Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel

Japonský sedan nabízí 211 koní, se kterými stovku zvládne za 7,2 s. K mání je ve dvou výbavách, ta nižší startuje lehce nad milionem korun.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel

1.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Japonský sedan nabízí 211 koní, se kterými stovku zvládne za 7,2 s. K mání je ve dvou výbavách, ta nižší startuje lehce nad milionem korun.

Pokud toužíte po Infiniti Q50, pak na českém trhu jste dosud neměli mnoho možností na výběr. Rozhodovat jste se totiž mohli mezi hybridním provedením a námi otestovaným 2,2litrovým turbodieselem, u kterého se volba rozšiřovala na manuál či automat a několik úrovní výbavy. Tím však váš rozlet končil, což netrápilo jen fanoušky značky, ale i samotnou japonskou automobilku. Proto znovu navštívila sklady Mercedesu, odkud protentokrát dovezla dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec spalující benzin.

O příchodu této pohonné jednotky jsme informovali prakticky již před rokem, přičemž premiéru si tento model odbyl na březnovém autosalonu v Ženevě. V té době jsme ovšem netušili, že do prodeje mu to ještě nějakou tu chvíli prodává - slavnostní tuzemský debut totiž proběhl teprve o uplynulém víkendu na 17. ročníku automobilové výstavy Autoshow Praha, kde byla zároveň zveřejněna i cena.

Okolo horké kaše nemá smysl dále chodit, rovnou tak zmíníme, že vůz je k mání za 1 007 767 Kč včetně DPH, tedy za sumu, která opravdu výrazně převyšuje dieselové provedení. Na druhou stranu však můžete počítat s lepší dynamikou, neboť benzinový dvoulitr produkuje 211 koní a 350 Nm točivého momentu, s nimiž zvládne stovku za 7,2 sekundy a nejvyšší rychlost 245 km/h.

Mimo lepší technické parametry je pak benzinová verze již v základu lépe vybavena, neboť k mání je s druhou úrovní Premium či s vrcholným stupněm Sport. V prvním případě jsou přitom standardem třeba 17palcová litá kola, v tom druhém pak rovněž LEDky, hliníkové dekory interiéru, monitoring tlaku v pneumatikách, přímé adaptivní řízení nebo aktivní řízení jízdy ve zvoleném pruhu.

K dispozici samozřejmě máte i výbavu příplatkovou, kde figuruje třeba metalický lak nebo střešní okno. V rámci konkrétních cen a dostupnosti jednotlivých položek vás přitom odkážeme na úplný oficiální ceník (PDF, 56,9 kB), který si můžete stáhnout ze stránek českého zastoupení.


Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 1 - Infiniti Q50 Geneva 2014 01Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 2 - Infiniti Q50 Geneva 2014 02Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 3 - Infiniti Q50 Geneva 2014 03Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 4 - Infiniti Q50 Geneva 2014 04Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 5 - Infiniti Q50 Geneva 2014 05Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 6 - Infiniti Q50 Geneva 2014 06Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 7 - Infiniti Q50 Geneva 2014 07Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 8 - Infiniti Q50 Geneva 2014 08Infiniti Q20 2,0 turbo: benzinový dvoulitr dorazil na český trh, je dražší než diesel - 9 - Infiniti Q50 Geneva 2014 09
Benzinové Infiniti Q50 konečně dorazilo na český trh, první cena startuje lehce nad milionem korun

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.