Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3
5.3.2020 | Mirek Mazal
Kontroverzní novinka mnichovské značky v obecné rovině nepřekvapí, další špionážní materiály ale potvrzují nejen její vzhled, nýbrž i použití na nové M3.
Celé dny by se dalo přemýšlet o zdroji inspirace designérů nového BMW řady 44. První snímky pořízené dlouho před premiérou prozradily nepřehlédnutelný spoiler kufru, výraznou hranu nad zadní registrační značkou a podivný lakovaný difuzor mezi klasickou čtveřicí koncovek výfuku. Zajímavá je také černá „sukénka“ okolo spodního okraje karoserie.
Trochu rozhárané zadní partie jsou ale jen slabý odvar přední části opatřené ohromnými novými ledvinkami ve tvaru bobřích zubů. Jako by nadměrné velikosti vyšších řad nebyly dostatečné, přišli návrháři s dalším kontroverzním ztvárněním pro ty nižší.
Svérázné pojetí přídě potvrzují další snímky tajně pořízené před odhalením nové čtyřky. Černo-bílá fotka znovu ukazuje velké otvory v místě kdysi decentních ledvinek, vedle jsou umístěny další agresivně střižené prostupy místo mlhovek a v detailu můžeme studovat linie decentních světel. Nad tím vším trůní vyboulená kapota.
Právě fotka nové kapoty motoru je možná nejzajímavější. Dle svého označení náleží nejen nové M4, ale i M3, která tak už zřejmě definitivně dostane nové bobří ledvinky též. Bylo by velmi neobvyklé, kdyby designéři použili stejnou kapotu při odlišném pojetí přídě. Navíc použití předních partií kupé řady 4 na sedanu M3 by nebylo ničím novým, v posledních letech to u BMW spíše standard.
Nové generace BMW M4 Coupé, M4 Cabrio i sedanu M3 budou poháněny třílitrovým šestiválcem twin-turbo, který dnes používají modely X3 M a X4 M. Stejný výkon všech variant začne u 353 kW (480 koní), dražší naladění s přídomkem Competition dostane 375 kW (510 koní). Slíbená technika M3 či M4 požene energii na všechna kola s možností deaktivace pohonu přední nápravy. Staromilce potěší šance objednávat auto s manuální šestistupňovou převodovkou, ale jen s pohonem zadní osy.



Bobří zuby s velkými nasávacími otvory a vyboulenou kapotou budou jasně rozpoznatelné znaky M3 i M4 ve zpětném zrcátku
Zadní partie už jsme viděli dříve
Zdroj: Bimmerpost
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 3 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejčtenější články
Němci se Švýcary vyvinuli revoluční bezemisní spalovací motor. Neměla by spíš tohle být budoucnost?
28.3.2025Motoristé, vyhněte se Paříži. Opakujeme, vyhněte se s autem Paříži
28.3.2025Český svaz autoprůmyslu si dovolil kritizovat vnucování nechtěných aut, připomíná to Kocábovu diverzi v živém vysílání v létě 1989
29.3.2025Někdo najel s elektrickým Hyundai 666 tisíc km za pár let. Na jednu baterii to ale nedal, cena náhrady hatí vše
29.3.2025Kia říká, že vzhled snad nejošklivějšího nového auta posledních let napravila jedinou úpravou. Za nás tedy opravdu ne
29.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva