Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford Kuga 2013: nová Kuga má své české ceny, začínají na 560 tisících Kč
19.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kompaktní SUV je k mání ve dvou výbavách, s pohonem předních kol či systémem 4x4 a dvěma motory v několika výkonových naladěních.
Po dlouhém čekání konečně dorazila na evropské trhy druhá generace Fordu Kuga. Postavena je stejně jako předchůdce na platformě modelu Focus, přičemž automobilka pro tentokrát slibuje nárůst vnitřního i zavazadlového prostoru. Ten, jak je již dobře známo, lze otevírat bezdotykově, tedy kopancem pod nárazník. Samozřejmě za předpokladu, že klíčky máte v kapse. Získat tento systém navíc můžete zcela zdarma, pokud si Ford Kuga ve vyšší výbavě Titanium objednáte do konce roku. Není to ovšem jediné cenové zvýhodnění. Kromě „kopance“ v hodnotě 17 000 Kč totiž automobilka nabízí ke každému vozu zakoupenému do 31. prosince také prodlouženou pětiletou záruku Ford Protect (v hodnotě 20 000 Kč) bez příplatku.
Standardně pak ceny startují na částce 559 550 Kč, za kterou dostanete Ford Kuga s motorem 1,6 EcoBoost o výkonu 150 koní, šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. A samozřejmě také s výbavou Trend, jež zahrnuje 17palcová litá kola, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač, sportovní přední sedadla, audio systém, ESP a sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče nebo poloautomatickou klimatizaci.
Ve stejné výbavě je pak možné sáhnout i po dvoulitrovém turbodieselu, jehož 140 koní může mířit na přední (611 550 Kč) nebo všechna čtyři kola (661 550 Kč). Standardně je naftu spalující Kuga vybavena šestistupňovým manuálem, sáhnout však můžete i po dvouspojkové převodovce PowerShift. V takovém případě byste měli počítat akcelerací z klidu na stovku za 11,2 sekundy, průměrnou spotřebou 6,2 l/100 km a cenou 711 550 Kč.
Výbava Titanium je již neodbytně spřažena s pohonem všech kol, přičemž k základu přihazuje ještě automatickou dvouzónovou klimatizaci, čalounění v kombinaci látka/kůže, 4,2palcový barevný displej či přední a zadní podlahové rohože. Spojit ji můžete opět s motorem 1,6 EcoBoost, tentokráte však naladěným na 182 koní. Na stovku tak zvládnete akcelerovat za 9,7 sekundy, platit přitom budete 774 000 Kč.
K dispozici je rovněž dvoulitrový turbodiesel, mimo základní verze naladěné na 140 koní (za 721 000 Kč s manuálem, za 771 000 Kč s automatem) je přitom v nabídce také model o výkonu 163 koní. Ten v kombinaci s ručně řazenou převodovkou nabízí sprint 0-100 km/h za 9,9 s a průměrnou spotřebu 5,9 l/100 km, stát vás přitom bude 753 200 Kč.
Vrcholem celé řady je pak Kuga 2,0 Duratorq TDCi 4x4 doplněná automatem PowerShift za 803 200 Kč. Tím ale vaše rozmařilost končit nemusí. Sáhnout totiž můžete po celokoženém čalounění Torino za 45 800 Kč, multimediální sadě zahrnující lepší audio systém, navigaci a zadní parkovací kameru za 47 400 Kč či paketu Winter za 12 000 Kč.
Tím ovšem rozsáhlý výčet příplatků zahrnující i 19palcová litá kola za 18 000 Kč zdaleka není u konce. Prohlédnout si jej můžete v českém ceníku, který lze stáhnout na oficiálních stránkách Fordu (PDF 233 kB).
































Druhá generace Fordu Kuga se představila již v březnu na autosalonu v Ženevě. Do prodeje však vstupuje až nyní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
před 7 hodinamiUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 3 hodinamiNěmci dodatečně poznávají „kouzlo” komunistické ekonomiky. V zemi je málo dobíjecích stanic, třetinu těch existujících ale nikdo nepoužívá
před 5 hodinamiMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
před 6 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
před 7 hodinamiBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- Jednostopé okénko 04.24. 20:09 - abgx1
- BMW Divize 04.24. 16:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07