Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi L200 2015 se ukázalo v Ženevě, prý je pohodlnější a úspornější
6.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nový pracovní nástroj má nižší spotřebu a je komfortnější, stále je ale prý velmi odolný a spolehlivý. Nabídne připojení k internetu či adaptivní tempomat.
Nejen hypersporty živa je Ženeva - pro ty, kteří netrpělivě čekají na nástupce Mitsubishi L200, aby svůj deseti lety tvrdé práce unavený stroj vyměnili za nový, máme dobré zprávy. Oficiálně se představila nová, pátá generace tohoto japonského pick-upu. Automobilka u ní slibuje vylepšení ve všech směrech za zachování „funkčnosti a spolehlivosti jako pracovního nástroje”.
Nové L200 se ještě jako Triton ukázalo začátkem února, kdy automobilka slíbila, že evropskou verzi přiveze do Ženevy. Nyní se tedy můžeme podívat na nové fotografie stroje, který si v létě tohoto roku budou zájemci moci pořídit i v Evropě. Pod kapotu Mitsubishi nabídne zbrusu nový 2,4litrový dieselový čtyřválec MIVEC ve dvou variantách - slabší bude mít 154 koní a 380 Nm, silnější 181 koní a 430 Nm.
Motory budou moci být kombinovány s novým šestistupňovým manuálem anebo s pětistupňovým automatem s možností ručního řazení pádly pod volantem. Emise toho slabšího jsou údajně 169 g CO2/km, což odpovídá 6,3 litrům nafty na 100 km. Silnější motor si nejspíš vezme paliva o něco více. Pohon všech kol zde berte za samozřejmost, bude tu systém Super Select 4WD-II z modelu Shogun, známého také jako Pajero. Nabídne možnost pohonu pouze jedné - pravděpodobně zadní - nápravy anebo tři různé varianty čtyřkolky.
O exteriéru již bylo vše napsáno, proto jen ve zkratce - Mitsubishi se snažilo se s novým L200 přiblížit vozům SUV, zejména zepředu, proto tu vidíme tolik chromu. Velkou novinkou jsou také bixenony, spojené s LEDkami denního svícení. V základu však budou standardní halogenové žárovky a na denní svícení nejspíš bude třeba používat hlavní světlomety.
Vnitřek dostal změn ještě více, velkou novinkou je například palubní deska, která se snaží vypadat, jako by pocházela z běžného osobního auta. Kvalita interiéru je prý lepší a také se díky vylepšenému odhlučnění a novým silentblokům motoru a převodovky podařilo snížit vibrace a celkové pohodlí v kabině. Ve standardu má být celkem sedm airbagů, hlídač jízdních pruhů a asistent jízdy s přívěsem, přiobjednat má být možno adaptivní tempomat, bezklíčové startování, palubní infotainmentový systém s USB portem a připojením k internetu nebo couvací kameru.
Standardním vybavením má být také start-stop, který patří k inovacím stojícím za papírovým snížením emisí na oněch 169 gramů CO2 na kilometr. Další snižování emisí například ve formě hybridních technologií na palubě L200 se nicméně asi očekávat nedají, přeci jen to je pracovní nástroj, který musí být v prvé řadě odolný a spolehlivý. Dost možná proto tu je pětistupňový automat místo osmistupňového, který používá např. Volkswagen Amarok. Ceník zatím není znám, ale do startu prodejů ještě zbývá několik měsíců, takže se ho jistě dozvíme včas.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.
Takto se nové Mitsubishi L200 ukázalo v Ženevě
Zdroje: Mistubishi, Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejčtenější články
- Kolega spočítal, kolik stojí život s 10 let starým supersportem. Vysvětluje to, proč se prodává relativně levně
20.12.2024 - Íránci začali vyrábět své nové auto, první národní SUV. Nevypadá jako z muzea, v něčem nabízí víc než Škoda Kamiq
20.12.2024 - VW drtivě vyhrál v bitvě s odbory. Reálně zruší 35 tisíc pracovních míst, zbaví se 2 továren a 7 let nikomu nepřidá ani halíř
21.12.2024 - Tavaresův konec zachránil další auto s obřími motory. U ledu mělo být už v roce 2021, nakonec ho koupíte i v roce 2025
21.12.2024 - Nadějná čínská automobilka je na pokraji krachu. Pryč je 23 miliard, nezachrání ji zřejmě ani ochranná ruka majitele Volva
21.12.2024
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.19. 09:48 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie