Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Mazda 2 2015 má též české ceny, je nad očekávání levná
15.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonské mini startuje na částce 260 tisíc korun, ovšem bez klimatizace. Pokud po ní zatoužíte, připravte si alespoň 292 900 Kč.
České zastoupení Mazdy se na počátku letošního roku opravdu činí, pročež jsme vám již mohli představit ceny faceliftovaných modelů 6 a CX-5. Mimo to je ovšem na tuzemském trhu aktuálně k dostání také zcela nová Mazda 2. První cena japonského mini přitom startuje na sumě 259 900 Kč, což je nižší částka, než jakou jsme na počátku loňského listopadu odhadovali na základě německého ceníku, který začíná na 12 790 Eur (cca 356 500 Kč).
Za těchto 260 tisíc dostáváte hatchback osazený 1,2litrovým motorem SkyActiv-G, jehož 75 koní míří na přední kola skrz pětistupňový manuál. Ve výbavě přitom v ten moment můžete počítat s palubním počítačem, šesticí airbagů, audio systémem či kontrolou tlaku v pneumatikách. Pokud byste ovšem požadovali klimatizaci, pak již musíte sáhnout po výbavě Challenge, která je se stejným ústrojím k mání za 292 900 Kč.
Dále na řadě je tedy právě úroveň Challenge, jejíž součástí je kupříkladu také kůží obšitý volant a hlavice řadicí páky. Nechybí ani vyhřívaná zpětná zrcátka či tempomat s omezovačem rychlosti, přičemž základní jedna-pětka vychází na 314 900 Kč. Zvolit však můžete i silnější provedení téhož motoru, který již produkuje 90 koní. V takové chvíli lze počítat se sprintem na stovku za 9,4 sekundy, spotřebou 4,5 l/100 km a cenou 329 900 Kč.
Dostáváme se ke stupni Attraction, který již zahrnuje 15palcová litá kola, mlhovky, systém Mazda Connect nebo varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu. Zvolit můžete jak oba výše představené motory, tak i silnější provedení benzinového čtyřválce spojené s šestistupňovým automatem za 409 400 Kč. Mimo to již v nabídce figuruje i 1,5litrový diesel o výkonu 105 koní, jež je k mání za 411 900 Kč.
Přesunout se můžeme na úroveň Hazumi, která je k dispozici pouze s benzinovým motorem o výkonu 90 koní. Platit v ten moment budete 383 900 Kč, přičemž výbava zahrnuje vyhřívaná sedadla, dešťové, světelné a zadní parkovací senzory či červený paket interiéru. Obdobné prvky (bez paketu, ovšem s LEDkami) pak nabízí i stupeň Revolution, kde za tentýž motor 1,5 SkyActiv-G platíte o šest tisíc více.
Jsme na konci, tedy u výbavy Revolution Top, kde již můžete počítat s 16palcovými litými koly, head-up displejem, bílým koženým čalouněním, automatickou klimatizací, detekcí mrtvého úhlu a automatických přepínáním světlometů. Volit můžete benzinový motor naladěný na 115 koní (za 465 900 Kč) či diesel SkyActiv-D (480 900 Kč), přičemž v obou případech výkon přenáší šestistupňový manuál.
Tím základní nabídka končí, jako obvykle však máte k dispozici také několik položek příplatkové výbavy, kupříkladu navigaci za 12 500 Kč. Více informací najdete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 1,3 MB), který je dostupný na webových stránkách českého zastoupení.
Nová Mazda 2 je na českém trhu k mání od 260 tisíc korun. V takovém případě však musíte oželet klimatizaci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie