včera | Petr Miler
Takhle to dopadá, když se místo poptávky někdo začne řídit svými vlastními, z prstu vycucanými plány. Je to voda na mlýn těm, kteří podobně nesmyslném...
včera | Petr Miler
Není nakonec logické, že se jedna z mála racionálně se chovajících velkých automobilek stala tou jasně nejúspěšnější na celém světě, zatímco její konk...
6.9.2024 | Petr Prokopec
Ačkoli Volvo jako výrobce osobních aut a Volvo jako výrobce nákladních aut jsou dnes dvě samostatné firmy, obě přišly na jedno - elektrický pohon není...
6.9.2024 | Petr Miler
Píseň Aleše Brychty o „baráku na vodstřel” si nyní mohou notovat v dalších třech německých městech. VW dál odmítá upřesnit konkrétní kroky, odbory hra...
6.9.2024 | Petr Miler
Bylo téměř jisté, že to nebude dobrý měsíc, i při veškeré naší skepsi jsme ale očekávali meziroční propad prodejů těchto aut okolo 50 procent. Kolaps ...
5.9.2024 | Petr Prokopec
A podobné tahanice máme rádi, neboť pomáhají posouvat možnosti aut dál a dál. Švédské Jesko se o rekordní zápis v Laguna Seca postaralo teprve před pá...
5.9.2024 | Petr Miler
Švédové odpískali plán přechodu na ryzí elektromobilitu v rámci příští pětiletky, proto také přichází spalovací XC90 v inovované podobě. Žádný ohňostr...
5.9.2024 | Petr Miler
Současné kroky VW jsou pochopitelné, ale v reakci na co přichází? Pomineme-li jím nezaviněné horší makroekonomické klima, je to hlavně jeho soustavná ...
5.9.2024 | Petr Miler
Žijeme ve skutečně absurdní době, když automobilky po letech agresivního trvání na tom, že budou prodávat jen elektromobily, nakonec „překvapivě” zjiš...
4.9.2024 | Petr Prokopec
Jako samostatná značka funguje jen chvíli, přesto tato novinka přichází jako předěl v její krátké historii. V elektrické verzi ovšem sama nedorazí, mí...
4.9.2024 | Petr Miler
Když se podíváte na to, co Volkswagen primárně vyvíjí, vyrábí a propaguje, nutně získáte pocit, že se jeho byznys točí okolo elektromobilů. A když ne ...
4.9.2024 | Petr Prokopec
Černé nárazníky autu nikdy na kráse nepřidaly a ani tento případ není výjimkou. Jenže zatímco taková Škoda Fabia Junior byla za 215 tisíc aspoň levná,...
4.9.2024 | Petr Miler
Vývoj v Německu bere rychlý spád a nezdá se, že by VW byl v situaci, kdy by historicky první vlnu zavírání svých domácích továren mohl ještě odvolat. ...
3.9.2024 | Petr Prokopec
Říkáme mu „německé SUV”, ale s klidným svědomím jej můžeme označit i za mexické, neboť jen tam se kvůli nekonkurenceschopnosti německé výroby bude vyr...
3.9.2024 | Petr Miler
Pokud bychom hledali vítěze pomyslné ankety o nejhloupější, nejnaivnější a nejméně originální obchodní ideu automobilového světa, tohle je vážný kandi...
3.9.2024 | Petr Prokopec
Němci pořád umí vyrobit velmi zajímavé levné auto, tohle patří mezi taková. Jenže když to platí na evropské poměry a takový vůz se v Evropě vůbec nepr...
3.9.2024 | Petr Prokopec
Tušíme, že ve srovnání se svými předchůdci vizuálně neokouzlí každého, ale snaží se. Po technické stránce pak není co řešit, auto s ryze spalovacím dv...
3.9.2024 | Petr Miler
Překvapení? A pro koho? Drahé energie, drazí zaměstnanci, přeregulované tržní prostředí, churavějící ekonomika, sázka na nerentabilní auta... Je toho ...
2.9.2024 | Petr Prokopec
Němci vsadili na pro ně dnes sotva prodejnou elektromobilitu tak moc, že jim u mnohem žádanější spalovací techniky nezbývá nic než nabízet dál skoro t...
2.9.2024 | Petr Prokopec
Ani ve svém standardním provedení není žádnou muší vahou, v tom pancéřovaném je jen těžší. S 1 251 koňmi výkonu a 118 kWh tak neujede rychle víc než p...