Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mazda CX-3 2015: máme všechny české ceny, začínají na 380 tisících Kč
2.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský crossover není zrovna levný, za vrcholné provedení s dieselem, automatem, pohonem 4x4 a nejvyšší výbavou dáte bezmála 700 tisíc korun.
Je to sotva pár dní, co jsme vám mohli oficiálně představit novou Mazdu CX-3. Tedy japonský crossover, který se bude snažit ukrást kupce Nissanu Juke, Renaultu Captur a Opelu Mokka. S ohledem na konkurenci jsme naznačili, že první cena by mohla startovat někde okolo 350 tisíc korun, neboť kupříkladu francouzského rivala můžete na českém trhu pořídit bez veškerých zvýhodnění za 309 900 Kč. V takové chvíli přitom dostáváte předokolku s manuální převodovkou a bídným 0,9litrovým přeplňovaným motorem o výkonu 90 koní.
Mazda oproti tomu v základu nabídne 1,5litrový atmosférický benzinový motor, u kterého lze počítat se 120 koňmi. Manuální převodovka pak rovněž zásobuje jen přední kola, přičemž cena takového provedení činí 379 900 Kč. Prozatím jde o neoficiální informaci, neboť nový model prozatím ani nenajdete na webu českého zastoupení - ceny unikly zřejmě v rámci interní komunikace mezi ústředím značky a jednotlivými dealery a nám se dostaly do rukou.
Nemůžeme si tedy být stoprocentně jisti, že jde skutečné či konečné cifry, neboť začátek prodejů je naplánován až na jaro příštího roku. Teoreticky ještě mohou být upraveny třeba kvůli změnám měnových kurzů, nelze ale počítat s tím, že by se v takovém změnily dramaticky. Jsou-li ale skutečné, můžete si předem udělat představu, kolik si bude třeba na novou CX-3 uspořit. S lácí ovšem navzdory ne zrovna vysoké základní ceně nepočítejte.
Zatímco základní model je skutečně postaven proti konkurenci, vrcholné verze již hrají samostatnou ligu. Za dieselový agregát o výkonu 105 koní, automatickou převodovku, systém pohonu všech kol a výbavu Revolution totiž dáte 694 900 Kč. Pokud se přitom opětovně zadíváme ke konkurečnímu Renaltu, pak vrcholný Captur v luxusním provedení Helly Hansen je k mání „pouze“ za 511 900 Kč.
Je samozřejmě otázkou, co budou jednotlivé stupně výbavy u Mazdy zahrnovat, v tomto směru únik informací výmluvný nebyl. Jelikož názvy Emotion, Challenge, Attraction a Revolution souvisí s větším modelem CX-5, dá se očekávat podobná skladba. Základ se tak zaměří hlavně na bezpečnostní technologie, takovou klimatizaci či audio systém by ovšem zahrnovat mohl rovněž.
Více ale již nebudeme spekulovat a místo toho dáme k dobru kompletní přehled základních cen. Znovu přitom dodáváme, že jde o neoficiální verzi, která i díky dnešnímu úniku může doznat změn.
České ceny Mazdy CX-3 2015, neoficiální informace
CX-3, G120, Emotion, 4x2, MT, 379 900 Kč
CX-3, G120, Challenge, 4x2, MT, 434 900 Kč
CX-3, G120, Attraction, 4x2, MT, 479 900 Kč
CX-3, G120, Attraction, 4x2, AT, 499 900 Kč
CX-3, G120, Revolution, 4x2, MT, 509 900 Kč
CX-3, D105, Attraction, 4x2, MT, 524 900 Kč
CX-3, G120, Revolution, 4x2, AT, 554 900 Kč
CX-3, D105, Revolution, 4x2, MT, 554 900 Kč
CX-3, G150, Revolution, 4x4, MT, 570 900 Kč
CX-3, D105, Revolution, 4x4, MT, 599 900 Kč
CX-3, G120, Revolution, 4x4, AT, 615 900 Kč
CX-3, G150, Revolution Top, 4x4, MT, 620 900 Kč
CX-3, D105, Revolution, 4x4, AT, 644 900 Kč
CX-3, D105, Revolution Top, 4x4, MT, 649 900 Kč
CX-3, G150, Revolution Top, 4x4, AT, 665 900 Kč
CX-3, D105, Revolution Top, 4x4, AT, 694 900 Kč
Nová Mazda CX-3 dorazí na český trh se sebevědomou cenou, za to ovšem nabídne bohatou výbavu a podle prohlášení značky i nadmíru působivé jízdní vlastnosti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva