Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Phaeton: německý nezmar prý komfortem překoná Mercedes třídy S
8.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Zřejmě nesmrtelný Phaeton přijde i ve své druhé generaci. Krále segmentu za chce porazit na jeho vlastním hřišti s pomocí kamer a senzorů.
Existuje jedna oblast, ve které drží Mercedes-Benz absolutní prim, a tou je komfort cestujících. Patrné to bylo hlavně v rámci minulých generaci třídy S, také novinka se ale mezi sobě blízkými vozy jeví v tomto směru o něco dále. A to je řeč pouze o standardním provedení, nikoliv o verzi Maybach, která má být dle slov svých tvůrců „nejtišším sedanem světa“. Pokud tedy patříte mezi společenskou smetánku a zároveň netoužíte třeba po britské limuzíně Rolls-Royce Phantom, pak víceméně nemáte jinou možnost, jak pohodlněji svézt své pozadí.
Na sklonku roku 2016 nebo na počátku toho následujícího by se ale výše zmíněný fakt měl změnit. V té době má dorazit nový Volkswagen Phaeton, který je ve své první generaci jasným propadákem a automobilka už není s to ani udržovat v chodu jeho konfigurátor. Právě tento vůz chce ale v druhé generaci třícípou hvězdu porazit komfortem na palubě.
Dopomoci mu k tomu mají kamery a senzory, jež detekují nerovnosti vozovky a přizpůsobují tomu podvozek. Obdobným systémem je sice vybavena také třída S, Phaeton by však měl dané funkce nabídnout i za snížené viditelnosti a v noci. Výsledkem by měla být nejkomfortnější limuzína vyšší třídy vůbec.
Kromě toho bude novinka Volkswagenu vybavena systémem autonomního řízení, který představí příští generace Audi A8. Počítat tedy můžeme se samovolnou jízdou do rychlostí 60 km/h, kromě samotného pohybu by ovšem Phaeton měl zvládnout i předjížděcí manévry. Tento fakt však zatím nebyl oficiálně potvrzen.
Na přelom let 2016 a 2017 jsme tedy vskutku zvědavi, přeci jen daná prohlášení se rozhodně u země nedrží. Zajímavé pak bude, jak na výzvu odpoví třícípá hvězda. Ta by totiž někdy ve stejné době mohla představit facelift třídy S, který si jistě nepohraje jen se vzhledem...
Nový Volkswagen Phaeton má být komfortnější než Mercedes-Benz třídy S, což není zrovna nemalý cíl
Zdroj: Auto Motor und Sport
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 11 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 11.21. 21:21 - Brus
- Policejní kontroly a měření 11.21. 18:24 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.21. 16:10 - audis
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.21. 09:19 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.20. 23:40 - AIvar
- Onboard videa 11.20. 22:57 - řidičBOB
- BMW Divize 11.20. 10:33 - pavproch
- Detektory policejních radarů 11.19. 20:36 - mafel