Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s

Ghibli S Q4 dostalo unikátní lak, 20palcová kola, kůži Poltrona Frau a exkluzivní hedvábí, kterým je potažen i strop. Pod kapotou hledejte 410 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s

2.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Ghibli S Q4 dostalo unikátní lak, 20palcová kola, kůži Poltrona Frau a exkluzivní hedvábí, kterým je potažen i strop. Pod kapotou hledejte 410 koní.

Pokud zalistujete v našem pařížském speciálu, pak si zcela jistě povšimnete absence italského trojzubce. Za tím ovšem nehledejte averzi, nýbrž fakt, že Maserati žádnou bombu pro Paříž zjevně neplánuje. Stánek značky tak bude okupovat již dobře známé portfolio, ke kterému se přidá novinka v podobě konceptu Ghibli Ermenegildo Zegna Edition. Ta vykračuje ve stejných šlépějích jako loni představené speciální Quattroporte, což znamená, že zásadní odklon od série máme očekávat hlavně v interiéru.

Než ovšem nakoukneme do kabiny, jen zmíníme, že Ghibli se lehce proměnilo také zvenčí. Karoserie je totiž vyvedena v unikátním metalickém laku Azzurro Astro, který doplňují dvacetipalcová litá kola Urano s povrchem reflektujícím tekutý kov. To je ale po stránce venkovní vše, přesunout se tedy již můžeme za volant, kde je ihned patrná záplava uhlíkových vláken. Z karbonu je totiž obložení středového tunelu, dveřních panelů i ozdobné lišty prahů.

Lehký materiál pak doplňuje exkluzivní čalounění, které z části tvoří kůže Poltrona Frau v přírodním odstínu a zčásti jemné antracitové hedvábí značky Ermenegildo Zegna. To najdeme na středech sedadel, kde je zdobí prošívání ve tvaru šípu, nebo také na dveřních panelech. Potaženy jsou jím ovšem také stínidla či samotný strop, zatímco na podlaze leží matně černé koberečky s oranžovo-hnědým lemem.

Tím nám ale veškerá proměna víceméně končí, po stránce mechanické pak neočekávejme jediný odklon od standardu. Zmínit tedy můžeme pouze tolik, že edice Ermenegildo Zegna vychází z modelu Ghibli S Q4, který počítá s pohonem všech kol a přeplňovaným šestiválcem o výkonu 410 koní a točivém momentu 550 Nm. Stovku tak „exkluzivní hedvábí“ zvládne za 4,8 sekundy při cestě za maximálkou 284 km/h.

Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Paříže.


Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 1 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 01Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 2 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 02Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 3 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 03Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 4 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 04Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 5 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 05Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 6 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 06Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 7 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 07Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 8 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 08Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 9 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 09Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 10 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 10Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 11 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 11Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna: jemné hedvábí zvládá stovku za 4,8 s - 12 - Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna prvni foto 12
Maserati Ghibli Ermenegildo Zegna se proměnilo hlavně uvnitř, kde najdeme hedvábí světoznámé módní značky i kůži Poltrona Frau v přírodním odstínu

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.