Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent?
23.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejský sedan dorazí již na počátku února s benzinovým čtyřválcem a dieselovým tříválcem. Svou délkou dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
O indické verzi Hyundai i10 s přídomkem Grand jsme se krátce „otřeli“ již během představení modelu určeného pro evropský kontinent, přičemž jsme poznamenali, že oba vozy od sebe dělí rovných 100 milimetrů. Tento rozdíl ale nebude jediným, neboť nově se korejský model vyráběný v indickém Chennai ukázal také ve formě sedanu. Jeho délka by přitom měla narůst až někam ke čtyřem metrům, díky čemuž dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
S ohledem na tento nárůst i „batoh“ za zadní nápravou se rovnou spekuluje, že by novinka do prodeje dorazila rovnou s odlišným názvem. Ve hře je přitom Accent, což by bylo více než logické - daný model má totiž u Hyundai tradici, třebaže by v takové chvíli Korejci prodávali dvě odlišná provedení tohoto modelu - jeden by byl vyhrazený Americe, druhý rozvojovým zemím.
Na potvrzení či vyvrácení výše zmíněného přitom nebudeme muset dlouho čekat, neboť produkční verze sedanu má být odhalena 4. února příštího roku. Podle očekávání by pak měla nabídnout tu samou techniku jako Grand i10, což u pohonných jednotek znamená výskyt 1,1litrového dieselového tříválce o výkonu 71 koní, které bude dopředu přenášet pětistupňový manuál.
Hyundai ovšem rovněž uvažuje o tom, že by z modelu i20 byl převzat také mnohem silnější 1,4litrový diesel. I na toto potvrzení si ovšem musíme počkat, pozornost tak raději přesměrujeme k benzinovému motoru 1,2 Kappa2, jehož 83 koní si vezme na starosti pětistupňový manuál či příplatkový pětistupňový automat.
O jízdní dynamice Hyundai mlčí, v rámci spotřeby bychom ale u dieselu měli očekávat průměr 4,2 l/100 km, zatímco benzinová verze se bude vracet za 5,3 litru. To je pro dnešek vše, na ceny zřejmě přijde řada až blíže k oficiálnímu představení.
Hyundai Grand i10 naroste ke čtyřem metrům. Díky tomu možná změní název na Accent
Zdroj: Indian Autos Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před hodinou - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 37 minutami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před hodinou - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 2 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 4 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 15:46 - GeneHawkins
- Toyota obecně 11.22. 15:24 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- Onboard videa 11.22. 14:01 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch