Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Audi A6, A7 i A8 předčasně odhalila své přídě. Jsou skutečně odlišnější
16.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Každá z chystaných novinek čtyř kruhů opravdu dostane unikátní čelní masku, světla i nárazník. Zda tím rozdíly skončí, není zatím jasné.
Prodeje Audi A8 v poslední době nejsou zrovna enormní. Nemluvíme přitom pouze o českém trhu, ale také o těch evropských, kde loni svého majitele našlo pouze 5 372 vozů. Tedy takřka třetinové množství ve srovnání s konkurenčním (i když již také pomalu stárnoucím a na facelift čekajícím) Mercedesem třídy S. Důvodem je samozřejmě ten fakt, že u čtyř kruhů zákazníci již poměrně dlouho toužebně vyhlíží novou generaci.
Té jsme se původně měli dočkat v minulém roce, německá automobilka však nakonec rozhodla, že nechce nabízet svou vlajkovou loď bez autonomního řízení. Proto Audi A8 dostalo roční odklad a přivítat jej nejspíše budeme moci v září na autosalonu ve Frankfurtu. Kromě špičkových technologií a komfortního podvozku, který si nezadá právě s Mercedesem, přitom máme čekat i dramatičtější vzhled.
O design se měl postarat Marc Lichte, který souběžně s vlajkovou lodí navrhl také nové generace modelů A6 a A7. I těch se dočkáme v příštích měsících, přičemž Lichte už dříve říkal, ve srovnání s minulostí se nemají lišit jen velikostí a několika málo detaily. Místo toho sliboval specifičtější pojetí každého z modelů, které by měl ucpat ústa kritikům. Co na tom bylo pravdy, můžete nyní posoudit sami.
Na světě jsou totiž první ilustrace přímo od Lichteho, které odhalují čelní partie každého z nových modelů. A8 se přitom chlubí největší maskou, jejíž kořeny se datují zpětně k roku 2004, kdy s ní vyrukoval Lichteho předchůdce Walter de Silva. Kromě toho tu mám „usedleji“ se tvářící světlomety a nárazník, z čehož má být patrné, že vlajková loď Audi hodlá oslovit jen tu nejnáročnější, ale stále trochu konzervativnější klientelu.
Ve srovnání s tím A7 naznačuje nejsportovnější vzhled, zatímco A6 hraje spíše na rodinnou notu. Rozdíly tu tedy jsou, dokonce i v tvaru a velikosti čelní masky či na ni navazujících světlometech, nicméně cosi obdobného lze vysledovat také u stávajících generací. Záviset tedy bude především na dalších partiích, zda Němci dodrží slibované a celou trojici od sebe o poznání více odliší, na jejich odhalení si ale ještě musíme počkat...




Standardní cestou nezveřejněné ilustrace odhalují přední partie nových generací Audi A8, A7 i A6
Předzvěstí této trojice se staly koncepty Prologue...
Zdroj: L'Argush
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mercedes dal potichu sbohem svému dosavadnímu ikonickému logu, změna je smutným symbolem lacinosti, která stíhá celý obor
před hodinouDlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
včeraV Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025
Nejčtenější články
Sbohem, třícípá hvězdo. Mercedes právě odpravil sám sebe novým CLA, je to nevzhledné, lacině působící 2,1tunové zklamání
14.3.2025VW propustí víc lidí, než se zdá. Ze softwarové divize jich vyhodí dalších 1 600, funguje ale jako samostatná firma
14.3.2025Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025Škoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
14.3.2025Ruský trh s novými auty se po výrazném růstu propadá. Hlavní důvod říká hodně o dnešní geopolitické situaci
14.3.2025
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.12. 06:22 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.12. 05:49 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.11. 21:38 - Truck Daškam
- whitelist & blacklist 04.11. 17:09 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon