MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená

Po španělských silnicích jezdí testovací prototypy MG3. Podle levostranného řízení by to teoreticky mohly být první stroje pro kontinentální Evropu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená

18.1.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Po španělských silnicích jezdí testovací prototypy MG3. Podle levostranného řízení by to teoreticky mohly být první stroje pro kontinentální Evropu.

Několikrát jsme již psali, že značka MG, patřící čínskému koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), chce překročit hranice Británie a začít s prodejem svých vozů po celé Evropě. Dosud se tak nestalo, aktuální fotografie z Andalusie nicméně naznačují možné přípravy na zahájení tažení s příchodem nového modelu MG3.

Na jihu Španělska, na promenádě ve městě Fuengirola, se podařilo zachytit v rámci testování hned dvojici prototypů „čínské Dacie Sandero“, které kromě symbolického maskování zadního nárazníku a loga u modrého vozu prakticky nic neskrývaly. Oba stroje postavené na britských espézetkách měly levostranné řízení, což samozřejmě ještě nemusí nic znamenat, ale s trochou fantazie by se opravdu mohlo jednat o dolaďování „trojky“ pro zbytek EU. Britové jen kvůli testům auta s volantem na levé straně nestaví.

Kolega ze španělského Autoblogu, kterému se vozy podařilo nafotit, sice nedostal příležitost pořídit záběry interiér, z bezprostřední blízkosti se však na něj alespoň podívat. Tvrdí, že působil docela hodnotně a přirovnává jej k Chevroletu Aveo, který sice není etalonem kvality, ale vedle své cenovky se také nemusí stydět.

Vedle modrého MG3 stála zaparkovaná nová Toyota Yaris, autor fotek měl tudíž možnost srovnávat. Podle něj byly čínsko-britské vozy viditelně delší, což opravdu odpovídá, jelikož japonský model měří 3,88 m a MG se dvou délkou 3,99 m atakuje zmiňované Sandero 4,05 m.

Co přesně bude mít novinka pod kapotou, asi není vzhledem k výbavě MG 3 Xross těžké uhodnout. Odhadujeme to na zážehovou patnáctistovku VTi se čtyřventilovými rozvody, výkonem 108 koní při 6 000 otáčkách za minutu a maximálním točivým momentem 135 newtonmetrů při 4 500 ot./min. Na detailnější parametry si ještě chvíli počkáme, stejně jako na ženevský autosalon, jestli se tam MG náhodou neobjeví.


MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená - 1 - MG3 2013 spy foto 01MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená - 2 - MG3 2013 spy foto 02MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená - 3 - MG3 2013 spy foto 03MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená - 4 - MG3 2013 spy foto 04MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená - 5 - MG3 2013 spy foto 05MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená - 6 - MG3 2013 spy foto 06
Trojka vychází z necelé tři roky starého konceptu MG Zero

Zdroj: Autoblog Spain

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.