Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Tucson 2015 má české ceny, aktuálně startují na 680 tisících Kč
2.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové korejské SUV si můžete pořídit zatím jen ve vyšších úrovních výbavy. Ta nejnižší, za kterou dáte 529 990 Kč, bude k mání až od března 2016.
Nemalá cena za nedočkavost začíná být standardní taktikou většiny automobilek. Na jednu stranu je to logické. Chcete být mezi prvními, kdo vlastní ten či onen nový model? Pak budete muset sáhnout do kapsy mnohem hlouběji než zákazníci, na které přijde řada až pár měsíců po vás. Z toho důvodu ostatně třeba takový Renault Kadjar ve verzi Premiere Edition vychází na nemalých 729 900 Kč. A ze stejného důvodu za nové Hyundai Tucson momentálně dáte minimálně 679 990 Kč.
Při pohledu do ceníku samozřejmě zjistíte, že ve výbavě Tucson je možné korejské SUV pořídit mnohem levněji. S motorem 1,6 GDi o výkonu 132 koní vychází na 529 990 Kč, za 1,7litrový dieselový agregát naladěný na 115 koní pak dáte o padesát tisíc více. Nicméně předpokládané datum dodání těchto verzí, jež do hry zapojují pouze přední nápravu, počítá až s březnem příštího roku. Do té doby je možné vybírat jen mezi čtyřkolkami, silnějšími motory a vyššími výbavami.
Aktuálně je tedy základem výbava Style, která v kombinaci s motorem 1,6 T-GDi produkujícím 176 koní vychází na oněch 680 tisíc korun. Kromě šestistupňového manuálu přitom tuto pohonnou jednotku můžete spřáhnout rovněž s novým sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, platit však budete o 20 tisíc korun více. Ve výbavě lze přitom čekat třeba 17palcová litá kola, automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, zadní kameru či dokonce navigaci.
Kromě benzinového motoru je možné na této úrovni sáhnout i po dvoulitrovém turbodieselu, který byl naladěn na 136 nebo 186 koní. Obě varianty lze spřáhnout se šestistupňovým manuálem nebo automatem, který cenu navyšuje o 50 tisíc korun. Slabší model přitom vychází 749 990 Kč, silnější pak na 769 990 Kč. Zajímavé přitom je, že ani tyto, ani přeplňovaný benzinový motor nelze spřáhnout se systémem start/stop (nazývaným u korejské značky ISG).
Přesunout se můžeme k vrcholné úrovni Premium, která je k mání od 729 990 Kč. Opět přitom dostáváte motor 1,6 T-GDi spřažený s manuálem, za dvouspojkovou skříň je však již třeba připlácet 50 tisíc korun. Tedy o poznání více než v případě nižšího stupně Style. Tuto nesrovnalost pak umocňuje (či kompenzuje?) fakt, že za automat u silnějšího dieselu musíte zaplatit 20 tisíc korun. Tedy pro změnu méně než v případě výbavy Style.
Standardně jsou přitom s vrcholem spojena třeba 19palcová litá kola, kožené čalounění, inteligentní parkovací asistent SPAS (ale jen pro verze s automatem) nebo třeba panoramatické střešní okno. Připlatit si pak můžete jen za metalízu (15 900 Kč), případně za originální příslušenství. Na to se ovšem musíte ptát u dealerů, součástí kompletního oficiálního ceníku (PDF, 324 kB) totiž není.


























Nové Hyundai Tucson je momentálně k mání pouze s pohonem 4x4, silnějšími motory a vyššími úrovněmi výbavy. Proto startuje na nemalých 680 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Kia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025Nové BMW M5 kombi dostalo ostudně nakopáno od 6 let starého soka druhé bavorské značky, svůj výkon zabilo absurdní hmotností
14.4.2025Nejnadějnější nováček letošní Formule 1 přelstil italské zákony, svůj víc jak 600koňový Mercedes může řídit okamžitě
13.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit? včera 12:00
- Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce 16.4.2025
- Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem 16.4.2025
- Případ Vinales: Drama tlaku v pneumatikách - další díl 15.4.2025
- Další těžké zranění Jorge Martina 14.4.2025
Nejnovější články
Porsche skutečně vytáhlo na nejnáročnější okruh světa 911 s manuálem. A je rychlejší než doteď s automatem
před 24 minutamiTechnik na okruhu postavil starou dieselovou ošklivku proti BMW M3 jen na jiných moderních pneu. A začaly se dít věci
včeraJaponské automobilky ukázaly, jak udrží při životě spalovací motory i v době, kdy se všechno spiklo proti nim
včeraPokud chce Kia s tímhle autem skutečně porazit Teslu Model 3 v její vlastní hře, může Elon Musk zůstat v klidu
včeraJedna z největších silničních brutalit moderní historie aut je k mání dodnes nejetá, papírová spotřeba až 22 l „na sto” říká vše
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva