Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
M3 může být v klidu, Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Prý by se nevyplatilo
18.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Q50 Eau Rouge mělo mít motor z Nissanu GT-R a nabídnout 576 koní. Rivaly jako BMW M3 či Audi RS4 by hravě nechalo v prachu za sebou.
Máte-li rádi sportovní sedany, ale z M3, RS4 a C 63 AMG vám jde hlava kolem, dost možná si pamatujete na Infiniti Q50 Eau Rouge. Tenhle stroj se odhalil zkraje roku 2014 a jen o pár měsíců později se hovořilo o tom, že je na nejlepší cestě do sériové výroby. Pak se vloni v létě objevilo ještě jedno video, ale od té doby bylo ticho.
Nyní to je potvrzeno: Q50 Eau Rouge se vyrábět nebude. Francois Goupil de Bouille, vice-prezident značky Infiniti, to přímo na tiskové konferenci značky ve Frankfurtu potvrdil. Důvod je zdánlivě jednoduchý - nevyplatilo by se. "Bylo prezentováno jako prototyp, ale po zhodnocení prodejních čísel jsme si uvědomili, že není realistické ho vyrábět. Bylo by to příliš drahé, to je vše," uvedl de Bouille zjevně neberouc v potaz možný pozitivní efekt takové verze na image zbytku nabídky modelu Q50.
Přicházíme tedy o to nejsilnější, co v téhle třídě bylo v plánu. Q50 Eau Rouge měla nabídnout motor z Nissanu R35 GT-R, tedy 3,8litrový šestiválec VR38DETT se dvěma turbodmychadly, které v této verzi dolovaly z 3,8 litru objemu výkon 576 koní a 600 Nm. Tato síla měla putovat na zadní kola přes automatickou převodovku.
Tahle věc by tedy v přímém srovnání mohla udělat z výše zmíněného německého tria sekanou, jenže na to bohužel nedojde, alespoň ne v dohledné době. De Bouille totiž hovořil i o tom, že by Infiniti mohlo dát vzniknout vlastní odnoži pro vysokovýkonná auta, něco jako M u BMW či AMG u Mercedesu. Jenže než nějaký produkt takové divize uvidíme, může to trvat hodně dlouho.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotek přímo z dějiště IAA.
Takhle se Q50 Eau Rouge představilo vloni v Ženevě, víc už toho nepředvede
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Venku je nový Jaguar, po kterém zase zatoužíte, má motor 5,6 V12 a manuální převodovkou
před 7 hodinami - Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
před 9 hodinami - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
před 10 hodinami - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
dnes - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
dnes
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva