Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Civic Tourer 2014: kombi má české ceny, silnější diesel s nimi končí
5.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonské kombi oproti hatchbacku podražilo o 28 000 Kč, s jeho příchodem v nabídce končí 2,2litrový turbodiesel, v nabídce je jen se dvěma motory.
První náznak českých cen japonského kombíku jsme vám přinesli před týdnem, kdy ve známost vešly sumy, za které si lze Hondu Civic Tourer pořídit v Německu. Ty začínaly částkou 589 000 Kč, přičemž tuzemskému ceníku jsme start předvídali o sto tisíc korun níže. České zastoupení značky se přitom od našeho odhadu výrazně neodchýlilo, neboť novinku roku 2014 lze nejlevněji koupit za 487 900 Kč. A to v kombinaci s výbavou Comfort, šestistupňovou manuální převodovkou a motorem 1,8 i-VTEC o výkonu 142 koní.
Zajímavé je, že v tomto případě se jedná až o druhý stupeň výbavy, neboť základem je úroveň „S“. Na té je ovšem aktuálně k dispozici pouze verze vybavená turbodieselem 1,6 i-DTEC produkujícím koní 120. Tento model, opět v kombinaci s manuální převodovkou, ovšem stojí 502 900 Kč, přičemž ve výbavě nabízí palubní počítač, přední i zadní okna v elektrice, LEDky pro denní svícení či 16palcová kola. A samozřejmě také unikátní zadní sedadla Magic Seats, u kterých lze zvednout sedáky.
Vraťme se ale zpátky k výbavě Comfort, která kromě výše zmíněných prvků přihazuje automatickou klimatizaci, audio systém s přehrávačem CD a MP3 a čtyřmi reproduktory, tempomat, zadní stěrač nebo dvojité víko zavazadelníku (o objemu od 624 do 1 668 litrů). Ta totiž není spojena jen s jedním motorem, ale rovněž s dieselem, který lze pořídit za 522 900 Kč. Vyjma toho lze pak benzinový motor doplnit pětistupňovým automatem, přičemž cena v takovém případě činí 517 900 Kč.
Pokračovat dále můžeme úrovní Sport, která se pyšní 17palcovými litými koly, zadní parkovací kamerou, dešťovým senzorem, automatickými světly nebo kůží obšitým volantem a dvěma dalšími reproduktory. Ceny přitom startují na 517 900 korunách, za něž je k dispozici benzinová jedna-osma spřažená s manuálem. Automat pak opětovně přihazuje 30 000 Kč, zatímco diesel lze bez jedné stokoruny pořídit za 553 tisíc korun.
Vrcholem jsou pak úrovně Lifestyle a Executive, u kterých již najdete zadní adaptivní tlumiče. V prvním případě se přitom dočkáte prvků, jako je vyhřívání předních sedadel, přední a zadní parkovací senzory, prémiový audio systém s 8 reproduktory, střešní ližiny ve stříbrné barvě či síť v zavazadlovém prostoru. Po stránce cenové pak Tourer Lifestyle startuje na sumě 561 400 Kč za benzinový motor, turbodiesel je k dispozici za 596 400 Kč.
Příplatek 30 tisíc za automatickou převodovku přitom platí jak u této výbavy, tak u vrcholného stupně Executive, který lze koupit za 619 900 Kč, respektive 656 900 Kč. Standard pak na této úrovni zahrnuje kožené čalounění, bezklíčový vstup a starování, bi-xenonové světlomety, elektricky stavitelnou boční podporu sedadla řidiče či modré ambientní podsvícení. Mimo to je ovšem k dispozici i rozsáhlá příplatková výbava.
Veškeré další podrobnosti si samozřejmě můžete vyhledat v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 95 kB). Zároveň vám doporučujeme i průzkum nového ceníku Hondy Civic hatchback (PDF, 96 kB), který je oproti kombíku levnější o 28 tisíc Kč. V rámci nového modelového roku totiž podražil o 10 000 Kč. V obou případech je navíc patrná absence 2,2litrového turbodieselu, který v nabídce skončil.























































Honda Civic Tourer startuje na českém trhu na částce 488 000 Kč. K mání je přitom pouze se dvěma motory
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 2 hodinamiŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nejnovější články
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 2 hodinamiDodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
před 3 hodinamiZájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 4 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva