Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Volvo XC90 má svůj konfigurátor i úplný ceník, složte si jej dle chuti
19.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Zatímco za konfigurací musíte na německé stránky, veškeré ceny již najdete na českém webu. S příplatky se můžete dostat až na 3 miliony Kč.
Pokud přijde řeč na ceny druhé generace Volva XC90, pak dosud byla známa hlavně suma, za kterou byla k mání první limitovaná série First Edition. Za tu 1 927 zákazníků zaplatilo minimálně 2 470 000 Kč, což rozhodně není málo. A to ani za předpokladu, že standardem se stala rozsáhlá příplatková výbava zahrnující třeba dvoubarevné kožené čalounění, dřevěné obložení nebo 21palcová litá kola. Jak se ovšem nyní ukazuje, zajít budete moci ještě dále.
Švédská automobilka totiž nově spustila - prozatím bohužel pouze na svých německých stránkách - konfigurátor, kde se bez problémů cena plně vybaveného hybridního provedení T8 Twin Engine může vyšplhat na více než 100 000 Eur (cca 2 750 000 Kč). Ve výbavě ovšem v takové chvíli nechybí paket R-Design s 20palcovými litými koly, kožené čalounění, křišťál zasazený do hlavice řadicí páky nebo bílý lak Insciption.
Kupodivu s obdobnou výší je možné počítat také na tuzemském trhu, jak nám prozrazuje pohled do oficiálního českého ceníku. Ten sice startuje částkou 1 329 000 Kč, kterou zaplatíte za verzi D4 osazenou dvoulitrovým dieselem o výkonu 190 koní a pohonem předních kol, za výše zmíněný model T8 Twin Engine dostupný ve výbavě R-Design ovšem dáte 2 197 200 Kč.
Tato cena přitom plus minus odpovídá německému trhu, kde takové provedení Volva XC90 vychází v přepočtu na 2,165 milionu korun. Tím bychom ale srovnávání obou nabídek mohli ukončit, neboť dále se již budeme věnovat pouze českým specifikacím. Zkraje přitom můžeme zmínit, že v nabídce kromě výše zmíněného nechybí také další motorizace.
Benzinovou část nabídky zastupují modely T5 a T6, u kterých lze opětovně čekat dvoulitrový čtyřválec a osmistupňový automat. Za slabší verzi naladěnou na 254 koní přitom dáte minimálně 1 502 400 Kč, za silnější produkující koní 320 pak 1 580 000 Kč. Ve výbavě přitom máte hlavně bezpečnostní prvky, dále pak 18palcová litá kola či dvouzónovou klimatizaci.
Přesunout se můžeme k dieselům, kde vrchol tvoří provedení D5 AWD. Již v názvu je přitom naznačen pohon všech kol, což beze zbytku platí také o obou benzinových modelech, pod kapotou lze pak čekat 225 koní. Cena přitom startuje na sumě 1 429 000 Kč. Ve všech případech je základem pět sedadel, za sedmimístné provedení se připlácí 41 500 Kč.
Bližší informace, zvláště pak o rozsáhlé příplatkové výbavě, která vaši cenu může skutečně naroubovat až ke třem milionům korun, najdete jako obvykle v kompletním oficiálním ceníku, který lze stáhnout ze stránek českého zastoupení. My pak níže přikládáme výstup z německého konfigurátoru, kde je prozatím nejlevnější verzí silnější diesel.
Volvo XC90 v provedení D5 AWD...
...a jako vrcholné provedení T8 Twin Engine osazené paketem R-Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva