před 10 hodinami | Petr Prokopec
Ještě nedávno největší automobilka světa o své pozice nepochybně rychle přichází. Pokud ale chce znovu dobýt ztracené kóty, musí se začít soustředit n...
včera | Petr Prokopec
Není to render, tohle auto skutečně vzniklo a z jeho vzhledu byste asi neuhodli, co se stalo jeho základem. Ve výsledku ukazuje, že i stroj střižený v...
včera | Petr Miler
„Na vlastní žádost byl jsem právě přijat do funkce ředitele firmy Fiat...” Tohle v 80. letech razily Triky a pověry, mimo parodické písně se ale do ře...
včera | Petr Miler
A jeho náhrada je tak nedůvtipná, že se můžeme jen ptát, jak hluboko lze v pozici největší české automobilky ještě klesnout. Do vývoje dění okolo Škod...
31.3.2025 | Petr Prokopec
Už její Porsche za cenu Octavie sklidilo obrovský úspěch, další novinka značky má ale ještě větší šanci bodovat. Teprve druhý automobilový počin Xiaom...
31.3.2025 | Petr Prokopec
Palubní systémy jsou dnes velmi důležitým prvkem nových aut. Dobrým systémem můžete nezajímavé auto zvelebit a mizerným jinak povedený vůz zabít. Jak ...
31.3.2025 | Petr Prokopec
Evropské automobilky nechávají spalovací motory obvykle jen dožít a některé říkají, že to dělají kvůli Číňanům. Co na to Číňané? Vyvíjejí si vlastní n...
31.3.2025 | Petr Miler
Víte, že jste si v práci nevedli dobře, když vám v neděli oznámí, že v pondělí končíte. Přesně to postihlo Jima Rowana, který v pozici šéfa Volva zpac...
30.3.2025 | Petr Miler
Italská mašina na peníze se zasekává, o tom už teď není nutné diskutovat. Je otázkou, co si brát ze zacházení firmy s „levnými” modely typu Roma, v př...
30.3.2025 | Petr Miler
Tohle auto je stále větší propadák a nedivíme se tomu ani v nejmenším. Zásadní otázkou jde, zda ho lidé odmítají proto, že je mimořádně ošklivé, anebo...
29.3.2025 | Petr Prokopec
Zatímco evropské automobilky se trápí, aby si byly schopny udržet optikou nabízené hodnoty za peníze aspoň svou někdejší úroveň, Číňané dál zvyšují sv...
28.3.2025 | Petr Prokopec
Koupit si skutečný americký muscle car není zase tak těžké, ale kdo jej bude živit? A jak s ním půjde obstarávat běžné denní ježdění? Na takové otázky...
28.3.2025 | Petr Prokopec
S tím, jak podobných aut přibývá v provozu, přibývá i podobných problémů. Ten nejnovější se týká Volv S90, V90, S60, V60, XC60 a XC90, tedy opravdu mn...
28.3.2025 | Petr Miler
Věříme, že za to bude „po zásluze” potrestána, neboť pravda dnes stále více spadá do kategorie „nehodící se škrtněte”. Faktem ale je, že správně pouka...
27.3.2025 | Petr Prokopec
S Nissanem to jde od pěti k nule a jednoduše musí udělat něco velkého, aby se aspoň seriózně pokusil odvrátit vlastní úpadek. Ivan Espinosa na nic neč...
27.3.2025 | Petr Prokopec
U čtyř kruhů stále nepochopili, co je táhne ke dnu, tak a jsou připraveni dál pracovat na svém sebepoškozování až do hořkého konce. Tedy pokud dříve f...
27.3.2025 | Petr Prokopec
Uvážíme-li, kolik modelů dnes Mazda nabízí, je to skutečně razantní krok. Jeden z těchto vozů u nás už skončil a konce dalšího si asi ani nevšimnete, ...
27.3.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto musí dělat vrásky na čele konkurentům z celého světa od první chvíle, kdy se ukázalo světu, postupem času ale má tu moc dělat to samé víc a...
27.3.2025 | Petr Miler
Jestli lze někoho označit za vítěze údajné elektrické revoluce, pak je to Toyota. A to jednoduše proto, že se k ní nepřidala. Výjimečně racionálním př...
26.3.2025 | Petr Prokopec
Audi se prodejně trápí, pokud ale něco má nakopnout prodeje nového liftbacku a kombíku, který by se správně měl jmenovat A4, rozhodně to není hybridní...