Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent?

Korejský sedan dorazí již na počátku února s benzinovým čtyřválcem a dieselovým tříválcem. Svou délkou dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent?

23.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent?

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Korejský sedan dorazí již na počátku února s benzinovým čtyřválcem a dieselovým tříválcem. Svou délkou dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.

O indické verzi Hyundai i10 s přídomkem Grand jsme se krátce „otřeli“ již během představení modelu určeného pro evropský kontinent, přičemž jsme poznamenali, že oba vozy od sebe dělí rovných 100 milimetrů. Tento rozdíl ale nebude jediným, neboť nově se korejský model vyráběný v indickém Chennai ukázal také ve formě sedanu. Jeho délka by přitom měla narůst až někam ke čtyřem metrům, díky čemuž dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.

S ohledem na tento nárůst i „batoh“ za zadní nápravou se rovnou spekuluje, že by novinka do prodeje dorazila rovnou s odlišným názvem. Ve hře je přitom Accent, což by bylo více než logické - daný model má totiž u Hyundai tradici, třebaže by v takové chvíli Korejci prodávali dvě odlišná provedení tohoto modelu - jeden by byl vyhrazený Americe, druhý rozvojovým zemím.

Na potvrzení či vyvrácení výše zmíněného přitom nebudeme muset dlouho čekat, neboť produkční verze sedanu má být odhalena 4. února příštího roku. Podle očekávání by pak měla nabídnout tu samou techniku jako Grand i10, což u pohonných jednotek znamená výskyt 1,1litrového dieselového tříválce o výkonu 71 koní, které bude dopředu přenášet pětistupňový manuál.

Hyundai ovšem rovněž uvažuje o tom, že by z modelu i20 byl převzat také mnohem silnější 1,4litrový diesel. I na toto potvrzení si ovšem musíme počkat, pozornost tak raději přesměrujeme k benzinovému motoru 1,2 Kappa2, jehož 83 koní si vezme na starosti pětistupňový manuál či příplatkový pětistupňový automat.

O jízdní dynamice Hyundai mlčí, v rámci spotřeby bychom ale u dieselu měli očekávat průměr 4,2 l/100 km, zatímco benzinová verze se bude vracet za 5,3 litru. To je pro dnešek vše, na ceny zřejmě přijde řada až blíže k oficiálnímu představení.


Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent? - 1 - Hyundai Grand i10 sedan spy foto 01Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent? - 2 - Hyundai Grand i10 sedan spy foto 02Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent? - 3 - Hyundai Grand i10 sedan spy foto 03Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent? - 4 - Hyundai Grand i10 sedan spy foto 04Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent? - 5 - Hyundai Grand i10 sedan spy foto 05
Hyundai Grand i10 naroste ke čtyřem metrům. Díky tomu možná změní název na Accent

Zdroj: Indian Autos Blog

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše