Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes E 2013: české ceny sedanu startují pod milionem, kombi o 75 tisíc výše
6.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejlevnější německou novinkou je turbodieselová verze E 200 CDI, nejdražší pak benzinové kombi E 63 AMG S 4Matic za necelé tři miliony.
Novou inkarnaci Mercedesu třídy E známe alespoň teoreticky do posledního šroubku. Německá automobilka totiž nejprve představila sedan a kombi, aby později vnesla jasno i do nabídky kupé a kabrioletu. Jeden díl skládačky však až doposud nechávala neodkrytý - ceny. I ty ale nyní, dva měsíce před zahájením prodeje čtyřdveřových modelů, máme k dispozici. U sedanu startují na částce 988 570 Kč za verzi E 200 CDI, kombi stejných parametrů je pak mání za 1 063 590 Kč. Ceny kupé a kabrioletu automobilka zřejmě odhalí o něco později, neboť na trh se dvoudveřové verze dostanou až 17. května, tedy o měsíc později.
Mimo základní verzi s výkonem 136 koní nechybí samozřejmě v nabídce ani výkonnější modely. Za E 220 CDI naladěný na 170 koní dáte v případě sedanu minimálně 992 200 Kč, s ohledem na paket Entry však již dále nemůžete tento Mercedes-Benz dovybavit dalšími příplatky. Zvolit je ovšem možné standardní verzi E 220 CDI, která vychází na 1 068 430 Kč, kombi je za 1 131 350 korun.
Dále pak turbodiesely zastupují verze E 250 CDI (s pohonem zadních nebo všech čtyř kol), E 300 BlueTec a E 350 BlueTec, která v kombinaci se systémem 4Matic vychází v případě sedanu na 1 414 490 Kč, zatímco kombi vás bude stát 1 490 720 Kč. Kromě toho ve druhém čtvrtletí dorazí ještě verze E 300 BlueTec Hybrid, která vyjma dieselových 204 koní nabídne ještě 27 elektrických koníků.
Po stránce benzinových agregátů je nabídka o poznání bohatší a začíná verzí E 200 naladěnou na 184 koní, za kterou dáte 1 034 550 Kč (sedan) nebo 1 111 990 Kč (kombi). Dále pak můžete zvolit modely E 250, E 300, E 350, E 400 nebo E 500, přičemž kromě základních čtyřválců E 200 a E 250 je pokaždé k dispozici pohon zadních kol nebo systém 4x4.
Vrcholem benzinové řady je provedení E 63 AMG, které bude k mání ve třech úrovních. Základem je verze s pohonem zadních kol a výkonem 557 koní za 2 522 850 Kč, ovšem pouze jako sedan. Kombi by totiž mělo dorazit až na podzim, a to jako model s pohonem všech kol a standardním výkonem nebo jako verze S 4Matic naladěná na 585 koní. Připravit si však budete muset takřka tři miliony Kč.
Ve všech případech lze počítat s bohatší standardní výbavou, která mimo jiné zahrnuje dvouzónovou klimatizaci, zpětná zrcátka v elektrice, dešťový senzor, asistent rozjedu do kopce, palubní počítač, látkové čalounění nebo devět airbagů. Dokupovat pak můžete příplatky ze všech oblastí, kdy např. kožený interiér designo vás vyjde na 103 673 Kč, zatímco za sadu Sport AMG dáte až 102 148 Kč.
Veškeré položky si můžete prohlédnout v českém ceníku na oficiálních stránkách Mercedesu, přičemž pro sedan si jej můžete stáhnout zde (PDF, 692 kB), pro kombi je k dispozici zde (PDF, 1,49 MB).






































































Zásadně inovované Éčko už si můžete objednat i u nás, na dodání si pár měsíců počkáte
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
před 8 hodinamiReaguje takhle VW na ztrátu pozic? Autonomním řízením osadit chce i svá spalovací auta, to ho opravdu nespasí
před 9 hodinamiPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
před 11 hodinamiGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva