Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan 370Z Nismo 2013: nové detaily k faceliftu přiostřeného Zetka
2.5.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nismo odstartuje v létě prodej modernizovaného kupé 370Z. V základu má mechanický samosvor, snížený podvozek, lepší aerodynamiku i větší brzdy.
O sportovní divizi japonské automobilky Nissan se v současnosti mluví především v souvislosti s chystanou tovární úpravou silničního modelu R35 na nejrychlejší produkční GT-R všech dob, oddělení motorsportu se však ještě dříve pustilo do přepracování loňského modelu 370Z Nismo.
Nejdůležitější detaily o vybroušeném Zetku modelového roku 2013, později představeného na autosalonu v Chicagu, jsme vám řekli už v lednu, takže víme třeba to, že americká verze s výkonem 355 koní má o 15 koní více než ta evropská, nebo že vůz disponuje šestistupňovou manuální převodovkou s těsněji poskládanými stupni, mechanickým samosvorným diferenciálem místo elektronického přibrzďování kol, podvozkem sníženým o 10 mm a aerodynamickými doplňky schopnými generovat přítlak jako u modelu GT-R.
Nissan k těmto informacím aktuálně dodává pár dalších technických detailů. Jejich dílo je osazeno kotoučovými brzdami Nismo Sport o průměru 355 mm a čtyřpístkovými třmeny vpředu a 350 mm a dvoupístkovými, rovněž hliníkovými brzdiči vzadu - ostatně podívat se na ně skrze devatenáctipalcové ráfky Rays z kovaného hliníku nedělá žádný problém.
Vůz je dále vybaven volantem částečně čalouněným alcantarou, sedadly s nápisy Nismo a spoustou kontrastní červených prvků v interiéru i na karoserii. Tu je navíc možné nechat nalakovat novým rudým odstínem Solid Red, nahrazujícím původní červenou nazvanou Magma.
Modernizovaný Nissan 370Z Nismo se ve Spojených státech objeví v prodeji v létě, podrobnosti o uvedení v Evropě, respektive ceny zatím schází. Nepředpokládáme však, že by Japonci s těmito novinkami Evropu vynechali.
Nissan zveřejnil k faceliftu ostrého Zetka také novou sadu fotek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 10 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva