Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda WR-V plně odhalena, přebujelý Jazz je přitažlivý jen jménem
9.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za nové SUV Hondy je zodpovědná brazilská pobočka značky. Ta snahu o vizuální agresi možná až přehnala, uvnitř chce ohromit prostorem.
Včerejším dnem odstartoval autosalon v brazilském Sao Paulu. Na něm přitom nedebutuje pouze VW Gol GT, ale rovněž nová Honda WR-V. Tu jsme si mohli částečně představit již před zhruba třemi týdny, kdy Japonci pustili do světa první oficiální ilustraci. Na jejím základě jsme přitom očekávali kurážně stylizované SUV, jehož absence na evropských trzích bychom mohli litovat. Pohled na reálnou karoserii ale naznačuje, že kapesníky můžeme klidně schovat v kapse.
Novinka navržená jako vůbec první vůz brazilskou pobočkou Hondy stojí na základech modelu Jazz, počítat tedy můžeme se zhruba čtyřmetrovou délkou. Ta se logicky projevuje na poněkud nevyrovnaných proporcích, což ještě dále umocňuje snaha o maximální vizuální agresi. Křivek, záhybů a prolisů je ovšem přespříliš, výsledek tak vypadá jako dort pejska s kočičkou.
Vzhled je však záležitostí individuální, řadě lidí tak WR-V může připadat přitažlivé. Jistě s námi ale budete souhlasit, že k naplnění svého názvu (zkratka odkazuje na Winsome Runabout Vehicle, tedy s trochou nadsázky „přitažlivé vozítko na potah“) má novinka Hondy vskutku daleko. Uvnitř pak hodlá ohromit především prostorem, pohled na interiér však Japonci zatím tají.
Přesunout se tedy můžeme pod kapotu, kde bude k dispozici 1,5litrový benzinový motor Flex-fuel i-VTEC spárovaný s pětistupňovým manuálem či převodovkou CVT. Výkon 120 koní přitom pokaždé zamíří na přední kola. Mimo to ovšem Honda WR-V dostane k dispozici ještě benzinovou jedna-dvojku (90 koní) a 1,5litrový diesel (100 koní), s těmito agregáty však zamíří na indický trh.
Ve finále jen dodáme, že jihoamerické země novinka zasáhne v březnu 2017, přičemž automobilka již potvrdila, že výroba bude probíhat v Brazílii. Ve stejné době dorazí i do zmiňovaných indických showroomů, kde ona turbodieselová varianta bude počítat pouze se šestistupňovým manuálem.




V reálu nevypadá Honda WR-V již tak přitažlivě...
...jako na první oficiální ilustraci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejčtenější články
Někdo najel s nezničitelným Mercedesem 1,4 milionu km a prodává ho dál, pro současný Mercedes je to hořká pilulka
28.3.2025Japonci znovu staví legendární americké muscle cary z levné Hondy Civic, teď dokonce i v její nejúspornější verzi
28.3.2025Peugeot nedokáže rozprodat ani 14 elektrických 308 na celém kontinentu, auto nechce prakticky nikdo
28.3.2025Jeden z mála lidí, kteří mohou k Michaelu Schumacherovi, popsal „velmi smutný” stav, ve kterém se legenda F1 nachází
28.3.2025Němci se Švýcary vyvinuli revoluční bezemisní spalovací motor. Neměla by spíš tohle být budoucnost?
28.3.2025
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 20:40 - M.Z.
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle