Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách

Včera jsme vám neformálně potvrdili pařížskou premiéru třídvéřové i30, dnes na tuto informaci můžeme dát i razítko originality. A přidat první fotky.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách

14.9.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Včera jsme vám neformálně potvrdili pařížskou premiéru třídvéřové i30, dnes na tuto informaci můžeme dát i razítko originality. A přidat první fotky.

Málokdy se našim zdrojům vyplatí nevěřit, a tak jsme naštěstí ani včerejší informaci o pařížské premiéře třídvéřové i30 nebrali na lehkou váhu. Působila na nás přitom trochu podivně, neboť jsme původně neočekávali, že by se korejský koncern rozhodl zastínit odhalení stejně laděné Kie Pro_Cee'd představením dalšího vozu stejného ražení. Leč zprávu jsme publikovali a neudělali jsme chybu - o tom, co se ve Francii také stane, jste díky tomu mohli vědět o den dříve, než kde jinde.

Hyundai totiž dnes vydalo oficiální tiskovou zprávu, kde tento krok potvrzuje a přidalo i první tři snímky. Na těch si můžeme prohlédnout, že krom pochopitelně odlišné zádě dostane i30 3D pro rok 2013 i mírně modifikovanou příď s dramatičtěji tvarovaným nárazníkem i maskou chladiče a výrazněji působícími kulatými mlhovými světly zasazenými do ploch z černého plastu. Jiná jsou i světla pro denní svícení.

Více odlišností najdeme na boku, kterém byla dodána docela jiná linie spodní hrany bočních oken znamenající větší masu kovu nad zadními blatníky. Pozoruhodné také je, že třídvířko dostane v základu 16" litá kola. Záď je nakonec docela paradoxně jen nejméně „svá”, když obsahuje snad úplné stejná koncová světla a liší se tak hlavně trochu jiným nárazníkem a tvarem skla třetích dveří.

Technicky se vůz od pětidvéřového provedení ani novějšího kombi neliší v ničem, a tak můžeme očekávat stejnou nabídku motorů, převodovek i pohonu kol. Stejně jako u Pro_Cee'du je ale i u třídvéřové i30 v budoucnu očekáván příchod ostřejší verze s motorem 1,6 T-GDI z Veloster Turbo, který se brzy začne prodávat i v našich končinách.

Ceny zatím neznáme, ale sázka na cifry více či méně kopírující hodnoty stojící v ceníku pětidvéřové verze těžko bude marná, dokonce by mohly být úplně stejné (- za dveře, + za kola). To se ale jistě dozvíme brzy, vůz bude vyráběn i v českých Nošovicích a do prodeje se má dostat již na přelomu letošního a příštího roku.

Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.


Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 1 - Hyundai i30 3D oficialni prvni 01Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 2 - Hyundai i30 3D oficialni prvni 02Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 3 - Hyundai i30 3D oficialni prvni 03
Třídvéřová varianta nové i30 vypadá určitě přitažlivěji než pétidvéřová. Jestli dost, to zvažte sami

Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 4 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 01Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 5 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 02Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 6 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 03Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 7 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 04Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 8 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 05Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 9 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 06Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 10 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 10Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 11 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 30Hyundai i30 3D 2013: třídvířko pro Paříž konečně i na prvních fotkách - 12 - Test Hyundai i30 2012 16 CRDi 36
Pro srovnání záběry pětidvířka z našeho letošního testu

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.