Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3
5.3.2020 | Mirek Mazal
Kontroverzní novinka mnichovské značky v obecné rovině nepřekvapí, další špionážní materiály ale potvrzují nejen její vzhled, nýbrž i použití na nové M3.
Celé dny by se dalo přemýšlet o zdroji inspirace designérů nového BMW řady 44. První snímky pořízené dlouho před premiérou prozradily nepřehlédnutelný spoiler kufru, výraznou hranu nad zadní registrační značkou a podivný lakovaný difuzor mezi klasickou čtveřicí koncovek výfuku. Zajímavá je také černá „sukénka“ okolo spodního okraje karoserie.
Trochu rozhárané zadní partie jsou ale jen slabý odvar přední části opatřené ohromnými novými ledvinkami ve tvaru bobřích zubů. Jako by nadměrné velikosti vyšších řad nebyly dostatečné, přišli návrháři s dalším kontroverzním ztvárněním pro ty nižší.
Svérázné pojetí přídě potvrzují další snímky tajně pořízené před odhalením nové čtyřky. Černo-bílá fotka znovu ukazuje velké otvory v místě kdysi decentních ledvinek, vedle jsou umístěny další agresivně střižené prostupy místo mlhovek a v detailu můžeme studovat linie decentních světel. Nad tím vším trůní vyboulená kapota.
Právě fotka nové kapoty motoru je možná nejzajímavější. Dle svého označení náleží nejen nové M4, ale i M3, která tak už zřejmě definitivně dostane nové bobří ledvinky též. Bylo by velmi neobvyklé, kdyby designéři použili stejnou kapotu při odlišném pojetí přídě. Navíc použití předních partií kupé řady 4 na sedanu M3 by nebylo ničím novým, v posledních letech to u BMW spíše standard.
Nové generace BMW M4 Coupé, M4 Cabrio i sedanu M3 budou poháněny třílitrovým šestiválcem twin-turbo, který dnes používají modely X3 M a X4 M. Stejný výkon všech variant začne u 353 kW (480 koní), dražší naladění s přídomkem Competition dostane 375 kW (510 koní). Slíbená technika M3 či M4 požene energii na všechna kola s možností deaktivace pohonu přední nápravy. Staromilce potěší šance objednávat auto s manuální šestistupňovou převodovkou, ale jen s pohonem zadní osy.
Bobří zuby s velkými nasávacími otvory a vyboulenou kapotou budou jasně rozpoznatelné znaky M3 i M4 ve zpětném zrcátku
Zadní partie už jsme viděli dříve
Zdroj: Bimmerpost
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 3 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 53 minutami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 2 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 3 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 4 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 17:48 - řidičBOB
- Onboard videa 11.22. 17:13 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 15:24 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch