Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
McLaren 650S MSO Limited Edition: Britové slaví 20 let od vítězství v Le Mans
12.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kupé McLarenu dostalo speciální lak, se kterým se vážou kovaná litá kola nebo oranžovou Alcantarou čalouněná sedadla. Opomenut nebyl ani karbon.
Příští rok v červnu uplyne dvacet let od chvíle, kdy McLaren poprvé a naposledy vyhrál závod 24 hodin Le Mans. Toto výročí hodlá britská automobilka jaksepatří oslavit, pročež si již nyní můžeme představit speciální edici modelu 650S. Za ní stojí divize MSO, která se kupé snažila vizuálně co nejvíce přiblížit vítěznému speciálu, dnes již legendárnímu McLarenu F1 GTR.
Nač se tedy těšit? Zvenčí je to nové karbonové lízátko čelního nárazníku, k němuž se přidávají výdechy na předních blatnících. Dále divize McLaren Special Operations dodala kupátku střešní sání či pozměněné boční „žábry“. Specifický je pak i zadní difuzor, na který byla rovněž použita uhlíková vlákna, stejně jako na zadní nárazník.
Dále můžeme zmínit kovaná kola, za kterými prosvítají oranžově lakované kotouče brzd. Karoserie byla pro změnu vyvedena v tmavě modré barvě, tím však venkovní změny končí. Přesunout se tak můžeme do interiéru, kde najdeme řadu karbonových dekorací. Středy sedadel pak zdobí oranžová Alcantara, nové jsou i koberečky.
Tím je ale odklonu od série utrum, po stránce mechanické je již limitovaná edice shodná se standardní produkcí. Počítat tak můžeme s 3,8litrovým přeplňovaným osmiválcem, který skrze automatickou převodovku posílá na zadní kola 650 koní. Stovku přitom vůz zdolá za tři sekundy, dvoustovku pak za 8,4 s.
Cena zatím nebyla oznámena, oproti základnímu provedení ale dozajista naroste. Částečným ospravedlněním každému z padesáti šťastlivců by přitom mohla být unikátní plachta na ochranu vozu.
Speciální McLaren 650S od divize MSO oslavuje dvacetileté výročí, jež uplynulo od vítězství značky v závodu 24 hodin Le Mans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie