který jen potvrzuje naše léta opakované přesvědčení, že technická a ekonomická realita vždy zvítězí nad pokusy poroučet vět...
dnes | Petr Prokopec
Skutečně žádoucí produkt. To je to, co zejména evropské automobilky jaksi „zapomínají” nabízet a dostávají se do stále větších problémů. Platí to i o ...
včera | Petr Prokopec
V Evropě jsou jejich aktivity fiaskem, neprodávají tu skoro nic, za mořem se ale vyšvihli ze sedmi tisíc aut prodaných v roce 2016 až na loňský deseti...
včera | Petr Prokopec
Bugatti přepřáhlo na nový vidlicový šestnáctiválec bez přeplňování, který bude navzdory objemu 8,3 litru zvládat až 9 000 otáček. Čekáte od něj drsný ...
včera | Petr Prokopec
Nikdo nám nevymluví, že se tohle 5,5metrové auto pokouší dělat vizuální dojem blízký autům Mercedesu a Maybachu, však se na něj podívejte. A jeho jmén...
včera | Petr Miler
V Německu bude zjevně ještě veselo, ale jen v ironickém smyslu těchto slov. Volkswagen to čistkami v řadách zaměstnanců i závodů myslí smrtelně vážně ...
včera | Petr Miler
Existuje zřetelnější důkaz selhání, než když musíte od zákazníků vykupovat jejich auta i 5 let poté, co si je koupili? Proč to? Protože je to zjevně p...
25.11.2024 | Petr Prokopec
Elektrická auta Hyundai, Kie i Genesisu za jízdy náhle ztrácí výkon a automobilka zjevně neví, co si s tím počít. Totéž se totiž u stejných aut letos ...
25.11.2024 | Petr Prokopec
Pokud chcete auto, se kterým pořád můžete na veřejné silnice, a přesto s ním budete excelovat na okruhu, patrně nelze zajít dál než sem. Porsche 911 G...
25.11.2024 | Petr Miler
Je to vlastně napodobenina, replika, „fejk”. Jenže i tak má naše sympatie pro svou povedenost a hravost. A nakonec mnohým nebude ani tak proti srsti m...
25.11.2024 | Petr Miler
Že se současný úpadek evropského automobilového průmyslu dotkne i dodavatelů komponentů, tím spíš pak toho největšího z nich, bylo nabíledni. Přesto m...
25.11.2024 | Petr Prokopec
Krizi VW lze vyřešit lusknutím prstu návratům ke kořenům za současného úspěšného lobbování za zrušení nesmyslných mechanismů EU, které by Němcům akorá...
24.11.2024 | Petr Prokopec
Jen jste suše polkli? To nejste sami. Jsme si zatraceně jisti, že to poslední, na co dnes mladí lidé mají pomyšlení, je utopit velké peníze v nákladné...
24.11.2024 | Petr Prokopec
A na to přišel dnes? Ale no tak. Sázka na elektrickou mobilitu a nenaplněná očekávání s ní spojená automobilkám dál lámou vaz a nezbývá jim než zmenšo...
24.11.2024 | Petr Miler
Takhle dopadnete, když se místo uspokojování přání zákazníků začnete spoléhat na to, že „někdo” zařídí, aby lidé kupovali to, co si vy sami přejete. D...
23.11.2024 | Petr Prokopec
A není to vtip ani omyl, tohle touhu vyvolávající auto míří do prodeje. Problém? Není přímo od Jaguaru, ten už se zjevně rozhodl dokráčet po elektrick...
23.11.2024 | Petr Prokopec
Jsou kroky, nad kterými můžete jen pozdvihnout obočí, hořce se usmát a hodit je za hlavu. Přesně to je to jediné, čím lze zareagovat na krok Abarthu. ...
23.11.2024 | Petr Prokopec
Firma proslulá v oblasti jaderné energetiky je asi tou poslední, od které byste čekali nové auto, přesto je na cestě. Přijít má se značkou Voyt a takh...
23.11.2024 | Petr Miler
Odboráři dali dohromady „seznam jedů”, které si na ně přichystalo vedení Volkswagenu. A jejich první antidotum si říká stávka. Je nevyhnutelná, do kon...