Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Korejci ještě víc připepřili své SUV s „neviditelnými” světly, i těmi říká, co je zač
27.1.2021 | Petr Prokopec
Světla jako taková se před okolím dál skrývají, ani ona už ale nejsou tak „neviditelná”, když uprostřed jejich struktury svítí dvoubarevný nápis „N-Line”. Přesně tuto verzi dostalo nové Hyundai Tucson.
Současné provedení Hyundai Tucson je přesně tím vozem, který v jen tak nepřehlédnete. Neztratí se ani v záplavě mnoha dalších SUV, za což může děkovat zejména čelní masce, do které byly integrovány „neviditelné” světlomety. Oprava přídě po případné havárii tak sice vyjde na majlant, to však nyní nechme stranou. Místo toho se budeme dále zabývat vizuální přitažlivostí vozu, kterou se Korejci ještě rozhodli navýšit. Do prodeje totiž míří provedení N Line, jež sice nepřichází s vyšším výkonem, ovšem větší dávku agrese od něj můžete čekat stoprocentně.
Co je tedy nového? Začít můžeme u oné masky, která se dočkala zatmavení. Hyundai si zároveň i pohrálo s jednotlivými lamelami, jímž říká parametrické klenoty (sic), a poupravilo barevné odstíny na jejich hranách. Maska po úpravě vypadá, jako kdyby byla více zapuštěna do motorového prostoru, navíc je na ní uprostřed oněch svérázných světel vyveden nápis N-Line. Souběžně s tím dorazil i dynamičtěji působící nárazník, který disponuje větším vzduchovým otvorem. Ten je zde nicméně spíše pro okrasu než kvůli funkci, neboť jak jsme již zmínili, na ladění motorů nedošlo.
Vrcholnou výbavu bude možné spárovat se všemi pohonnými jednotkami s výjimkou nejslabšího 1,6litrového turbodieselu naladěného na 115 koní. Pohybovat se tedy můžete na škále od 136 do 230 koní, jakkoliv na vrcholný výkon bude třeba vyčkat. Za svědomí jej bude mít plug-in hybridní verze benzínové jedna-šestky, která bude, stejně jako další hybridizované ústrojí, v případě této výbavy k mání až od léta. Čistě benzinový agregát ale jde objednávat již nyní.
Na ceny je nutné též vyčkat, byť jistým náznakem může být pohled na minulou generaci. V jejím případě provedení N Line startovalo o 210 tisíc korun výše než základ, ten však oproti tomu disponoval méně výkonným motorem než nový Tucson v základu. Dá se tedy předpokládat, že vrcholná výbava bude k dispozici již za méně než 700 000 Kč. V té chvíli však musíte mimo jiné počítat s pohonem předních kol, čtyřkolka s oněmi 230 koňmi se pod milion korun nejspíše nedostane ani náhodou.
Kromě upravené přídě dostanete za své peníze také výraznější boční prahy, zajímavě stylizovaná 19palcová litá kola či větší zadní spoiler a difuzor rámovaný dvěma koncovkami výfuku. Hyundai pak mimo to speciálně pro výbavu N Line vyhradilo nový odstín Shadow Gray, který je za příplatek možné spárovat s černě lakovanou střechou. Tu je možné spojit rovněž s bíle, červeně nebo šedě lakovanou karoserií.
V případě interiéru pak lze počítat především se sportovními sedadly, která zdobí kontrastně červené švy. Nechybí ani speciální volant, sada pedálů z nerez oceli nebo černě čalouněný strop. Pokud by tohle všechno bylo k mání za předpokládaných méně než 700 tisíc korun, nebylo by to úplně nezajímavé, jasněji v tomto ohledu ale budeme mít až časem.














Hyundai Tucson N Line šponuje vizuální agresivitu korejského SUV na maximum. Pod kapotou se bohužel nic nemění. Foto: Hyundai
Zdroj: Hyundai
Bleskovky
Nejnadějnější nováček letošní Formule 1 přelstil italské zákony, svůj víc jak 600koňový Mercedes může řídit okamžitě
před 9 hodinamiMercedes potichu změnil své ikonické logo, náhrada je smutným symbolem lacinosti, která stíhá celý obor
včeraDlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
11.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Toprak vyhrál mokré Superpole-Sprint Race 11:49
- Marc Marquez vyhrál Sprint a opět vede šampionát včera 20:17
- Pole-position získal Manuel Gonzalez, 8. Salač včera 18:39
- KTM dominovaly v Moto3 včera 18:36
- Pole Position získal Marc Marquez včera 17:15
Nejnovější články
EU je tu vážně pro lidi. Klidně zruší cla na čínská auta, stačí, když Číňané slíbí, že je tu nebudou prodávat moc levně
před hodinouToto jsou dnes nejžádanější ojetiny v Německu. Nakonec ukazují, jakým autům je lepší se vyhnout
před 2 hodinamiProdejní data ukazují, jak rychle se Číňané rozpínají v Evropě i po světě, to jen EU zase unikla podstata
před 3 hodinamiNěkdo najel se Škodou Superb přes 540 tisíc km za necelé čtyři roky, stvořil laciný sen českých šejdířů
před 5 hodinamiGM propouští lidi ze své nové fabriky na elektromobily, s investicí 50 miliard Kč ji přitom otevřel teprve před čtyřmi lety
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva