Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lexus IS 2013 má své české ceny. Za IS 250 dáte 799 tisíc Kč, hybrid je o 100 dražší
27.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Třetí generace Lexusu IS má vyšší standardní výbavu, přesto je o 90 tisíc levnější než druhá. Na výběr jsou ale jen dva modely ve čtyřech úrovních.
O nové generaci Lexusu IS informujeme již od loňského roku. Za nějaké dva týdny bychom se navíc poprvé měli posadit za volant, díky čemuž vám budeme moci brzy poreferovat i o jeho kvalitách. Do té doby vás ovšem novými zprávami o něm zásobovat nepřestaneme, neboť nyní známe také jeho české ceny. Ty v případě modelu IS 250 startují na částce 799 000 Kč, což je i navzdory vyšší základní výbavě o devadesát tisíc korun nižší suma než u předchozí generace. Vůbec poprvé v rámci řady IS pak můžete sáhnout i po hybridní verzi, která vás bude stát o sto tisíc více.
Za své peníze přitom dostanete opravdu bohatý standard, který po stránce bezpečnostní zahrnuje třeba aktivní brzdová světla, ABS, BAS, EBD, stabilizaci VSC, 8 airbagů, aktivní kapotu motoru, úchyty Isofix nebo sedadla s konstrukcí omezující riziko poranění páteře a aktivními opěrkami hlavy. V rámci exteriéru jsou to pak bi-xenony, tónovaná skla, „samostatně se opravující” lak, voduodpudivá skla oken předních dveří nebo 16palcová litá kola.
Uvnitř nechybí automatická klimatizace, textilní čalounění sedadel kombinované se syntetickou kůží Tahara nebo audio systém se šesti reproduktory a 7palcovým displejem. Ten však můžete upgradovat za paket Lexus Premium v ceně 75 000 Kč, který zahrnuje o dva reproduktory navíc, navigaci a ovladač Remote Touch. Za dalších 50 000 Kč pak dostáváte ještě paket Comfort Plus, jehož součástí jsou parkovací senzory nebo tempomat.
První zmíněná sada je pak za příplatek k dispozici také pro výše položenou úroveň výbavy Executive, paket Comfort Plus však již mají modely IS 250 a IS 300h zahrnutý v ceně. Ta se přitom opět liší o sto tisíc, přičemž levnější model startuje na 919 000 Kč. Kromě uvedeného přitom dostal ještě 17palcová kola nebo systém bezklíčového nastupování Smart Entry, za dodatečných 65 tisíc je pak třeba k mání paket Executive Plus s lepšími sedadly.
Třetí úroveň výbavy zvaná F Sport přichází především s agresivnějším designem, který podtrhuje použití 18palcových kol, a sportovním podvozkem. Lexus IS 250 přitom vychází na 1 089 000 Kč, zatímco hybridní verze již stojí 1 219 000 Kč. Ta však navíc oproti benzinovému modelu užívá adaptivní odpružení AVS. Oba vozy pak již v základu dostaly navigaci, zadní parkovací kameru nebo přehrávač DVD.
I v tomto případě můžete sáhnout po příplatcích, mezi nimiž figuruje třeba audiosystém Mark Levinson (za 30 000 Kč) navyšující počet reproduktorů na 15. Ten je přitom standardem pro nejvýše položenou úroveň výbavy Premium, kdy IS 250 stojí 1 179 000 Kč a hybridní verze opětovně o sto tisíc více. Na této úrovni však zůstávají standardem 17palcová kola, zatímco za osmnáctky je třeba připlatit 20 000 Kč.
Doplňků je ovšem ke každé výbavě o trochu více. Prozkoumat je, stejně jako detailní obsah standardní výbavy, můžete v kompletním oficiálním ceníku (PDF 81,3 kB), který lze stáhnout z oficiálních stránek značky. Již v úvodu byste přitom neměli minout poznámku, dle které lze za 24 900 Kč navýšit záruku na 5 let nebo 160 000 kilometrů. A to pro všechny modely, jež Lexus od polovina června bude nabízet.
Nový Lexus IS se na českém trhu bude nabízet ve dvou verzích a čtyřech výbavách. Za základní IS 250 dáte 799 000 Kč, výbava F Sport pak startuje na sumě 1 089 000 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst včera 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 2 hodinami - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
před 3 hodinami - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
před 5 hodinami - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
před 6 hodinami - Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 13:55 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 11.25. 13:52 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.25. 13:51 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 11.25. 11:40 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.25. 11:30 - audis
- Detektory policejních radarů 11.25. 10:13 - řidičBOB
- Prodám Peugeot 307 SW 1,6 16V LPG 11.25. 04:23 - irischamplin
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova