Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes S 2013: únik prodejního katalogu prozrazuje vše
11.5.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Že už dlouho nedošlo na únik detailů k nové třídě S? Čtyři dny před premiérou to můžeme napravit, skoro kompletním katalogem.
Úvodní věty tohoto článku jsou pochopitelně žertem, neboť všemožných předčasných odhalení proběhlo éterem v posledních dnech a týdnech tolik, že předkládat vám další už se nám zdá skoro i trapné. Ale protože jde o zatím nejvýmluvnější sadu snímků a informací, nemůžeme vás jich ušetřit ani tentokrát.
Pro malou rekapitulaci se sluší zmínit, že naposledy se nám nová třída S ukázala jako model v měřítku 1:18. Předvést nám tohle dílo předem Mercedes zřejmě nechtěl, pořádně se pochlubit interiérem ale ano a máme za to, že ani první oficiální fotka se na jeho rakouském webu neobjevila náhodou. Tyto události navíc následovaly už dřívější kompletní odhalení vzhledu i interiéru, bezpečnostní elektroniky a dalších podrobností. Už před dneškem jsme zkrátka viděli a věděli prakticky všechno, až na jedno - rozměry, dynamiku a další technická data k jednotlivým verzím. A teď už známe i ta.
Obsahuje je totiž uniklá prodejní brožura, kterou na světlo světa vytáhli lidé z Germancarforum. Pokud z nafocených stránek žádná nechybí, můžeme se spolehnout, že vůz bude zprvu k mání opravdu jen s trojicí motorů, u nichž navíc nyní známe i výkony - základní dieselová S350 BlueTec s tříltrovým šestiválcem nabídne až 258 koní, silnější benzin S500 poháněný 4,7litrovým osmiválcem pak 455 koní. Alternativou k této dvojici bude S400 Hybrid kombinující benzinový 3,5 V6 s elektromotorem a nabízejícím nejvýše 306 koní výkonu.
Známé jsou též informace o dynamice - maximální rychlost všech verzí omezená na 250 km/h nepřekvapí, varianty S350 BlueTec a S400 Hybrid jsou na tom pak stejně i s akcelerací - na stovku zrychlí za 6,8 sekundy, spotřeba paliva už se ale liší - diesel má jezdit v kombinaci za 5,5 až 5,9 litru nafty na 100 km, elektrobenzin pak za 6,3 až 6,8, v závislosti na výbavě
Zatím nejsilnějším provedením bude pochopitelně osmiválcová S500, která se na stovku dostane za 4,8 sekundy. v kombinaci ale bude žádat 8,6 až 9,1 litru benzinu na 100 km. Tedy alespoň podle normovaných testů, realita provozu kteréhokoli eSka se jen stěží dostane se spotřebou pod 10 litrů paliva na 100 km.
Venku jsou také rozměry, a to „krátké” i prodloužené verze. Standardní provedení bude měřit na délku 5 116 mm, na šířku 1 899 mm a na výšku 1, 96 mm. Rozvor kol bude mít podobu 3 035 mm. Prodloužená verze je pochopitelně... delší. přidává 13 cm a na délku tedy měří 5 246 mm a rozvor náprav činí 5 246 mm - výška a šířka zůstávají totožné. Pro srovnání s dosavadní generací eSka je W222 o 28 mm širší a 20 mm delší, ale také ale o 25mm nižší. Rozvory náprav jsou v obou případech totožné.
Další detaily můžete vyzkoumat ze stránek samotného katalogu, ale upřímně řečeno, mnoho novinek tam nenajdete. Zkrátka víme prakticky vše a premiéra, která se odehraje ve středu 15. května, už bude podle všeho pouhou formalitou. Unikne ještě něco do té chvíle?
Stránky prodejního katalogu k nové třídě S vše už o voze odhalují opravdu všechno
Zdroj: Germancarforum
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejčtenější články
- Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024 - Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva