Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Škoda Fabia Combi prvně ukázala svůj možný vzhled, už se i ví, proč se opozdí
11.5.2021 | Petr Miler
Není zase tak neobvyklé, když další karosářské verze nového modelu přichází na trh s jistým zpožděním, na novou Fabii Combi si ale počkáme několik let. Do té doby si musíme vystačit s tou starou.
Škoda minulý týden odhalila novou generaci Fabie a nezklamala. Na rozdíl od řady jiných novinek nepůsobí dojmem, že je dělaná více pro regulátory než pro zákazníky, zcela si odpouští elektrifikaci a i proto zůstává cenově na přijatelné úrovni. Podstatnou část Čechů ale přece jen zklamat mohla - nedorazila totiž jako kombík.
Jakkoli se o něčem takovém mluvilo již dříve, nyní jde o oficiální realitu. Nová Fabia Combi zatím není a na trhu se neukáže dříve než v roce 2023. To je ještě spousta čekání, které půjde překlenout pouze za pomoci současného modelu, jenž se bude dále vyrábět ve své praktičtější verzi až do konce roku 2022 a coby skladový jistě půjde koupit nový ještě o dost déle.
Proč Škoda vůbec takto riskuje přízeň nemalé části své tradiční klientely, která bude chtít jen kombík a starý model jí stěží okouzlí? Souvisí s tím konec výroby vlajkové lodi Škody v ČR, která dnes zaměstnává továrnu v Kvasinách. Dokud se to nezmění, má nový malý kombík smůlu. A protože přestěhování výroby Superbu do Bratislavy spolu s dalším Passatem je plánováno právě až na rok 2023, musí Fabia Combi počkat právě do té doby.
Ani tento stav ale nebrání tomu, abychom se už nyní podívali na to, co můžeme v budoucnu očekávat. Fabia IV bude za dva roky jistě nadále k dispozici v nezměněné podobě, takže o vzhledu jejích předních partií nemá smysl diskutovat, praktičtější záď autu přimaloval ilustrátor Theo Chin. A protože se s její stylizací držel pojetí nové „fabky” i dalších modelů Škody, jsme si téměř jisti, že realita se bude lišit jen nuancích.
Aby nový kombík dával smysl, bude muset nabídnout o dost více prostoru, což pro něj vzhledem k nárůstu rozměrů nové Fabie jako takové asi nebude problém. Jen pak bude moci nabídnout citelně více než dnešních 505 litrů v zavazadelníku, což není výrazně větší hodnota než u Scaly (467 litrů), od které se musí více vzdálit. Po technické stránce či jinde v interiéru zásadní odlišnosti nečekejme.
Nová Fabia už je venku a má dokonce své ceny... Foto: Škoda Auto
...jako kombík bude ale dále nabízeno dosavadní provedení. Jak by mohlo a mělo vypadat to nové, ukáží ilustrace níže. Foto: Škoda Auto
Zdroj: theottle@Instagram
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Porsche říká, že Macan bude jeho nejprodávanějším autem i s elektrickým pohonem. Počkáme si na to
před hodinou - Venku je nový Jaguar, po kterém zase zatoužíte, má motor 5,6 V12 a manuální převodovkou
včera - Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
včera - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
včera - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva