Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jeep Renegade pro Evropu: přes 100 nových fotek a všechny známé detaily
10.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Na 2,4litrový atmosférický motor v Renegade si opravdu budeme muset nechat zajít chuť. Všechno ostatní ale vstoupí do prodeje již za několik týdnů.
S blížícím se vstupem Jeepu Renegade na evropské trhy se tento vůz dále odhaluje. Jak již víme, bude to první Jeep vyráběný v Itálii a také první malé SUV této značky. Kromě obrovské fotosady, kterou naleznete pod článkem a ve které jsou detailně nafoceny dvě nejvyšší varianty Limited a Trailhawk, víme více také o motorech.
Příznivce atmosférických benzínových strojoven příliš nepotěšíme, 2,4litrový TigerShark bude podle dostupných informací k mání jen v Rusku, na Středním východě a v Jihoafrické republice. Jak naznačoval už německý ceník, Evropa, tedy kromě Ruska, si bude muset po stránce benzínových motorů vystačit se dvěma čtrnáctistovkami MultiAir o výkonech 140 a 170 koní. Základ nabídky bude tvořit šestnáctistovka E.torQ, která nabídne 110 koní.
Těm, kdo mají radši naftové motory, připraví Jeep v Evropě také dvě jednotky MultiJet II, a to šestnáctistovku o 120 koních a dva dvoulitry o výkonu 140, resp. 170 koní. Zbytek techniky je již známý v podstatě od oficiálního představení „Renegáta” - motory bude možno kombinovat se čtyřmi různými převodovkami, přesněji dvěma manuály (očekávejme pětikvalt a šestikvalt), suchou dvouspojkou DDCT a klasickým automatem s hydrodynamickým měničem točivého momentu.
Systémy pohonu kol budou v nabídce tři - předokolka pro základní modely a dvě čtyřkolky Jeep Active Drive a Jeep Active Drive Low, která bude mít i redukci a dostane ji vrcholová verze Trailhawk. Obě varianty pohonu 4x4 budou mít už v základu systém Selec-Terrain, který umožní si vybrat mezi režimy Snow, Sand a Mud (Bláto) anebo to nechat na voze v módu Auto. Trailhawk nabídne ještě režim Rock.
Bílý Jeep Renegade na fotosadě je v druhé nejvyšší výbavové verzi Limited, ten oranžový je vrcholná varianta Trailhawk. Kromě designu, kol a některých prvků výbavy se Trailhawk od ostatních variant, zejména předokolek, liší zadní nápravou Chapmanova typu. Ta je podobná McPhersonu, ale jako spodní vodicí prvek používá poloosu a jen malé rameno. Má Renegadu zaručit lepší zkřižitelnost náprav.
Poslední část sady fotek ukazuje také některé z příslušenství od Moparu. Kromě několika druhů nálepek, kterými se Renegade hlásí k vojenským kořenům automobilky Jeep, vidíme také dva různé druhy nosičů kol k upevnění na tažné zařízení, příslušenství do zavazadelníku a samozřejmě střešní nosič, který může mít spoustu využití.
Renegade by měl do evropských showroomů dorazit ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku, tedy zhruba za dva měsíce. V Německu bude k mání od 535 tisíc korun; české ceny zatím známé nejsou, ale měly by oproti těm německým být o něco nižší.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.
Bílý Jeep Renegade má nejvyšší "civilní" výbavu Limited
Oranžový Renegade je ve verzi Trailhawk, která bude dost možná k mání jen s dieselem
Příslušenství od Moparu bude k mání ke všem čtyřem výbavovým variantám
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders včera 09:58
- Startovní listina NTC 2025 včera 08:49
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku včera 08:00
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
- Dakar 2025 je už prakticky rozhodnuto 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 3 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 4 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 6 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před 7 hodinami - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 18:13 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie