před 55 minutami | Petr Miler
Jejich odbyt napříč Evropou loni výrazně klesl a letos dál klesat má. Na některých trzích pořád roste, detailní rozklad prodejních čísel v Nizozemsku ...
před 11 hodinami | Petr Miler
A nezájem to musí být pořádný. BMW totiž utratilo přes 18 miliard a dostalo dotaci 1,8 miliardy, aby výrobu rozjelo, bez ní navíc musí čelit víc jak 2...
včera | Petr Prokopec
Je-li prvním nezbytným krokem k vyřešení nějakého problému uznání jeho existence, pak se Audi vydalo správným směrem. Interiéry jeho aut jsou dnes odv...
včera | Petr Prokopec
Už dosud byl s hybridním pohonem levný, ale jen relativně, s tím čistě spalovacím je laciný i absolutně. Jeho 115 koní výkonu sice neslibuje žádný ura...
včera | Petr Miler
Jedna z nejvěhlasnějších automobilových značek světa dostala sama sebe do problémů nesmyslnou sázkou na řešení, která po ní nikdo nežádal. Ale můžeme ...
21.2.2025 | Petr Prokopec
Jeho příběh jen připomíná, co je na trhu s auty také možné, pokud na něm vítězí zdravý rozum a snaha o racionální uspokojování reálných potřeb zákazní...
21.2.2025 | Petr Prokopec
Šestnáct válců, osm litrů a čtyři turba, to je ve zkratce to, co dělalo a dělá tento motor světovým unikátem. Bohužel končí a tohle je zřejmě poslední...
21.2.2025 | Petr Prokopec
Pokusů o návrat té či oné historické značky jsme v posledních letech byli svědky nesčetněkrát, obvykle ale byly postaveny kolem elektrických aut. Ani ...
21.2.2025 | Petr Prokopec
Nouze naučila Dalibora housti a Mercedes znovu přemýšlet. Ten konečně pochopil, že pokud chce přežít, nemůže lidem nutit nechtěné, ale musí znovu násl...
21.2.2025 | Petr Miler
Adibas, Mike, Reedok a Puna? Jakkoli směšně to zní, přesně touto cestou se Volvo vydalo. Přinejmenším některá auta prodávaná v Číně, kde se ovšem mont...
20.2.2025 | Petr Prokopec
Jedna z nemocí automobilové doby spočívající v nedostatku inovace skutečně žádaných vozů zjevně postihla i Švédsko. Volvo jistě nezapomnělo přijít s n...
20.2.2025 | Petr Prokopec
Pokud jste se báli, že si letos budete moci koupit už jen větší či menší odvar z toho, co byste si skutečně přáli, tohle auto vás vyvede z omylu. Poku...
20.2.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto podivně nejen vypadá, i z technického hlediska je vcelku nesmyslné. Přinejmenším v případě ochrany posádky ale svým slibům dostává na jedni...
20.2.2025 | Petr Miler
Jít o náš předpoklad, asi vás to nepřekvapí, ani ten by ale v tuto chvíli nebyl tak pesimistický. Je to Allianz, kdo si to myslí. Ani živelná snaha vý...
20.2.2025 | Petr Prokopec
Fiat v posledních dekádách nestvořil větší prodejní hit, přesto s ním sekl. Teď už víme, jak se to seběhlo. A co se dál může stát. Pro legendu svého d...
20.2.2025 | Petr Miler
Lidé, kteří se na akciových trzích vyžívají v tzv. shortování, měli v uplynulých letech žně. Řada více či méně bezcenných výrobců elektrických aut dos...
19.2.2025 | Petr Miler
Je opravdu nutné dostat se až do situace, kdy se propouštění lidí z automobilových fabrik stane reálným společenským problémem a nikoli jen titulkem v...
19.2.2025 | Petr Prokopec
Vzhledem k tomu, co a za kolik nabízí, se od něj daly čekat velké věci, naznačovali jsme to od první chvíle. Ale tohle? Kdo by předem tipoval, že SU7 ...
19.2.2025 | Petr Prokopec
Člověk tak nějak automaticky očekává, že dohodě obou molochů o spojení zabránily nepřekonatelné faktické problémy, dočítáme se ale o něčem úplně jiném...
19.2.2025 | Petr Miler
Když se daří, tak se daří, chce se s pozvednutým obočím dodat k nejnovějšímu dění. Patálie VW na jednom z jeho nejperspektivnějších světových trhů při...