Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lexus IS 2013 má své české ceny. Za IS 250 dáte 799 tisíc Kč, hybrid je o 100 dražší
27.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Třetí generace Lexusu IS má vyšší standardní výbavu, přesto je o 90 tisíc levnější než druhá. Na výběr jsou ale jen dva modely ve čtyřech úrovních.
O nové generaci Lexusu IS informujeme již od loňského roku. Za nějaké dva týdny bychom se navíc poprvé měli posadit za volant, díky čemuž vám budeme moci brzy poreferovat i o jeho kvalitách. Do té doby vás ovšem novými zprávami o něm zásobovat nepřestaneme, neboť nyní známe také jeho české ceny. Ty v případě modelu IS 250 startují na částce 799 000 Kč, což je i navzdory vyšší základní výbavě o devadesát tisíc korun nižší suma než u předchozí generace. Vůbec poprvé v rámci řady IS pak můžete sáhnout i po hybridní verzi, která vás bude stát o sto tisíc více.
Za své peníze přitom dostanete opravdu bohatý standard, který po stránce bezpečnostní zahrnuje třeba aktivní brzdová světla, ABS, BAS, EBD, stabilizaci VSC, 8 airbagů, aktivní kapotu motoru, úchyty Isofix nebo sedadla s konstrukcí omezující riziko poranění páteře a aktivními opěrkami hlavy. V rámci exteriéru jsou to pak bi-xenony, tónovaná skla, „samostatně se opravující” lak, voduodpudivá skla oken předních dveří nebo 16palcová litá kola.
Uvnitř nechybí automatická klimatizace, textilní čalounění sedadel kombinované se syntetickou kůží Tahara nebo audio systém se šesti reproduktory a 7palcovým displejem. Ten však můžete upgradovat za paket Lexus Premium v ceně 75 000 Kč, který zahrnuje o dva reproduktory navíc, navigaci a ovladač Remote Touch. Za dalších 50 000 Kč pak dostáváte ještě paket Comfort Plus, jehož součástí jsou parkovací senzory nebo tempomat.
První zmíněná sada je pak za příplatek k dispozici také pro výše položenou úroveň výbavy Executive, paket Comfort Plus však již mají modely IS 250 a IS 300h zahrnutý v ceně. Ta se přitom opět liší o sto tisíc, přičemž levnější model startuje na 919 000 Kč. Kromě uvedeného přitom dostal ještě 17palcová kola nebo systém bezklíčového nastupování Smart Entry, za dodatečných 65 tisíc je pak třeba k mání paket Executive Plus s lepšími sedadly.
Třetí úroveň výbavy zvaná F Sport přichází především s agresivnějším designem, který podtrhuje použití 18palcových kol, a sportovním podvozkem. Lexus IS 250 přitom vychází na 1 089 000 Kč, zatímco hybridní verze již stojí 1 219 000 Kč. Ta však navíc oproti benzinovému modelu užívá adaptivní odpružení AVS. Oba vozy pak již v základu dostaly navigaci, zadní parkovací kameru nebo přehrávač DVD.
I v tomto případě můžete sáhnout po příplatcích, mezi nimiž figuruje třeba audiosystém Mark Levinson (za 30 000 Kč) navyšující počet reproduktorů na 15. Ten je přitom standardem pro nejvýše položenou úroveň výbavy Premium, kdy IS 250 stojí 1 179 000 Kč a hybridní verze opětovně o sto tisíc více. Na této úrovni však zůstávají standardem 17palcová kola, zatímco za osmnáctky je třeba připlatit 20 000 Kč.
Doplňků je ovšem ke každé výbavě o trochu více. Prozkoumat je, stejně jako detailní obsah standardní výbavy, můžete v kompletním oficiálním ceníku (PDF 81,3 kB), který lze stáhnout z oficiálních stránek značky. Již v úvodu byste přitom neměli minout poznámku, dle které lze za 24 900 Kč navýšit záruku na 5 let nebo 160 000 kilometrů. A to pro všechny modely, jež Lexus od polovina června bude nabízet.


















Nový Lexus IS se na českém trhu bude nabízet ve dvou verzích a čtyřech výbavách. Za základní IS 250 dáte 799 000 Kč, výbava F Sport pak startuje na sumě 1 089 000 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před 2 hodinamiNáhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
včeraNěmci teď poznávají to, co my známe z dob komunismu. V zemi chybí dobíjecí stanice, i když třetinu z nich nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07