Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi L200 2015: nová generace nafocena v továrně, vzhled je jen evoluční
16.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský pick-up se dočká drobných změn na karoserii i v motorovém prostoru. Nejvíce bude vylepšena kabina, která počítá s bohatší výbavou.
Čtvrtá generace pick-upu Mitsubishi L200 (známého na domácím trhu jako Triton, jinde pak pod názvy Strada, Warrior, Sportero nebo Hunter) je na trhu již od roku 2005. Ve světle moderních trendů je tak zjevné, že již nějaký ten rok přesluhuje. Proto ostatně automobilka již na loňském ženevském autosalonu představila koncept GR-HEV, který by měl předcházet generaci s pořadovým číslem pět. Jak je ovšem patrné z prvních špionážních záběrů, sériová verze toho od extravagantně stylizované studie mnoho nepřebrala.
Představení přitom asi můžeme začít konstatováním, že nová čelní maska mnohem více připomíná příslušnost k Nissanu než Mitsubishi. To je ovšem dáno faktem, že modely značky se třemi diamanty ve znaku se designově shodují právě jen těmi „šutry“. Jinak se ovšem pokaždé díváme na trochu odlišný styl, v jehož rámci najdeme shodu snad jen u sedanu Lancer a crossoveru ASX. Pajero však již zpívá odlišnou písničku, stejně jako Outlander.
To jsme ovšem poněkud odbočili, proto zpět k předním partiím nového L200. Ty zahrnují také přepracovaný nárazník, který dozajista přidá pár milimetrů na délce. Jiná je pak i kapota motoru a minimálně u verze Double Cab se dočkáme většího zalomení zadního bočního okna. Zmínit pak můžeme ještě rozměrnější zadní světlomety, to je ovšem v rámci vzhledu prakticky vše, tedy až na odlišnou selekci litých kol a barev karoserie.
Za dalšími novinkami ovšem již musíme do kabiny či motorového prostoru, přičemž v prvním případě nás čekají kvalitnější plasty a navýšená výbava. Ta se samozřejmě bude odvíjet hlavně v závislosti na trzích (L200 se prodává ve 140 zemích světa, výroba však byla dosud alokována především v Thajsku), počítat ale prý máme s tempomatem nebo zpětnou kamerou (v rozvojových zemích pak bude i nadále k mání audio systém s přehrávačem kazet).
Pod kapotou bychom se pak měli dočkat zachování 2,5litrového turbodieselu a 2,4litrového benzinového čtyřválce a manuální i automatické převodovky. Otázkou je ovšem budoucí existence šestiválcových motorů - minimálně v takovém Rusku se ovšem na příchod 3,5litrové benzinové V6 dá vsadit. Stejně tak máme počítat i s hybridní verzí, ta by však měla opomíjet čerpání energie z domácí zástrčky.
To je ovšem z dostupných informací skutečně vše, více zřejmě budeme vědět až na podzim. Dá se totiž předpokládat, že pátá generace bude debutovat v listopadu na autosalonu v Tokiu. Je ale samozřejmě možné, že Mitsubishi nás překvapí již o pár týdnů dříve v Paříži.


První snímky nového sériového Mitsubishi L200 naznačují...
...že extravagantní vizáž konceptu zůstala skoro celá pozapomenuta
Zdroj: AutoIndustriya
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
včeraChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Zákazníci Dacie už nejsou chudáci, říká šéf značky, přichází k nám od upadající konkurence, aby dostali, co chtějí
před hodinouMotorkářům s okamžitou platností zakázali účast na veřejných jízdách na Nordschleife, výmluvným srovnáním aut a motorek je konec
před 3 hodinamiUž i Porsche v Číně dojíždí na předražená auta s nekonkurenceschopnou technikou, je to přehlížené varování pro všechny ostatní
před 4 hodinamiTato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 6 hodinamiNěkteří zákazníci elektromobily z hloubi duše nenávidí, říká šéf automobilky, co s tím jako máme dělat?
včera
Živá témata na fóru
- Porsche - vse o sportovnich modelech 02.24. 12:13 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 02.24. 12:11 - Předseda
- Fiat a vše kolem nich 02.23. 19:54 - PepaSFI
- Onboard videa 02.23. 10:31 - brnenska.odchytova
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch