Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes C 63 AMG Edition 1: více doplňků a červené jen pro silnější verzi S
25.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholné Céčko se pyšní působivějším vzhledem, uvnitř profituje z koženého čalounění a sportovních sedadel. K mání bude jako sedan i kombík.
Co jsme včera nakousli během představení „standardního“ Mercedesu C 63 AMG, to dnes můžeme dotáhnout do konce. Řeč je o limitované výbavě Edition 1, která bude k mání pouze rok od zahájení prodeje. Jak nám přitom napovídá znak na zadním víku zavazadelníku, k dispozici bude pouze v kombinaci s provedením S, které je vybaveno čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 510 koní a točivém momentu 700 Nm. I nadále lze tak u sedanu počítat s akcelerací z klidu na stovku za 4 sekundy, kombi, jehož fotky prozatím chybí, bude o desetinu pomalejší.
Zatímco motorový prostor zůstává ve standardním naladění, exteriér i kabina prošly řadou změn. Zvenčí tak můžeme zaznamenat 19palcová kovaná kola, která zdobí červený lem. Ve stejném odstínu jsou pak vyvedeny i třmeny brzd, mimo to pak červeně lakované prvky najdeme také na krytech zpětných zrcátek a rámu čelní masky, boky vozu zdobí matně šedé grafické polepy.
Dále můžeme zmínit část čelního nárazníku lakovanou lesklou černí, stejně zbarvený je pak i spoiler na víku zavazadelníku a zadní difuzor. Tyto prvky jsou přitom součástí paketu AMG Night Package, stejně jako zatmavená okna a chromové koncovky výfuku. Výbava Edition 1 je dostala v základu společně s bílým lakem, zákazníci ovšem mohou sáhnout i po stříbrné nebo černé.
Opomenout nesmíme ani interiér, který nově zdobí černé kožené čalounění Nappa. Také v tomto případě máme co do činění s červenými doplňky v podobě švů, jež jsou vyvedeny v diamantovém vzoru. Dále jsou tu sportovní sedadla, volant potažený mikrovláknem Dinamica či červeně obšité koberečky. Nechybí ani karbonové doplňky nebo červené bezpečnostní pásy.
Tím nám ale veškerá proměna končí, na ceny si ovšem budeme muset počkat. Momentálně totiž nejsou známy ani částky, za které pořídíte standardní provedení. Odhaduje se ovšem, že základ vyjde na 2,1 milionu korun, verze S by pak měla podražit o nějakých 170 000 Kč. V případě „roční“ edice byste se tak mohli vejít do dvou a půl milionu korun.











Mercedes-Benz C 63 AMG S se proměnil zvenčí i zevnitř, pod kapotou však nabízí standardních 510 koní
Zdroj: WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
Ať se vám nový nejprodávanější kombík světa líbí nebo ne, máte to jedno, v Evropě ho kvůli místním výmyslům stejně nekoupíte
před 2 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před 4 hodinamiNáhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
včeraNěmci teď poznávají to, co my známe z dob komunismu. V zemi chybí dobíjecí stanice, i když třetinu z nich nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva