Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Kia GT se začala odhalovat, působivou dynamiku slibuje i na Ringu
1.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prozatím anonymní korejská novinka dostala speciální web, jenž mapuje její řádění na Ringu. Albert Biermann pak potvrdil čtyřválec.
Již jen necelých 39 dní zbývá do odhalení nového sportovního modelu korejské automobilky. Ta mu dokonce zasvětila i speciální webovou stránku Curve Ahead, jež se aktuálně soustředí především na jízdu na Nürburgringu. Zároveň z ní můžeme vytušit, že výstavní premiéra novinky je naplánována na lednový autosalon v Detroitu. Kia pak sice specificky nezmínila, že jde o model GT, s ničím jiným se ale víceméně nedá počítat.
Jistou nápovědou je spodek samotného webu, kde vidíme původní koncept. Vedle něj sice nechybí ještě další studie GT4 Stinger, ta však produkci zatím přislíbenou nemá. Všechny cesty tedy nevedou pouze do Říma, ale také k novému „čtyřdveřovému kupé“. To ale nakonec nemá pohánět (přinejmenším výlučně) přeplňovaný 3,3litrový šestiválec o výkonu až 400 koní, místo toho do útrob zamíří čtyřválec právě z onoho druhého konceptu.
V tomto ohledu jde samozřejmě o zklamání, nicméně dobrou zprávou je alespoň zachování pohonu zadních kol. Ta by výkonem okolo tří set koní měl zásobovat přeplňovaný benzinový dvoulitr, v případě Evropy se pak mluví ještě o 2,2litrovém turbodieselu. Ten by pro změnu měl poskytovat 200 k. Otázkou je převodovka, tipy ale v obou případech míří spíše k automatu.
Nové video ukazuje v pohybu vůz osazený benzinovým motorem, který se zvládá rozjet na 244 km/h. Zároveň přitom vidíme stav najetých kilometrů (13 164), což nejspíše odpovídá vývojovému programu v Zeleném pekle. Kia v čele s Albertem Biermannem tedy snad nic nepodcenila a jízdní schopnosti kupé budou odpovídat jeho vzhledu.
Potvrzuje to tiskové prohlášení značky, dle nějž „Curve Ahead je jen a pouze o potenciálu. O potenciálu dosáhnout každého apexu a využít každou rovinku. Projet každou zatáčku s maximální agilitou, rychlostí a progresivním designem.“ Na korejskou novinku se tedy můžeme jen těšit, přestože sériové provedení nedostane „sebevražedné“ dveře.
Novinka korejské automobilky začala s odhalováním...
...nejspíše přitom jde o dlouho očekávanou sériovou Kiu GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Pokud jste si ještě ráno přišli bohatí, zchladíme vás, ani na nová kola pro Ferrari Purosangue nejspíš nemáte
před hodinou - Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před 3 hodinami - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 4 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva