před 4 hodinami | Petr Prokopec
Když se na svět budete dívat bruselským krasohledem, pak jsou Číňané na ústupu tady i globálně. Když se na něj ale podíváte normálníma očima, zjistíte...
před 6 hodinami | Petr Prokopec
Mercedes se ne zase tak dávno začal snažit šíří svého zásahu dostihnout i posledního myslitelného zákazníka na trhu, dnes dělá pravý opak. Další a dal...
před 10 hodinami | Petr Prokopec
Poslat tohle mezi lidi chce jistě silný žaludek. A to jste neviděli všechno. Dění na Národní třídě v roce 1989 se najednou zdá jako vrchol humanity - ...
dnes | Petr Prokopec
Není to žádná začínající firmička, která by někomu snadno skočila na lep, ale velká automobilka existující od roku 1964. I ta se nyní musí smiřovat s ...
dnes | Petr Miler
Stylizace některých oficiálních fotek jako z parte je bohužel na místě, neboť tohle je skutečně už jen pohřeb. Čína je svá a specifické chování tamníc...
včera | Petr Prokopec
Brusel rád vytváří dojem, že se dělá první poslední pro blaho vaše i životního prostředí, ale co reálně dělá? V případě aut mu jde v podstatě jen o to...
včera | Petr Prokopec
Je to auto, které nikdy nemělo vzniknout - nedává smysl z podstaty a zákazníci si o něj rozhodně neřekli. Jenže vzniklo a prodává se. Tedy vlastně nep...
12.4.2025 | Petr Prokopec
Nezdá se možné, že by v domovině vzpínajícího se koníka mohlo vznikat také něco jiného, je taková velká vesnice, na kterou je jedna automobilová značk...
12.4.2025 | Petr Miler
Leckdo má pocit, že příklon k technickým nesmyslům pod taktovkou rozličných ideologií je věcí posledních let, Škoda v tom ale „lítala” už před skoro a...
12.4.2025 | Petr Prokopec
A není to tak, že by si v nabídce odkroutilo své, prodávalo se jen chvíli. Přesto k 30. březnu přišel náhlý konec, jehož důvody si můžeme jen domýšlet...
11.4.2025 | Petr Prokopec
Nedá se říci, že by si dnes mezi motocykly nebylo z čeho vybírat, logo prestižní automobilové značky ale dosud nenesla jediná. Tato je výjimkou a u lo...
11.4.2025 | Petr Prokopec
Korejská automobilka odhalila své plány do roku 2030 a není to jen samá elektrika, jak se může zdát. Dvě třetiny jejích aut mají i za pět let dostat s...
11.4.2025 | Petr Miler
Pocit obrovského nevděku a velké nespravedlnosti nyní musí mít lidé z prestižních německých automobilek, kteří udělali první poslední, aby jejich auta...
11.4.2025 | Petr Prokopec
Na co šetřit násobky, že? Zatímco jiným by bylo dost dobré, kdyby auta značek jako Audi, BMW, Mercedes a Porsche vyrovnali či lehce překonali, Číňané ...
10.4.2025 | Petr Prokopec
Dvě dlouhodobě problematické značky se stále nezvládají odrazit ode dna a mateřskému koncernu zjevně dochází trpělivost. Současná situace okolo americ...
10.4.2025 | Petr Miler
Takzvaná deindustrializace Evropy pod taktovkou Bruselu už není obava či riziko, ale reálně probíhající proces. V Itálii bychom se museli vrátit skoro...
10.4.2025 | Petr Prokopec
Volkswagen za velkou zdí stále více ztrácí půdu pod nohama a pevnou zem nachází jen pod svými klasicky střiženými spalovacími modely. Ty elektrické ne...
10.4.2025 | Petr Miler
Nespletli jsme si měnu, řád, počet aut ani kontinent, skutečně se bavíme o tři čtvrtě milionu korun okamžitého zdražení jediného auta v některých zemí...
10.4.2025 | Petr Prokopec
Marně přemýšlíme, zda jsme kdy někoho viděli něco takového prodávat, připomíná to snad jen některá kupé s korbou kdysi dostupná v USA. Tohle auto je a...
9.4.2025 | Petr Prokopec
Není to elektrické a je to zajímavé, takže to není pro Evropu, to dá rozum. Němci se tentokrát vyhnuli spolupráci s Fordem, sami si ale auto ani v tom...