Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol

(+ video) Nové SUV jde do prodeje, v základu za 290 tisíc toho však mnoho nenabídne. Vrcholnému modelu ale již nechybí ani kožené čalounění.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol

25.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Nové SUV jde do prodeje, v základu za 290 tisíc toho však mnoho nenabídne. Vrcholnému modelu ale již nechybí ani kožené čalounění.

Oficiální premiéru nového Nissanu Terrano již máme dávno za sebou, během slavnostního představení ale japonská automobilka nezmínila příliš technických detailů. Dosud jsme tak věděli pouze tolik, že vůz vychází z Dacie Duster a vyhrazen bude pouze Indii. Cena na tamním trhu by přitom neměla překročit milion rupií, což představuje nějakých 300 000 Kč. To je ale vše, co Nissan původně vypustil do světa.

Se zahájením prodeje toho ve známost vešlo o poznání více, přičemž začneme technikou, která počítá pouze s pohonem předních kol. V rámci motorů je pak možné sáhnout po 1,6litrovém benzinovém čtyřválci o výkonu 104 koní, který je spjat s pětistupňovým manuálem. Stejnou převodovku pak užívá i 1,5litrový diesel naladěný na 85 koní, zatímco verze s výkonem 110 koní již dostala rychlostí šest.

Spotřebu či jízdní dynamiku bohužel Nissan nezmiňuje, posloužit ovšem můžeme řadou informací o výbavě. Ta ve všech verzích počítá s 16palcovými koly, přičemž pro úrovně XE a XL jsou ocelová, zatímco vrcholné stupně XL Plus, XV a XV Premium již počítají s litými ráfky. A také třeba se zadní nezávislou klimatizací, zatímco základní čtyřrychlostní je určena všem úrovním.

Zajímavá je rovněž bezpečnostní výbava základního modelu, která počítá víceméně jen s čelním airbagem řidiče. ABS totiž přichází až od druhé úrovně a čelní airbag spolujezdce dokonce až od třetího stupínku výbavy. Zadní parkovací senzory jsou pak určeny dvěma vrcholným úrovním, zatímco kožené čalounění doprovází pouze výbavu XV Premium.

Na základě výbavy se liší i ceny, kdy základní verze skutečně startuje pod milionem rupií (959 999 INR/290 500 Kč), zatímco za vrcholnou úroveň dáte 1 246 350 INR (377 100 Kč). Či spíše byste dali, kdyby Nissan plánoval dovoz do Evropy. K tomu však minimálně pár let ještě nedojde, alespoň ne oficiální cestou.


Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 1 - Nissan Terrano 2014 nove foto 01Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 2 - Nissan Terrano 2014 nove foto 02Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 3 - Nissan Terrano 2014 nove foto 03Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 4 - Nissan Terrano 2014 nove foto 04Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 5 - Nissan Terrano 2014 nove foto 05Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 6 - Nissan Terrano 2014 nove foto 06Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 7 - Nissan Terrano 2014 nove foto 07Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 8 - Nissan Terrano 2014 nove foto 08Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 9 - Nissan Terrano 2014 nove foto 09Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 10 - Nissan Terrano 2014 nove foto 10Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 11 - Nissan Terrano 2014 nove foto 11Nissan Terrano 2014: Duster pro Asii detailněji, dostal jen pohon předních kol - 12 - Nissan Terrano 2014 nove foto 12
Nissan Terrano vstupuje do indonéského prodeje za 290 tisíc

Zdroj: BlogAutomobile

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.