Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine
7.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Z nové čelní masky, kvalitnějšího čalounění a lepší ochrany před korozí „trochu jiného Pajera“ bude profitovat především ruský a jihoafrický trh.
Mitsubishi Pajero asi není třeba nějak podrobně představovat. Své renomé začalo japonské SUV získávat na našem území i v době hluboké totality, a to především díky účasti Karla Lopraise a jeho Tatry na rallye Paříž-Dakar. Mohlo by se tedy zdát, že dvanáctinásobného vítěze tohoto náročného podniku již známe jako své boty, v případě modelu Pajero Sport je tomu však trochu jinak. Navzdory shodné části názvu jde totiž o zcela odlišný vůz, který vychází z žebřinového rámu pick-upu L200.
To jsme si ovšem řekli již loni, kdy Pajero Sport vstupovalo na ruský trh. Při té příležitosti jsme zároveň vyslovili i naději, že by vůz mohl dorazit také do ostatních zemí. Nyní je ovšem jisté, že zas tak horké to s útokem na Starý kontinent nebude. Pajero Sport se tak nadále hodlá profilovat jak ve zmiňovaném Rusku, tak v Jižní Africe a na Středním východě, přičemž pro letošek dostalo i lehčí modernizaci.
Zvenčí se jedná o novou čelní masku, kterou doprovází větší množství chromu. Pozměněny jsou i nárazníky, kde tomu zadnímu dělá společnost integrovaný difuzor. Nový je rovněž design litých kol, zatímco lak karoserie dostal několik speciálních příměsí, které mají nyní lépe chránit lak před korozí. To je ale po stránce venkovní vše.
Uvnitř lze nalézt novou navigaci, se kterou přichází kvalitnější čalounění. Samotné plasty však zůstávají původní a navnazují pocit lacinosti, který již nezachrání ani vyhřívaná a elektricky ovládaná sedadla, klimatizace nebo tempomat. Opravdu kuriózně tak kabina vypadá hlavně ve chvíli, kdy se rozhodnete pro příplatkovou kůži.
Po stránce mechanické pak lze vybírat ze dvou motorů, které svůj výkon přenášejí za všech okolností na všechna čtyři kola. V případě 2,5litrového turbodieselu se jedná o 178 koní, benzinový třílitr V6 pak produkuje koní 222. Jejich přenos však má na starost pouze automat, zatímco u dieselu lze objednat i manuál.
























Mitsubishi Pajero Sport se podrobilo drobnému faceliftu, který přinesl novou čelní masku nebo třeba kvalitnější ochranu před korozí
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
včeraŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
1.4.2025Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Nekupujte si elektromobily, stejně už je nebudete mít jak nabíjet, zní z Nizozemska. Dosáhly 5 procent podílu na autech v provozu
3.3.2025K mání je „nákupní taška” od BMW, která na semaforech znejistí i frajery s Bugatti. Za cenu dvou výměn oleje v jejich autech
3.3.2025EU je definitivně k smíchu. Její „úleva” automobilovému průmyslu je ještě trapnější, než kohokoli soudného napadlo
4.3.2025VW představil svou obdobu nejlevnější Škody. A to před pěti léty říkal, že s takovými auty končí
4.3.2025Drzí zloději ukradli díly ze sedmi aut přímo v sídle slavného úpravce, výsledkem je škoda za 7 milionů
4.3.2025
Živá témata na fóru
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.02. 21:32 - Stepan
- Onboard videa 04.02. 17:28 - řidičBOB
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.02. 17:25 - pavproch
- Chlubítko univerzální 04.02. 17:12 - pavproch
- Rychlodotazy 04.02. 17:01 - pavproch
- Politický koutek 04.02. 13:29 - jerry
- Policejní kontroly a měření 04.02. 11:51 - Předseda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB