Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes-Maybach odhaluje další detaily, nebude k mání jen s V12
13.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejluxusnější varianta třídy S dorazí ve verzích S 600, S 500 a S 400 4Matic. I přes modernější techniku bude levnější než původní Maybach 57.
Teprve předevčírem jsme vám mohli přinést první oficiálně potvrzené informace související s návratem označení Maybach a dnes tu máme jejich další patřičné rozšíření. A také jisté vyvrácení předchozích spekulací, jež se týkaly výkonu. K žádnému navyšování nakonec nedojde, pročež můžeme v případě vrcholné verze S 600 počítat s šestilitrovým dvanáctiválcem twin-turbo naladěným na 530 koní a 830 Nm točivého momentu. Mercedes-Maybach S 500 pak z osmiválce vydoluje 455 koní a 700 Nm, zatímco u modelu S 400 4Matic lze počítat s 333 koňmi a 480 Nm. Tato varianta přitom vznikla konkrétně kvůli čínskému trhu, kde lze díky menšímu objemu motoru počítat s nižšími daněmi.
Jako první dorazí na trh vrcholné provedení, které bude simultánně představeno na autosalonech v Los Angeles a Guangzhou. Soupeřit má stejně jako předchůdce s modely značek Bentley a Rolls-Royce, po stránce cenové však lze počítat s nižší sumou, než za jakou byl k mání Maybach 57. Podle šéfa prodejů Oly Källeniuse má přitom „prostorem i jízdními výkony splnit ultimátní požadavky té nejnáročnější klientely“. Díky tomu lze počítat s větší produkcí, která nebyla zrovna silnou stránkou předchozího modelu. Toho se během deseti let prodalo jen něco málo přes tři tisíce kusů.
Abychom výše zmíněná tvrzení mohli podpořit technickými informacemi, můžeme zmínit rozvor, která oproti prodloužené třídě S narostl o dalších 200 milimetrů na 3 365 mm. V rámci samotné délky ale bude vůz kratší než Maybach 57, který dle názvu měřil 5,72 metru. Je ovšem možné, že časem se dočkáme ještě prostornějšího modelu, neboť Källenius nevyloučil ani příchod verze, která by zaskočila za Maybach 62. Ten přitom dosáhnul na 6 165 milimetrů.
S čím naopak prozatím rozhodně nemáme počítat, je příchod hybridního provedení či sestup označení do nižších sfér, třeba směrem ke třídě E. Mimo to pak Källenius vyvrátil i spekulace o SUV, které by mělo být založeno na Mercedesu GL. Zároveň však dodal, že vůz nechce „kategoricky odmítat“, což znamená, že časem bychom se ho dočkat mohli. Vše ale samozřejmě bude záležet na prodejích limuzíny.
Jelikož je ale SUV otázkou budoucnosti, vraťme se zpátky k již potvrzenému modelu. Ten dorazí se zadními nezávislými a všemi směry polohovatelnými sedadly, které doplní nejlepší odhlučnění v rámci segmentu. To je ale vše, co aktuálně víme, i když pár nových fotek vám rozhled jistě také rozšíří. Na další snímky a informace si musíme počkat do příštího týdne.




Mercedes-Maybach na prvních fotkách logicky klade důraz na prostor a luxus na zadních sedadlech
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Také Iker Lecuona mimo hru včera 21:55
- Augusto Fernandez jako náhradník za Jonathana Reu včera 14:01
- Vítězem Bulega před Toprakem včera 10:00
- Vítězí Manzi s Yamahou, 13. Vostatek včera 09:00
- Superpole vyhrál Bulega včera 08:00
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 21 minutamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 21 minutamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
před 10 hodinamiAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan