Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford S-Max Titanium Sport: dynamičtější vzhled možná doplní až 240 koní
6.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová výbava počítá rovněž se sportovním podvozkem nebo koženým čalouněním v interiéru. K dispozici bude ve druhé půli roku.
První generace Fordu S-Max mohla být bez problémů považována za krále mezi sportovně laděnými MPV, zvláště ve verzi osazené 2,5litrovým pětiválcem. V takovém případě jste totiž dostali pod pravou nohu 220 koní, což bylo zárukou nemalé dynamiky. Na těchto základech pak byl vystavěn nástupce, který se představil loni v Paříži. Objemnější motor sice již v jeho útrobách nenajdeme, potenciál pod kapotou však stále má. Zvláště pokud sáhnete po dvoulitrovém čtyřválci EcoBoost, který produkuje 240 koní.
Kupodivu tato pohonná jednotka nedorazila na ženevský autosalon společně s novou výbavou Titanium Sport. Místo toho modrý ovál dosadil do motorového prostoru EcoBoost 1,5litrový, který je naladěn na 160 koní. To by sice ještě před pár lety bývaly nemalý výkon, dnes z něj ale bude unešen málokdo. Doufejme tedy jen, že Ford chtěl pouze zahrát na ekologickou strunu a novou úroveň bude nabízet i s výkonnějšími motory.
Pokud se tak stane, jsme ochotni vzít S-Max Titanium Sport na milost. Zvláště když zbytek paketu vypadá vskutku lákavě. Máme tu totiž lehce poladěný vzhled, jehož sportovní vzhled jen umocňuje střešní spoiler a 18palcová litá kola ve specifickém designu. Mimo to dorazil rovněž snížený podvozek, se kterým sice asi bude trochu trpět pozadí spolujezdců, řidič by jej ovšem mohl královsky ocenit.
Dále můžeme v rámci exteriéru zmínit ještě chromový paket, jehož součástí jsou také koncovky výfuku rámující zadní difuzor. Mimo to se do standardní výbavy nastěhovaly také adaptivní diodové světlomety doplněné technologií Glare-Free, jež počítá s automatickým utlumením části světleného paprsku, který by oslnil protijedoucí nebo před vámi jedoucí řidiče. Zbylé okolí však již dostane „plnou palbu“.
Uvnitř jsou již změny minoritní a soustředí se pouze na pár detailů, jejichž součástí je sada hliníkových pedálů. Mimo to tu máme kožené čalounění Napoli s červenými kontrastními švy, kterému za příplatek může dělat společnost panoramatická střecha s elektricky ovládanou roletou. Tím ale odklon od standardu končí, audio systém či automatická klimatizace již spadají do běžné výbavy.
Dodat již můžeme pouze tolik, že k mání bude pohon předních i všech kol, konkrétní spárování s pohonnými jednotkami však prozatím nebylo potvrzeno. Více bychom se totiž měli dozvědět až ve druhé půli roku, kdy půjde novinka do prodeje.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.





Ford S-Max dorazil na ženevský autosalon s novou výbavou Titanium Sport
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
dnesChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejnovější články
Někteří zákazníci elektromobily z hloubi duše nenávidí, říká šéf automobilky, co s tím jako máme dělat?
před 10 hodinamiPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 11 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
dnesNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
dnesPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva