Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená
18.1.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Po španělských silnicích jezdí testovací prototypy MG3. Podle levostranného řízení by to teoreticky mohly být první stroje pro kontinentální Evropu.
Několikrát jsme již psali, že značka MG, patřící čínskému koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), chce překročit hranice Británie a začít s prodejem svých vozů po celé Evropě. Dosud se tak nestalo, aktuální fotografie z Andalusie nicméně naznačují možné přípravy na zahájení tažení s příchodem nového modelu MG3.
Na jihu Španělska, na promenádě ve městě Fuengirola, se podařilo zachytit v rámci testování hned dvojici prototypů „čínské Dacie Sandero“, které kromě symbolického maskování zadního nárazníku a loga u modrého vozu prakticky nic neskrývaly. Oba stroje postavené na britských espézetkách měly levostranné řízení, což samozřejmě ještě nemusí nic znamenat, ale s trochou fantazie by se opravdu mohlo jednat o dolaďování „trojky“ pro zbytek EU. Britové jen kvůli testům auta s volantem na levé straně nestaví.
Kolega ze španělského Autoblogu, kterému se vozy podařilo nafotit, sice nedostal příležitost pořídit záběry interiér, z bezprostřední blízkosti se však na něj alespoň podívat. Tvrdí, že působil docela hodnotně a přirovnává jej k Chevroletu Aveo, který sice není etalonem kvality, ale vedle své cenovky se také nemusí stydět.
Vedle modrého MG3 stála zaparkovaná nová Toyota Yaris, autor fotek měl tudíž možnost srovnávat. Podle něj byly čínsko-britské vozy viditelně delší, což opravdu odpovídá, jelikož japonský model měří 3,88 m a MG se dvou délkou 3,99 m atakuje zmiňované Sandero 4,05 m.
Co přesně bude mít novinka pod kapotou, asi není vzhledem k výbavě MG 3 Xross těžké uhodnout. Odhadujeme to na zážehovou patnáctistovku VTi se čtyřventilovými rozvody, výkonem 108 koní při 6 000 otáčkách za minutu a maximálním točivým momentem 135 newtonmetrů při 4 500 ot./min. Na detailnější parametry si ještě chvíli počkáme, stejně jako na ženevský autosalon, jestli se tam MG náhodou neobjeví.
Trojka vychází z necelé tři roky starého konceptu MG Zero
Zdroj: Autoblog Spain
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva