Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jeep Renegade pro Evropu: přes 100 nových fotek a všechny známé detaily
10.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Na 2,4litrový atmosférický motor v Renegade si opravdu budeme muset nechat zajít chuť. Všechno ostatní ale vstoupí do prodeje již za několik týdnů.
S blížícím se vstupem Jeepu Renegade na evropské trhy se tento vůz dále odhaluje. Jak již víme, bude to první Jeep vyráběný v Itálii a také první malé SUV této značky. Kromě obrovské fotosady, kterou naleznete pod článkem a ve které jsou detailně nafoceny dvě nejvyšší varianty Limited a Trailhawk, víme více také o motorech.
Příznivce atmosférických benzínových strojoven příliš nepotěšíme, 2,4litrový TigerShark bude podle dostupných informací k mání jen v Rusku, na Středním východě a v Jihoafrické republice. Jak naznačoval už německý ceník, Evropa, tedy kromě Ruska, si bude muset po stránce benzínových motorů vystačit se dvěma čtrnáctistovkami MultiAir o výkonech 140 a 170 koní. Základ nabídky bude tvořit šestnáctistovka E.torQ, která nabídne 110 koní.
Těm, kdo mají radši naftové motory, připraví Jeep v Evropě také dvě jednotky MultiJet II, a to šestnáctistovku o 120 koních a dva dvoulitry o výkonu 140, resp. 170 koní. Zbytek techniky je již známý v podstatě od oficiálního představení „Renegáta” - motory bude možno kombinovat se čtyřmi různými převodovkami, přesněji dvěma manuály (očekávejme pětikvalt a šestikvalt), suchou dvouspojkou DDCT a klasickým automatem s hydrodynamickým měničem točivého momentu.
Systémy pohonu kol budou v nabídce tři - předokolka pro základní modely a dvě čtyřkolky Jeep Active Drive a Jeep Active Drive Low, která bude mít i redukci a dostane ji vrcholová verze Trailhawk. Obě varianty pohonu 4x4 budou mít už v základu systém Selec-Terrain, který umožní si vybrat mezi režimy Snow, Sand a Mud (Bláto) anebo to nechat na voze v módu Auto. Trailhawk nabídne ještě režim Rock.
Bílý Jeep Renegade na fotosadě je v druhé nejvyšší výbavové verzi Limited, ten oranžový je vrcholná varianta Trailhawk. Kromě designu, kol a některých prvků výbavy se Trailhawk od ostatních variant, zejména předokolek, liší zadní nápravou Chapmanova typu. Ta je podobná McPhersonu, ale jako spodní vodicí prvek používá poloosu a jen malé rameno. Má Renegadu zaručit lepší zkřižitelnost náprav.
Poslední část sady fotek ukazuje také některé z příslušenství od Moparu. Kromě několika druhů nálepek, kterými se Renegade hlásí k vojenským kořenům automobilky Jeep, vidíme také dva různé druhy nosičů kol k upevnění na tažné zařízení, příslušenství do zavazadelníku a samozřejmě střešní nosič, který může mít spoustu využití.
Renegade by měl do evropských showroomů dorazit ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku, tedy zhruba za dva měsíce. V Německu bude k mání od 535 tisíc korun; české ceny zatím známé nejsou, ale měly by oproti těm německým být o něco nižší.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.





























































Bílý Jeep Renegade má nejvyšší "civilní" výbavu Limited
Oranžový Renegade je ve verzi Trailhawk, která bude dost možná k mání jen s dieselem
Příslušenství od Moparu bude k mání ke všem čtyřem výbavovým variantám
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 3 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Další velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před 2 hodinamiMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 3 hodinamiČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 4 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva