Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Elantra Sport 2017: švihácký sedan má 204 koní a multi-link
28.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejský sedan se pyšní dynamičtěji stylizovanou karoserií, líbivějším interiérem a přeplňovanou jedna-šestkou. Ozdobit jej může i paket Extreme.
Hyundai Elantra se v českých luzích a hájích už oficiálně nenabízí, což je při pohledu na novou generaci opravdu škoda. Zvláště nyní, neboť korejská automobilka představila na domácím trhu variantu Sport (pod jménem Avante, tak si Elantra v Koreji říká). Dostat se má také do Spojených států, kde je debut spojen s listopadovým tuningovým veletrhem SEMA v Las Vegas. Dá se ovšem předpokládat, že rozdíly budou drobné, pokud vůbec nějaké.
Oč tedy přijdeme? Především o agresivněji laděnou karoserii, která dostala do vínku nové nárazníky s většími vzduchovými otvory a také horizontálně posazené LEDky pro denní svícení namísto vertikálních u základního provedení. Čelní masku pak zdobí nápis „Turbo“, zatímco na víku zavazadelníku se objevuje označení „Sport“. Nechybí ani chromové koncovky výfuku či modifikované pozadí světel.
Dále je možné zmínit 18palcová litá kola obutá do pneumatik o rozměru 225/40, která jsou k dispozici ve vícepaprskovém rozměru. Korejský sedan ovšem bude možné za příplatek osadit ještě paketem Extreme Package, jenž zahrnuje pětiparskové osmnáctky, zadní spoiler, snížený a přitvrzený podvozek nebo kupříkladu „tuningově“ vypadající kryt motoru.
Samotná pohonná jednotka se ovšem ani po zakoupení „extrémní“ sady lišit nebude, pokaždé je tedy možné počítat s 1,6litrovým přeplňovaným čtyřválcem T-GDi známým třeba z místního Cee'du GT. Tento motor byl naladěn na 204 koní a 265 Nm točivého momentu a standardně počítá s šestistupňovým manuálem. Pořídit je ovšem možné i sedmistupňový automat, stovka tam přitom padne za 8 sekund.
Ještě než se přesuneme do interiéru, musíme zmínit také modifikace týkající se podvozku, kde se nově objevuje víceprvková zadní náprava. Kabina pak dostala do vínku volant se zploštělou spodní částí, sportovní sedadla nebo doplňky imitující karbon a červeně lakované detaily. Tím je ale přerod již definitivně u konce.
Hyundai Elantra je nyní k mání ve verzi Sport, která počítá s 204 koňmi a agresivnějším vzhledem. Ten je navíc možné umocnit paketem Extreme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva