Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Chevrolet Camaro 1LE je venku, ostřejší verze umí být výrazně rychlejší
10.2.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ videa) Chevy nabídne paket 1LE poprvé i pro šestiválec, prý si to zákazníci přejí. Verze SS ale dostane lepší díly a na okruhu bude o 3 s rychlejší.
Fanoušci Chevroletu Camaro, kteří chtějí jezdit po okruzích, se vždycky těší na vrcholové verze ZL1 a Z/28. Jenže na ty si u nového Camara šesté generace ještě asi budeme muset počkat. Zatím se aspoň představila trochu méně ostrá sportovní verze, označená 1LE. A nově je k mání nejen pro osmiválec, ale i pro V6. Čtyřválcový motor ji zatím v nabídce nemá, ale vyloučeno to není.
Šestiválcové Camaro 1LE má stále 3,6litrovou V6 o 339 koních, výkon tu nenarůstá. Toto Camaro dostalo některé prvky odpružení z osmiválcové verze SS - má lepší odpružení s označením FE3 včetně příčných stabilizátorů a jsou tu čtyřpístkové přední brzdové třmeny. Také přibyl mechanický samosvor mezi zadními koly a lepší palivový systém.
Vůz stojí na 20" kovaných kolech, obutých do pneumatik Goodyear Eagle F1 o rozměru 245/40 R20 vpředu a 275/35 R20 vzadu. A cena paketu 1LE pro šestiválcové Camaro bude prý okolo 3 500 dolarů (cca 84 300 korun). Podle Todda Christensena, marketingového manažera Camara, je 1LE v nabídce V6 proto, že to zákazníci požadovali. A podle zájmu se možná tento paket objeví i u čtyřválce. Oproti V8 totiž má šestiválec výhodu v hmotnosti nižší o 90 kg.
Paket 1LE pro Camaro SS, tedy osmiválcovou verzi, bude nicméně pořád obsahovat lepší výbavu. Odpružení tu je označeno FE4 a má systém Magnetic Ride Control, přední brzdové třmeny mají pístků šest. A pneumatiky Goodyear Eagle F1 Supercar jsou širší, mají rozměry 285/30 ZR20 vpředu a 305/30 ZR20 vzadu, a jejich směs byla vyvinuta speciálně pro Camaro.
Také tu není striktně mechanický samosvor, ale diferenciál s elektronickým řízením. Camaro SS 1LE je samozřejmě těžší než V6 1LE, ale pořád má 461 koní z 6,2litrové V8. A díky novinkám je na okruhu Willow Springs údajně o tři vteřiny rychlejší než běžné Camaro SS. Cena tohoto balíčku zatím není známa, ale počítejte s částkou vyšší než pro V6, když je lepší i obsah.
Pro obě verze bude k mání Performance Data Recorder, tedy systém, který nahraje vaši jízdu včetně základních telemetrických dat. Po designové stránce se 1LE liší od ostatních verzí černou kapotou, spoilerem na zádi a lízátkem pod předním nárazníkem. V kabině najdeme semišem potažený volant a hlavici řadicí páky; balíček 1LE bude k mání jen k manuálu.
Oba motory dostaly lepší chlazení a chladiče také pro převodový olej a diferenciál. Řazení má kratší dráhy a Camaro SS 1LE má standardně lepší sedadla Recaro. U šestiválce si je můžete přiobjednat navíc. A obě auta mají také sportovní výfuk se dvěma režimy. Chevrolet nyní čeká na to, jaký zájem bude o 1LE u šestiválce a podle toho se rozhodne, jestli nabídne něco podobného i pro čtyřválcovou verzi. Ta by byla nejlehčí, ale s 279 koňmi také jasně nejslabší.







Nové Camaro dostalo paket 1LE (černé auto má V8, zelené V6)
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 6 hodinamiBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejnovější články
Slavný módní návrhář překvapivě prodal Ferrari ze své sbírky, teď je znovu k mání. Díky neobvyklé barvě nejspíš trhne aukční rekord
před hodinouU Porsche je zle, odhalilo výsledky za první kvartál a chytá vodopády zmaru. Zisk opět mohutně klesl, špatných zpráv je hromada
před 2 hodinamiČíňané dál berou Evropanům vše, čím prosluli. Nabídnou dokonce nový třílitrový turbodiesel, se kterým tu snad všichni končí
před 4 hodinamiMuž si nevědomky koupil zpátky své vlastní auto, které mu o pár měsíců dřív ukradli, nikdo teď neví, co si s tím počít
před 5 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva