Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lada Largus VIP: že by nové auto pro prezidenta? Ano, ale ne Putina
18.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka z Togliatti dostala černá litá kola, černě lakovanou střechu nebo kožené doplňky a falešné dřevo v interiéru. Mechanicky je však stále stejná.
Ruská značka Lada se na domácí autosalon v Moskvě připravuje opravdu zodpovědně. Představit totiž hodlá nejen zcela nový model Vesta, ale také řadu zvláštních verzí těch existujících. Z nich jmenovat můžeme třeba Kalinu Sport nebo Nivu Urban, nově pak také Largus VIP. Pod noblesně znějícím názvem se přitom neskrývá nic jiného než vůz určený speciálně pro prezidenta.
Pokud však máte v této chvíli dojem, že už se začalo naplňovat nedávné rozhodnutí premiéra Medveděva o tom, že ruští pohlaváři budou muset jezdit ruskými vozy a prezident Putin možná dostane Ladu, trochu vás zklameme. Oním prezidentem je totiž míněn Bo Andersson, šéf AvtoVAZu.
Na druhou stranu lídr Ruska by asi do Lady Largus VIP nastoupit nemohl už jen kvůli tomu, že vozu chybí pancéřování. Místo toho tu máme novinku, která se zaměřuje na prémiový vzhled a výbavu. Zvenčí tak máme tu čest s bílou karoserií, se kterou kontrastují černě lakovaná střecha a litá kola. Nechybí mlhovky, zatmavené středové sloupky nebo chromové střešní ližiny, tím ale odklon od série víceméně končí.
Za dalšími změnami musíme do interiéru, který hostí kůží potažený volant a sedadla nebo imitaci dřevěných obkladů. Spatřit můžeme rádio či manuální klimatizaci, v tomto případě však již jde o standardní výbavu, i když známou z vyšších úrovní výbavy. To je ale v rámci změn vše, sériový je i 1,6litrový čtyřválec produkující 136 koní.
Jisté aktuálně nejsou ani plány Lady s tímto modelem, možné je ovšem zacílení na bohatší klientelu. Krátká tisková zpráva totiž zmiňuje jen tolik, že prvními majiteli-testery bude vedení AvtoVAZu. To tedy zjevně na vlastní pozadí vyzkouší, zda je novinka dost noblesní, aby mohla zamířit do prodeje.
Lada Largus VIP dostala doplňky exteriéru a interiéru, mechanicky však nabízí i nadále jen 136 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva