Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo
31.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Inovovaná i10 počítá s novými nárazníky či kulatými světly pro denní svícení. Vzhled se změnil výrazně, motory se ale nemění.
Uplynuly takřka na den přesně tři roky od doby, kdy Hyundai představilo druhou generaci svého nejmenšího modelu i10. Ten se na evropských trzích uchytil nadmíru dobře, neboť jeho registrace od té doby neustále stoupají. Loni bylo prodáno 86 004 kusů, pro letošek by tato cifra mohla být i překonána. Korejci ovšem nehodlají usnout na vavřínech a proto v Paříži představí faceliftované provedení.
Virtuálně si novinku můžeme prohlédnout již dnes, přičemž změn možná až překvapivě není málo. Vpředu totiž najdeme zcela nový nárazník a čelní masku, jíž zdobí pár nových světel pro denní svícení. V dnešní době již neudiví, že používají LEDky, o poznání zajímavější je ovšem kulatý tvar, který dává vzpomenout na současný Renault Twingo i faceliftované provedení toho předchozího.
Dále můžeme zmínit novou selekci 14palcových ocelových či litých kol, zatímco dozadu se nastěhoval nový nárazník či lehce modifikované lampy. Kromě toho si můžeme povšimnout černé vsuvky v prostoru pro registrační značku, kam se rovněž nastěhovaly mlhovky. Jejich tvar přitom reflektuje čelní denní světla, čímž chce být Hyundai i10 vizuálně vyvážené.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde bude možné sáhnout po dvoubarevných plastech či ve vyšších výbavách po sedmipalcovém dotykovém displeji. Součástí multimédií je přitom v takovém případě navigace či možnost spárování se systémy Apple CarPlay a Android Auto. Hyundai pak také nabízí sedmileté bezplatné členství v rámci živého monitoringu dopravy.
Další novinky spočívají v příchodu nových bezpečnostních technologií, mezi které patří monitoring jízdních pruhů LDWS či přednárazový systém FCWS. V obou případech jsou užívány čelní kamerové senzory, funkčnost je pak omezena maximální rychlostí 60 km/h. Tím jsme se dostali na konec, pod kapotou se již nepohnul ani šroubek.
Zákazníci tedy budou moci na přelomu roku, kdy se facelift objeví na prvních evropských trzích, nadále vybírat mezi litrovým a 1,25litrovým benzinovým motorem. V obou případech je přitom možné zvolit pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, ceny ve srovnání s těmi aktuálními nejspíš příliš měnit nebudou.








Hyundai i10 se proměnilo zejména zvenčí. Uvnitř lze počítat s lepší výbavou, pod kapotou se však nepohnul ani šroubek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
EU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
před 9 hodinamiVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
před 11 hodinamiČíňané odhalili další novinku s jejich unikátním plochým osmiválcem, kráčí opačným směrem než evropská konkurence
dnesV další zemi EU můžete o dovolené jezdit na dálnici až 150 km/h, je to obrovský dějinný paradox
dnesPrvní nové AUDI vypadá naživo ještě hůř, ušili ho horkou jehlou nejspíš z propadáku Porsche
dnes
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB