Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mazda CX-3 2015: máme všechny české ceny, začínají na 380 tisících Kč
2.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský crossover není zrovna levný, za vrcholné provedení s dieselem, automatem, pohonem 4x4 a nejvyšší výbavou dáte bezmála 700 tisíc korun.
Je to sotva pár dní, co jsme vám mohli oficiálně představit novou Mazdu CX-3. Tedy japonský crossover, který se bude snažit ukrást kupce Nissanu Juke, Renaultu Captur a Opelu Mokka. S ohledem na konkurenci jsme naznačili, že první cena by mohla startovat někde okolo 350 tisíc korun, neboť kupříkladu francouzského rivala můžete na českém trhu pořídit bez veškerých zvýhodnění za 309 900 Kč. V takové chvíli přitom dostáváte předokolku s manuální převodovkou a bídným 0,9litrovým přeplňovaným motorem o výkonu 90 koní.
Mazda oproti tomu v základu nabídne 1,5litrový atmosférický benzinový motor, u kterého lze počítat se 120 koňmi. Manuální převodovka pak rovněž zásobuje jen přední kola, přičemž cena takového provedení činí 379 900 Kč. Prozatím jde o neoficiální informaci, neboť nový model prozatím ani nenajdete na webu českého zastoupení - ceny unikly zřejmě v rámci interní komunikace mezi ústředím značky a jednotlivými dealery a nám se dostaly do rukou.
Nemůžeme si tedy být stoprocentně jisti, že jde skutečné či konečné cifry, neboť začátek prodejů je naplánován až na jaro příštího roku. Teoreticky ještě mohou být upraveny třeba kvůli změnám měnových kurzů, nelze ale počítat s tím, že by se v takovém změnily dramaticky. Jsou-li ale skutečné, můžete si předem udělat představu, kolik si bude třeba na novou CX-3 uspořit. S lácí ovšem navzdory ne zrovna vysoké základní ceně nepočítejte.
Zatímco základní model je skutečně postaven proti konkurenci, vrcholné verze již hrají samostatnou ligu. Za dieselový agregát o výkonu 105 koní, automatickou převodovku, systém pohonu všech kol a výbavu Revolution totiž dáte 694 900 Kč. Pokud se přitom opětovně zadíváme ke konkurečnímu Renaltu, pak vrcholný Captur v luxusním provedení Helly Hansen je k mání „pouze“ za 511 900 Kč.
Je samozřejmě otázkou, co budou jednotlivé stupně výbavy u Mazdy zahrnovat, v tomto směru únik informací výmluvný nebyl. Jelikož názvy Emotion, Challenge, Attraction a Revolution souvisí s větším modelem CX-5, dá se očekávat podobná skladba. Základ se tak zaměří hlavně na bezpečnostní technologie, takovou klimatizaci či audio systém by ovšem zahrnovat mohl rovněž.
Více ale již nebudeme spekulovat a místo toho dáme k dobru kompletní přehled základních cen. Znovu přitom dodáváme, že jde o neoficiální verzi, která i díky dnešnímu úniku může doznat změn.
České ceny Mazdy CX-3 2015, neoficiální informace
CX-3, G120, Emotion, 4x2, MT, 379 900 Kč
CX-3, G120, Challenge, 4x2, MT, 434 900 Kč
CX-3, G120, Attraction, 4x2, MT, 479 900 Kč
CX-3, G120, Attraction, 4x2, AT, 499 900 Kč
CX-3, G120, Revolution, 4x2, MT, 509 900 Kč
CX-3, D105, Attraction, 4x2, MT, 524 900 Kč
CX-3, G120, Revolution, 4x2, AT, 554 900 Kč
CX-3, D105, Revolution, 4x2, MT, 554 900 Kč
CX-3, G150, Revolution, 4x4, MT, 570 900 Kč
CX-3, D105, Revolution, 4x4, MT, 599 900 Kč
CX-3, G120, Revolution, 4x4, AT, 615 900 Kč
CX-3, G150, Revolution Top, 4x4, MT, 620 900 Kč
CX-3, D105, Revolution, 4x4, AT, 644 900 Kč
CX-3, D105, Revolution Top, 4x4, MT, 649 900 Kč
CX-3, G150, Revolution Top, 4x4, AT, 665 900 Kč
CX-3, D105, Revolution Top, 4x4, AT, 694 900 Kč


















































Nová Mazda CX-3 dorazí na český trh se sebevědomou cenou, za to ovšem nabídne bohatou výbavu a podle prohlášení značky i nadmíru působivé jízdní vlastnosti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
dnesFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Už tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
před 6 hodinamiBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
před 8 hodinamiJedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
před 9 hodinamiDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před 11 hodinamiMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
dnes
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- VZKAZY 04.27. 13:59 - pavproch
- Táhneme na Brusel 04.27. 13:31 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch